Onko kenellekään tuttu auto?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
RamiGsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RamiGsi »

http://www.nettiauto.com/53372 Olen vähän yrittänyt hieroa kauppaa tuollaisesta. Epäilyttää ainoastaan tuo hinta. Eikös tunnukin hieman edulliselta? Ja jos joku turkkulainen tätä lukee ja sattuu tietämään autosta jotain niin vaikka privalla infoa. Kyllähän omistajaltakin tietoa saa, mutta olis kiva saada jotain puolueetontakin infoa. Tosin olen vannonut etten %-peliä osta, mutta kutkuttelisi kuitenkin aikalailla.
Lazi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Lazi »

Ei ole kyllä tainnut vastaan tulla? Ei toi välttämättä niin ihmeellisen halpa ole kun sattuu olee tekniikanvaihto, ja sitte toi on kyl todellinen 45.2% pommi, eikä sitä kukaa kalliilla suostu ostamaan..
RamiGsi
'Admiral'
'Admiral'

Onhan tuossa tosiaan % aika reippaasti. Sisustakin on vakio. Meneekö tohon pelkkään tekniikkaan sitten noin paljon? Kun näkeehän noita tekniikanvaihtoja joissa nahkasisustat ja digimittaritkin vielä mukana..
Lazi
'Senator'
'Senator'

Ei tossa kyllä pelkästään tekniikkaa ole vaihdettu, ei siitä kyl noin paljoa tuu prosentteja? Tai näin mä väittäisin.. korjatkoon joku viisaampi jos väärässä?
gremlin
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gremlin »

On 2003-09-03 19:44, Lazi wrote:
Ei tossa kyllä pelkästään tekniikkaa ole vaihdettu, ei siitä kyl noin paljoa tuu prosentteja? Tai näin mä väittäisin.. korjatkoon joku viisaampi jos väärässä?
Jos tekniikka, akselit ja ohjauslaitteet on vaihdettu kokonaan, niin noi prosentit kipuaa tuonne reiluun 45:en.

Akseleitahan ei tarvitsisi kokonaan vaihtaa, sillä 2.0 ja 3.0 omegoissa on samanlaisia osia akselistossa: etutukivarret, taka-apurunko, takajarrut.

Myöskään ohjauslaitteita ei ole pakko vaihtaa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: gremlin on 2003-09-03 20:06 ]</font>
Lazi
'Senator'
'Senator'

Niijoo, ite käytin ehkä tekniikka sanaa vähän laajasti, päässä pyöris vaan jotakuinkin kone..
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Et ole ajatellut Senatoria ostaa?

Kaikki riippuu siitä milloin oman auton saa myytyä alta pois. Tai sitten jos nisu kelpaa jollekin vaihdossa. Varmaan kysyntä vähän lisääntyy kun käyn sen leimaamassa puolen kuun paikkeilla
Vastaa Viestiin