Opel Ascona C -82

Esittele Opel-projektisi tai autosi
smppa
OCF Member
OCF Member

Re: Opel Ascona C -82

Viesti Kirjoittaja smppa »

Timonen kirjoitti:Eli ne on tullut -86, jolloin tehtiin faceliftiäkin. Uudet etu-umpiot ja etumaski jne.
Ei se liity mitenkään Asconan faceliftiin, vaan tuolloin 80-luvun alussa laki ei vaatinut sivuvilkkuja. En tiedä minä vuonna ne tuli pakolisiksi. Mulla on ollut '84 Sierra, missä ei myöskään ollut sivuvilkkuja.

Hyväkuntoisen näköinen Cona ikäisekseen. :peukku:
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Dr_Sultan
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Dr_Sultan »

PJR kirjoitti:Näitä kuvia voi linkittää myös näin mikäli kuvapalveluntarjoajalla ei oo estoo suoralle linkittämiselle.
Kuva
aijaa.. no mites niitä tuolla lailla voi laittaa?
Vectra B -97 1.6 (projektikäyttis)
Calibra -91 2.0 8v aut (kesäauto/projekti)
Astra G -01 2.0 (käyttis)
Dr_Sultan
'Senator'
'Senator'

smppa kirjoitti:
Hyväkuntoisen näköinen Cona ikäisekseen. :peukku:
Kiitos, ja tarkoitus olis pitääkki fiksunnäkösenä tuo :)
Dr_Sultan
'Senator'
'Senator'

Tänään en oo saanu mitään tehtyä tuolle.. muutako kaupassa käyny.. siinäki aina oma jännityksensä ku ei oo katsastettu ja on seisonnassa tuo auto :hypocrite:
huomen aamulla alkais touhuaan kaikennäköstä.. vaihtaa taakse renkaat ja alkaa hifejä asentelemaan.
tarkotuksena olis laittaa taakse Blaubunktin 6,5" erillissarja, eteen (en muista merkkiä" 8" 3tie erillisarja, Jvc:n mankka, konttiin MDS:n 10" subi ja grenegaden vaffi :)

oli se kumma ko edellisestä projektista yritti ottaa kuvaa niin aina oli kaiken näköstä märstiä auton ympärillä :wink: Kuva
PJR
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PJR »

Dr_Sultan kirjoitti:
PJR kirjoitti:Näitä kuvia voi linkittää myös näin mikäli kuvapalveluntarjoajalla ei oo estoo suoralle linkittämiselle.
Kuva
aijaa.. no mites niitä tuolla lailla voi laittaa?
Eikös se tuossa näy, kun painoit tuota vastaa-nappia ;)

Kuvaks laitettu sen kuvat.fi -palvelussa näkyvän piikukuvan osote ja sen img tagihässäkän ympärille linkki joka osottaa sille sivulle jossa tuo kuva näytetään.
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Dr_Sultan kirjoitti:Tänään en oo saanu mitään tehtyä tuolle.. muutako kaupassa käyny.. siinäki aina oma jännityksensä ku ei oo katsastettu ja on seisonnassa tuo auto :hypocrite:
huomen aamulla alkais touhuaan kaikennäköstä.. vaihtaa taakse renkaat ja alkaa hifejä asentelemaan.
tarkotuksena olis laittaa taakse Blaubunktin 6,5" erillissarja, eteen (en muista merkkiä" 8" 3tie erillisarja, Jvc:n mankka, konttiin MDS:n 10" subi ja grenegaden vaffi :)

oli se kumma ko edellisestä projektista yritti ottaa kuvaa niin aina oli kaiken näköstä märstiä auton ympärillä :wink: Kuva
Eipä siinä mitään, kaks projektia päällekkäin, vaikea valinta... :D
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

^ ohha tossa kuvassa 3 projektii mitä pitäs laitella! kauheita kaikki.. :lol:
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Epäilen että kuva ei hirveän kauaa saa olla. Jos itse olisin mode niin poistaisin. EI niin hyvän maun mukaista, etenkin kun kuvassa näkyvät henkilöt ei ihan matureita ole.
Dr_Sultan
'Senator'
'Senator'

Woody kirjoitti:Epäilen että kuva ei hirveän kauaa saa olla. Jos itse olisin mode niin poistaisin. EI niin hyvän maun mukaista, etenkin kun kuvassa näkyvät henkilöt ei ihan matureita ole.
Kyllä ne ihan täysi ikäisiä jokainen on, jopa itse autokin.. ettei vain ole havaittavissa lievää kateutta.. :D
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Dr_Sultan kirjoitti:siinäki aina oma jännityksensä ku ei oo katsastettu ja on seisonnassa tuo auto :hypocrite:
Voi tulla vielä kallis kaupassa käynti.
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Dr_Sultan kirjoitti:
Woody kirjoitti:Epäilen että kuva ei hirveän kauaa saa olla. Jos itse olisin mode niin poistaisin. EI niin hyvän maun mukaista, etenkin kun kuvassa näkyvät henkilöt ei ihan matureita ole.
Kyllä ne ihan täysi ikäisiä jokainen on, jopa itse autokin.. ettei vain ole havaittavissa lievää kateutta.. :D
Oli miten oli, mutta tuollaiset pissis jutut ei vaan sovi tänne.
Riisikippo
Minut on bannattu!

Woody kirjoitti:
Dr_Sultan kirjoitti:
Oli miten oli, mutta tuollaiset pissis jutut ei vaan sovi tänne.
näkyykö woodylle noissa kuvissa jotain rivoa? tai pissistä? Vai ootko vaan kateellinen kun sun fordin ympärillä ei pyöri hoikkia täysikäsiä naisia.. :lollis:
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Olisit ton pusukuvan laittanu mikä tuolta kansiostakin löytyy, sitten ois noussu kunnon jupakka :lol:
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Edelleenkin seurailen mielellään projekteja. Mielestäni kuva vain herättää jotain ristiriitoja, äkkiseltään kuvassa esiintyvät ei näytä täysi ikäisiltä, myös heidän asettelu on mielenkiintoinen. Ei ne varmaan miun fordin ympärillä pyöri kun itse ajan lava mitsulla. Ja mitä tuohon hoikkuuteen, niin minulle riittää oma vaimoni, vaikka hän raskaudesta johtuen ei voi olla täysin hoikka.
Riisikippo
Minut on bannattu!

Woody kirjoitti: itse ajan lava mitsulla. Ja mitä tuohon hoikkuuteen, niin minulle riittää oma vaimoni, vaikka hän raskaudesta johtuen ei voi olla täysin hoikka.
onnea.. :roll: mutta topicin tekijälle.. elä tee mitää teini tuninkii tästä! kiitos!
Vastaa Viestiin