KADETT E GSI 16V
Re: KADETT E GSI 16V
Hieno kadetti eipä ole vielä tullut livenä vastaan.
no jos sitä kesällä tulisi johonkin OCF:n tapahtumaan näyttämään autoa, ja muutenkin turisemaan ja tutustumaan immeisiin, jotka tällä palstalla seikkailee...ja jos paikalla olisi muita GSI Kadetteja..niin sehän olisi muikea homma..kun en mä ainakaan ole nähnyt liikenteessä toista....
tai sitten ajelen laput silmillä....
tai sitten ajelen laput silmillä....
It only takes willpower.
Voisi juu itse tulla johonkin missä olisi muita kadetteja tulis vaan toi kesä.Oma peli seisoo tuolla pakkasessa kun ei ole tallia vielä prkl
Siisti orkkis peli
Tuosta kun muuttaa tuon etupuskurin alalipan koko mustaksi ja lisää takaluukkuun GSI tyylisen mustan teippauksen, niin on loistava.
Tuosta kun muuttaa tuon etupuskurin alalipan koko mustaksi ja lisää takaluukkuun GSI tyylisen mustan teippauksen, niin on loistava.
Tämän ku myy asiasta ymmärtävälle, niin voi saadakin vielä jotain..
Alkuperäien on aina omalla tavallaan hieno ja kyllähän maltillisia päivityksen kohteita löytyy autosta kun autosta. Onnea vaan rojektiin ja mielestäni tähän kun laittaisi nopean tekniikan, ni olis kiva kiusata porukkaa, kun kattovat et "joku ajelee vakio GSi'llä, hah!" mut luulo välittyy tiedoksi äkkiä ja sit son moroooooooo!!! 
"On tämä saatana työmaa!"
no juu nopeasta en tiedä.....nopeat erikseen..mutta viime kesänä kellotettiin 0-100km/h 6,6 s......alta 6:n kun lähtisi, niin olisi hyvä. Huippuja en ole kokeillut....mittarin mukaan kovin nopeus on ollut 223 km/h...ja vielä oli varaa....on sitä pari tullut yllätettyä ja olo on ollut aikast muikea....hehehee!
.. niin ja mittaus tapahtui jollakin helv..tin satelliittimittarilla (?)... johon voi ohjelmoida matkoja/s, nopuksia/s, jne...kaveri ajaa vartteja ja käyttää moista testeissään...alla ei tosin ole Opelix vaan jenkki. Ja ajotyyli kasetilla on yleensä aika rauhallinen....mihin sitä kiire on valmiissa maailmassa. 
It only takes willpower.
Aika tiukka satkun aika..?! En tiä mikä mittari ollu sul käytös, mut ainakin G-Techillä on kaveripiirissä mittailtu jo jonkun aikaa..
Mulla pari heppaa vajaa 200hv Kadetis sekä lukollinen F20, kakkosella menee yli sadan (rajoitiin 7750rpm), eli kolmoselle vaihto ei hidasta hommaa (vakio GSi 16V menee kakkosella kutakuinkin 96km/h), mut en oo paljo nopeemmin saanu pyrähdettyä saturaiseen ku sä.. Kai se on vähä lähtijästäkin kiinni, mut kyl mun pelillä pitäis tiukka kutonen tulla.
Noh, ens kesänä katuslicksiä alle ja kokeilemaan/harjoitteleen. Tutun äffäläinen Kadetti (~230hv/~250Nm) meni tasan 5sek 0-100km/h, sorapyörillä kokeiltu hetken mieleijohteesta
Välitys loppui kesken kun kokeili varttimailia, mut 1/8 mailin aika oli kans aika paha..
Sitä pitää itekin ens kesänä vähä reenata, eli 201metriä. Mut laitahan kuvia pirssistä, kun etenee.. siis rojekti.
Mulla pari heppaa vajaa 200hv Kadetis sekä lukollinen F20, kakkosella menee yli sadan (rajoitiin 7750rpm), eli kolmoselle vaihto ei hidasta hommaa (vakio GSi 16V menee kakkosella kutakuinkin 96km/h), mut en oo paljo nopeemmin saanu pyrähdettyä saturaiseen ku sä.. Kai se on vähä lähtijästäkin kiinni, mut kyl mun pelillä pitäis tiukka kutonen tulla.
Noh, ens kesänä katuslicksiä alle ja kokeilemaan/harjoitteleen. Tutun äffäläinen Kadetti (~230hv/~250Nm) meni tasan 5sek 0-100km/h, sorapyörillä kokeiltu hetken mieleijohteesta
Sitä pitää itekin ens kesänä vähä reenata, eli 201metriä. Mut laitahan kuvia pirssistä, kun etenee.. siis rojekti.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
heivaat noi pakkelit varastoon niin ihmettelet miten tulikin parempia aikoja..GSi 16V kirjoitti:Aika tiukka satkun aika?! En tiä mikä mittari ols sul käytös
Anteeks mitkä pakkelit? Älä tuomitse jos et tiedä autostani tuon taivaallista. Autoni on kevyempi 110% warmuudella, kun minulle tullessani, täysin orkkiksena GSi'nä. Kattoluukkukin poistettiin ja vaihdettiin normi 1.3S Kadetista tilalle pelkkä kattopelti, wanha 2-toiminen kattoluukkusysteemi painoi ku synti ja eipähän tipu vesi enää penkeille.
Ja puskurit on kuitua, joten kyl keventyny on koko pirssi kauttaaltaan. Tietty nyt käynnissä oleva HiFi -projekti karvan tuo lisäpainoa, mut ei sisälle jää ku etukupit, takapenkit sekä loput on käsin tehtyä ja verhoiltua osaa.. mut joo, ihan sama. Jokaisella saa olla mielipiteet, mut tartteeko kaikkea ääneen sanoa? Tuosta paistaa ehkä pikkanen kettuilu läpi, mut en mä pahalla ota.. mä oon tehny asiat mun tavalla ja joku toinen tekee ne omalla tavalla.
(PS. Kävin Kadettia punnitsemassa viime syksynä ihan mielenkiinnosta ja painoi tankki puolillaan silloisella musalaitteistolla 1025kg ja mulla on ABS malli, jonka omamassa on otteen mukaan 1040kg)
Nojoo, ei sotketa enempää toisen auton esittelyä.
Ja puskurit on kuitua, joten kyl keventyny on koko pirssi kauttaaltaan. Tietty nyt käynnissä oleva HiFi -projekti karvan tuo lisäpainoa, mut ei sisälle jää ku etukupit, takapenkit sekä loput on käsin tehtyä ja verhoiltua osaa.. mut joo, ihan sama. Jokaisella saa olla mielipiteet, mut tartteeko kaikkea ääneen sanoa? Tuosta paistaa ehkä pikkanen kettuilu läpi, mut en mä pahalla ota.. mä oon tehny asiat mun tavalla ja joku toinen tekee ne omalla tavalla.
(PS. Kävin Kadettia punnitsemassa viime syksynä ihan mielenkiinnosta ja painoi tankki puolillaan silloisella musalaitteistolla 1025kg ja mulla on ABS malli, jonka omamassa on otteen mukaan 1040kg)
Nojoo, ei sotketa enempää toisen auton esittelyä.
Tämäkin riippuu suureksi osin MYÖS ajajasta.Riisikippo kirjoitti:heivaat noi pakkelit varastoon niin ihmettelet miten tulikin parempia aikoja..GSi 16V kirjoitti:Aika tiukka satkun aika?! En tiä mikä mittari ols sul käytös
Opel Signum 2.0T 
...no mulla kävi tuuri tuon kellotuksen kanssa...
..... vetoja oli 5 kappaletta ja tuo oli paras aika..ja mittarin merkistä ei mitään hajua... 
It only takes willpower.
Jeps. Eihän tuo mahdotonta ole. Päästitkö kakkosella sataseen? Siis sen laitteen mukaan, vai pitikö vaihtaa III'sta pesään? Sit ei kyl mun mielest tollanen aika toteudu, 0,5-1sek menee vaihdossa helposti. Tai siis ei itse vaihtamisessa noi kauaa mee, mut siitä et auto taas jatkaa kulkuaan.
Mut laitas kuvia autostas ku oot sitä ehostellu sieltä täältä. Konehuoneesta saa ainakin nätin ihan pikkuvaivalla. Kiillottelee paikkoja tai maalailee ja asentelee vähä imuilmahärdellejä sinne järkevästi.
Mut laitas kuvia autostas ku oot sitä ehostellu sieltä täältä. Konehuoneesta saa ainakin nätin ihan pikkuvaivalla. Kiillottelee paikkoja tai maalailee ja asentelee vähä imuilmahärdellejä sinne järkevästi.
..noh...konehuone on maalattu auton väriin...ja kone on hopeanharmaa. Kaikki pienimmätin klemmarit,pulit, pidikkeet ym...olen pyrkinyt vaihtamaan uusiin vastaaviin, johdot piilossa jotenkuten...pikkaisen on vielä kesken...eli kun on valmis ( jos koskaan) laitan kyllä kuvia....ja kiihdytyksen suhteen..en kyllä muista pitikö vaihtaa kolmoselle......karseeta hommmaa...tuntui että kone posahtaa hetkenä minä hyvänsä...
It only takes willpower.
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
PIDÄKKIN TUO SIT ORKKIS KUNNOSSA.
Koska noita ei tuu enää vastaa koksaan tuossa kunnossa. Jos orkkis kylkilistat kiinnostaa niin löytyy sellaiset sekä muutakin GSI osaa.
Vectra C HB 1.8i GTS
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed