Mihinkäs se siitä katoaisi?Presterin kirjoitti:
Mä kans odottelen 15m HDMI piuhaa, lupaili että pitäis kestää full HD:ta työntää koko matka, saa palauttaa jos ei kestä.
Kunhan on hyvin häiriösuojattu sekä hyvät, laadukkaat liittimet, niin toimii.
Mihinkäs se siitä katoaisi?Presterin kirjoitti:
Mä kans odottelen 15m HDMI piuhaa, lupaili että pitäis kestää full HD:ta työntää koko matka, saa palauttaa jos ei kestä.
tota en todellakaan allekirjoita, oon nähny millasta on välistä tuo käsittely kun veli on ko. puljussa töissä..:J:J kirjoitti:itehän sen tarvii pakata, tuskin niillä mitään pakkauspalveluja on?
Mut matkahuollon nettisivuilta selviää nuo hinnat. Painon mukaanhan se menee. Tuulilasin kuljetus kuulostaa kyl aika riskaabelilta, vaikka MH tuntuukin käsittelevän paketteja aika nätisti.
Kirjottaa isolla tussilla käsiteltävä aivan p*rkeleen varovastiRiisikippo kirjoitti:tota en todellakaan allekirjoita, oon nähny millasta on välistä tuo käsittely kun veli on ko. puljussa töissä..:J:J kirjoitti:itehän sen tarvii pakata, tuskin niillä mitään pakkauspalveluja on?
Mut matkahuollon nettisivuilta selviää nuo hinnat. Painon mukaanhan se menee. Tuulilasin kuljetus kuulostaa kyl aika riskaabelilta, vaikka MH tuntuukin käsittelevän paketteja aika nätisti.näistä linkkikuskeista en tiiä miten ne käsittelee..
Urtsi se mullaki mielessä kävikaakana kirjoitti:Heleppo homma valkoiselle miehelle! Tuulilasi kääritään vaan jätesäkkien ja teipin kanssa. Sitten sopiva laatikko/muotti ja ylimääräinen tila täytetään vaan uretaanillaOn sitten vastaanottajallakin puuhaa kun rouhii lasin esiin uretaanipallosta
Kertokaa ny joku??|vectraman| kirjoitti:Sanokaa mikä tuolla meidän autotallissa vetää kärpäsiä puoleensa? Vittu varmaan viiskytä kärpästä jo kuolleena työpöydällä ja vähintään toinen satsi vielä pörrää ja kituu siellä. Jostain syystä nuo tallissa asuvat yksilöt ovat erittäin hitaita ja saa helposti tapettua vaikka ruuvarin kärjellä, kuolevatkin omia aikojaan sinne. Ei uskois, että yli -10 asteen pakkasella niitä sikiää jostain ja onko siellä niin perkeleen myrkyllinen ilmasto, että kärpäsetkin kuoleeMeikä siellä tyytyväisenä rassaa lähes päivittäin
Eikä ole mtn kuolleita raatoja tai paskakasoja tallissa, että siitä johtuis ja sisällä talossa niitä ei näy, talli onkin erillinen rakennus
Siellä tallissa on perusrojua (työkaluja,nesteitä,mopoja,osia välillä joku auto yms.) ja vähän jtn muuttoromua vielä, oisko joku aine mikä houkuttelis niitä? Ois kiva päästä eroon, jostain syystä ällöän niitä yli kaiken ja on tosi inhottava koittaa jotain rapata ku vähän väliä saa niskasta kaivella raatoja
Pitääkö sitä vaan tunkea perkele joka nurkka täyteen kärpäspapereita ynnämuita tappovermeitä