MantaGsi kirjoitti:Turvavyöt nyt on oikeestaan ainoa vähänkään järkevä asia, mikä on muuttunut. Mutta tämän holhoojavaltion kaikki rajotukset on kyllä ihan sieltä jostain.
No en minä nyt nuita nopeusrajotuksia niin pahana pidä, ku kyllähän kaikki osaa kaasua painaa, mut osaako ne ohjata? Ei kato kaikki oo sinun ja minun veroisia rattimiehiä.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
MantaGsi kirjoitti:Turvavyöt nyt on oikeestaan ainoa vähänkään järkevä asia, mikä on muuttunut. Mutta tämän holhoojavaltion kaikki rajotukset on kyllä ihan sieltä jostain.
No en minä nyt nuita nopeusrajotuksia niin pahana pidä, ku kyllähän kaikki osaa kaasua painaa, mut osaako ne ohjata? Ei kato kaikki oo sinun ja minun veroisia rattimiehiä.
Ja nuo oli niitä viimeisiä kuuluisia sanoja Kyllä mää ainakin kahtasataa pystyn ajamaan siitä puuppolan nypystä
onko toi winukka 7:n päivitys ilmanen? ei missään oo mitään mainintaa maksaako toi, ja jos ei maksa, onko toi siis täysverinen versio tuosta?
edit:
Jos harkitset Windows 7:n ostamista, useimmissa tapauksissa voit päivittää nykyisen tietokoneesi.
tuo teksti lähinnä, itsellä on vista home premium, eli oman käsityksen mukaan ton saa joko 7 home premiumiin tai 7 ultimateen päivitettyy? kannattaako moinen ees? ja häviikö ohjelmat ym?
Brink www.sevenforums.comissa kirjoitti:Sorry, but the supported upgrade paths are:
* Windows Vista Home Premium SP1 or SP2 -> Windows 7 Home Premium
* Windows Vista Business SP1 or SP2 -> Windows 7 Professional
* Windows Vista Ultimate SP1 or SP2 -> Windows 7 Ultimate
"Yleisin ja näkyvin hiustenlähdön muoto on perintötekijöiden mukanaan tuoma hiustenlähtö ja kaljuuntuminen, jota nimitetään myös "miestyyppiseksi kaljuuntumiseksi". Perinnöllisestä hiustenlähdöstä kärsii yli 30% alle 40 vuotiaista miehistä ja n. 3% samanikäisistä naisista."
Lähteen linkki on rikki, mutta joku hiusextra se oli.
Tapana on aina ottaa kiinni siitä keskeltä pyyhkijää, kun repii sen irti jäisestä lasista..pelkääjän puolella ei niin väliä ja ikkuna sulaa sille puolelle mennessä kone käynnissä..
hiirenä toimii logitechin G7 mallia langaton ja se tekee sellasta, että välillä kursori jää vaan paikallee eikä liiku .
ajureiden pitäs olla uusimmat, kellään ideoita mistä johtuu?
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Jani_88 kirjoitti:hiirenä toimii logitechin G7 mallia langaton ja se tekee sellasta, että välillä kursori jää vaan paikallee eikä liiku .
ajureiden pitäs olla uusimmat, kellään ideoita mistä johtuu?
vastaanotin mokkula liian kaukana hiirestä?
onkos tuossa mallissa connect nappulaa jolla sais päivitettyä yhteyden?
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.