Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Miksei kaikilla näy tota "aktiivisin viestiketjussa" juttua profiilissa?
Esim. itselläni ei näy.
Jos tuossa onkin ideana ladata akkua vähäsen kun se kylmäkäynnistys kuitenkin käy akunkin päälle? Eihän siinä muuten mitään järkeä ole.smpovers kirjoitti:Oli isän kans pientä kiistelyä kylmäkäynnistyksestä. Eli isä ajoi traktorin ulos hallista, että sai ajettua toisen traktorin pois. Jätti sen ensin ulosajetun traktorin käymään puolilämpimäksi ja sit sammutti sen. Traktori seisoi pihalla koko päivän ja ajoi sen sit takaisin halliin ja antoi silti vielä käydä lämpimäksi.
Mä olen sitä mieltä että tosta "turhasta" lämpimäksi käyttämisestä ei ole mitään hyötyä jos se traktori jäähtyy päivän pihalla. Eikös se kone ny sillon sentään ole kulumatta kun se ei käy?
Sulla on liikaa kirjotettuja viestejä, foorumin kalkulaattori ei osaa enään laskea.maritus kirjoitti:Miksei kaikilla näy tota "aktiivisin viestiketjussa" juttua profiilissa?Esim. itselläni ei näy.
Ite oon varmaan aktiivisin ollut ot ketjussa
Mä kävin ostaan parilappua kenoa, niin miten ne on eilisiä lappuja jo? Arvontapäivä 17.12.
Ääh, myyjä antoi kuitenkin hyllystä eilen myymättä jääneet laputRookeri kirjoitti:Myyjä seonnu koneen kanssa?Woody kirjoitti:Mä kävin ostaan parilappua kenoa, niin miten ne on eilisiä lappuja jo? Arvontapäivä 17.12.
Joo siis pari valmista lappua, mutta järkeekö niin on enää myydä, ei niillä voittoakaan tullut.Veikka kirjoitti:Ääh, myyjä antoi kuitenkin hyllystä eilen myymättä jääneet laputRookeri kirjoitti:Myyjä seonnu koneen kanssa?Woody kirjoitti:Mä kävin ostaan parilappua kenoa, niin miten ne on eilisiä lappuja jo? Arvontapäivä 17.12.
Ei siinä kuitissa näy että että mitä veikkauksia olet ostanut, ja toisekseen. Jos myyjä on kioskin pitäjä, niin myydyistä veikkaus lapuista saa siivun itselleen, ja ne mitkä ei mene kaupaksi, niin niistä ei saa kioskin pitäjä mitään.Rookeri kirjoitti:jos on kuitti talles nii mee ihmees valittaa?
Tuli mieleen että laput on jo manuaalisesti tarkistettu, ja niissä ei ole voittoa ja sitten myydään asiakkaalle ne joka ei tajua kahtoa päiväystä.
Ja huono se on mennä valittamaan jälkikäteen, koska tositteessa lukee että:
Tarkista että merkinnät ovat oikein pelitositteessa pälä pälä nönnön nöö ja jne......
Mutta laita veikkaukselle kyselyä tuosta asiasta, että miks näin on päässyt käymään, ja onko sinun mahdollista saada jotain hyvitystä
Eikö siinä lue myös aika milloin ostettu?Woody kirjoitti:Mä kävin ostaan parilappua kenoa, niin miten ne on eilisiä lappuja jo? Arvontapäivä 17.12.
TBD
Mulla oli kuitti ja vein laput takaisin. Sain rahat takaisin ja kahvi+pulla lipukkeen. Sainoin että enkai valittaisi mutta ei näillä voittoakaan tullut.
Ne sanoi kyllä että näin ei saisi käydä
Ne sanoi kyllä että näin ei saisi käydä
Voi ollaVeikka kirjoitti:Sulla on liikaa kirjotettuja viestejä, foorumin kalkulaattori ei osaa enään laskea.maritus kirjoitti:Miksei kaikilla näy tota "aktiivisin viestiketjussa" juttua profiilissa?Esim. itselläni ei näy.
Ite oon varmaan aktiivisin ollut ot ketjussa
No ennen oli kännitopic, että kai se edelleen
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
oikeassa olet, ei näy mullakaan..maritus kirjoitti:Voi ollaVeikka kirjoitti:Sulla on liikaa kirjotettuja viestejä, foorumin kalkulaattori ei osaa enään laskea.maritus kirjoitti:Miksei kaikilla näy tota "aktiivisin viestiketjussa" juttua profiilissa?Esim. itselläni ei näy.
Ite oon varmaan aktiivisin ollut ot ketjussaSullakaan kun ei näy ja muistaakseni Riisikipolla ei näkynyt.
Itse asiassa ei mulla ei ole näkynyt ikinä, koska mulla oli reilusti yli 6000 viestiä foorumi uudistuksen aikaanRiisikippo kirjoitti:oikeassa olet, ei näy mullakaan..maritus kirjoitti:Voi ollaVeikka kirjoitti:Sulla on liikaa kirjotettuja viestejä, foorumin kalkulaattori ei osaa enään laskea.maritus kirjoitti:Miksei kaikilla näy tota "aktiivisin viestiketjussa" juttua profiilissa?Esim. itselläni ei näy.
Ite oon varmaan aktiivisin ollut ot ketjussaSullakaan kun ei näy ja muistaakseni Riisikipolla ei näkynyt.
Joskus muistaakseni kuulin/minulle kerrottiin/luin jostakin, että 2-3 per päivä ois maksimi. Ja ei joka paivä.Rookeri kirjoitti:Onko keitetyille kananmunille joku suositeltu maksimimäärä yhdelle päivälle?Tossa just keitin kananmunii ja vedin 5 kananmunaa putkeen, nam nam
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Rookeri kirjoitti:jaahas, tuli siis otettua ennakkoon huomiset munat..
Raakoja valkuaisia voit vetää sen 4 päivässä jos massu kestää, ja etkä pelkää salamonellaa, keltuaista ei kannatta sitten juoda
Turha pelko niin kauan kun syö kotimaisia muniaVeikka kirjoitti:Rookeri kirjoitti:jaahas, tuli siis otettua ennakkoon huomiset munat..
ja etkä pelkää salamonellaa
Tästähän oli joku juttu hiljattain että suomi ja ruotsi on puhtaimpia maita salmonellan kannalta
Afrikan maan bemari, katoton kadetti ja japanin kamakasa Z750