Onkos nyt maha täynnä sitä hiilihappovettä, täällä kanssa semmonen on joulupukin listalla...sepu kirjoitti:ostin kans tänään sen kalleimman tottakaiWoody kirjoitti:No mie ostin tänään tuollaisen emännälle joululahjaksi, niitä oli kolmenlaisia, otin sen edullisimman + lisäpullot yht 79€. Koska myyjän mukaan niissä kahdessa ei maksa muuta kuin ulkonäkö. Tokihan ne oli desing näköisiä, mutta kait tuollakin pärjää.sepu kirjoitti:itse myös räknänny jottako tollaaseen ostasin..Woody kirjoitti:Onko kellää tuollaista sodastream vekotinta? Onko hyvä?
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Vitun juppi.sepu kirjoitti:ostin kans tänään sen kalleimman tottakaiWoody kirjoitti:No mie ostin tänään tuollaisen emännälle joululahjaksi, niitä oli kolmenlaisia, otin sen edullisimman + lisäpullot yht 79€. Koska myyjän mukaan niissä kahdessa ei maksa muuta kuin ulkonäkö. Tokihan ne oli desing näköisiä, mutta kait tuollakin pärjää.sepu kirjoitti:itse myös räknänny jottako tollaaseen ostasin..Woody kirjoitti:Onko kellää tuollaista sodastream vekotinta? Onko hyvä?
Jos menen rostockiin autolla niin tarviiko minun vaihtaa nastarenkaat pois?
Täytyy, ehdottomasti. M+S renkaat alle ja menoksi.Woody kirjoitti:Jos menen rostockiin autolla niin tarviiko minun vaihtaa nastarenkaat pois?
TBD
Tarkistetaanko se vai voiko mennä riskillä?Ioni kirjoitti:Täytyy, ehdottomasti. M+S renkaat alle ja menoksi.Woody kirjoitti:Jos menen rostockiin autolla niin tarviiko minun vaihtaa nastarenkaat pois?
Nastojen nyppiminen vesisateessa tien vieressä mursuviiksisen vihernutun muristessa vieressä tuntis tietysti tosiaan elävänsä.. muttet ei ehkä kannata.”Autoliitto saa joka talvi yhteydenottoja suomalaisautoilijoilta, joiden matkanteon Saksan poliisi on pysäyttänyt nastarenkaiden vuoksi. Vaihtoehtoina matkan jatkamiselle on ollut joko nastojen poisnyppiminen tai paikalliset määräykset täyttävien renkaiden hankinta”, sanoo Autoliiton matkailupäällikkö Eila Ollikainen.
TIC = Turbo Inter CoolerRookeri kirjoitti:Tuolla projektipuolella porukka käyttää otsikoissa noita TIC, SEH ym lyhenteitä niin mitä v*ttua ne meinaa?![]()
SEH = 20SEH eli moottorityyppi vrt. 20NE, C20XE, X25XE jne.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Mää en ymmärrä edes että miks tuommosta paskaa sarjakuvaa edes pitää julkaista lehdissäRookeri kirjoitti:Mä en ymmärrä tän ideaa:
hei.. toi on maailman paras sarjakuva. Harvempi strippi pystyy olee niin eri tasolla hauska.. ihan käsittämättömän palikoista puujaloista melkosen nerokkaisiin tempauksiin. (Tuo löpöjuttu nyt on enempi tuota ensimmäistä)
edit: toi homma oliki näköjää jo selvitetty.
edit: toi homma oliki näköjää jo selvitetty.
Saako täällä tehä myynti ilmotusta? ei mistää auton osista vaa ihan blu-ray soittimesta? jos saa ni minne?
Talk to the hand, cause the face isn't listening.
Onko kellään kokemusta samsungin kosketusnäyttö puhelimista?
Psiyyyh ja jääTimonen kirjoitti:TIC = Turbo Inter Cooler
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Me ollaa jo eellä!TJT kirjoitti:Psiyyyh ja jääTimonen kirjoitti:TIC = Turbo Inter Cooler
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Mikä kierre tuossa Nikonin D40 pohjassa on? Siis tyypiltään. Kun mulla on tuo laserpassin jalusta ja jos töissä teksisin siihen sellasen adapterin et voisin ruuvata kameran tuohon jalustaan.
Viivalle...MantaGsi kirjoitti:Me ollaa jo eellä!TJT kirjoitti:Psiyyyh ja jääTimonen kirjoitti:TIC = Turbo Inter Cooler
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)