vectra b ja 8x17
Moi,
Onko kellään kokemusta ko.vanneyhdistelmässä b-vectrassa.Mulla olisi tiedossa union 24 8x17 vanteet ja niihin tulisi renkaiksi uudet continental 2154517 renkaat.Alusta on aluksi vakio mutta tarkoituksena laittaa -30 eibachit alle.
Eli mahtuuko pyöriin (ilman että hankaa mihinkään) ja millä offsetillä ?
Toinen kysymys onko tuon union 24 vanne mille miglia spiderin kopio ?
Ja auto on vectra dti farkku
Onko kellään kokemusta ko.vanneyhdistelmässä b-vectrassa.Mulla olisi tiedossa union 24 8x17 vanteet ja niihin tulisi renkaiksi uudet continental 2154517 renkaat.Alusta on aluksi vakio mutta tarkoituksena laittaa -30 eibachit alle.
Eli mahtuuko pyöriin (ilman että hankaa mihinkään) ja millä offsetillä ?
Toinen kysymys onko tuon union 24 vanne mille miglia spiderin kopio ?
Ja auto on vectra dti farkku
Rengasliike myös meinasi että voi ottaa takakaariin kiinni.Vanteiden kokeilu olisi kyllä onnistunut autooni ennen ostoa,mutta kun rengasliike on 500 km:n päässä....
No toinen vannevaihtoehto mulla olisi spiderit 17" ja et 37 ja vannehan on 7" leveä eli tuo varmaankin toimisi paremmin ed. mainitulla rengastuksella
No toinen vannevaihtoehto mulla olisi spiderit 17" ja et 37 ja vannehan on 7" leveä eli tuo varmaankin toimisi paremmin ed. mainitulla rengastuksella
juu, sehän se. Jurvassa lähti sladin jälkeen renkaan kulutuspinnasta koko matkalta slice. Siis ympäri renkaan. Tuosta viisastuneena täytynee nostaa hieman etupäätä.
Ota Veku ennemmin ne Migliat, toi kasi taitaa olla aika rajoilla.
Edit: mullahan otti kiinni myös 7.5x17 et38 yhdistelmä silloin -35 madalluksella. Tuolloin oli 215 rengaskin. Ihme hommaa...
Lisäksi uutena ongelmana on se etten saa vietyä nyt rengasta tarpeeksi sisään. et43 ja 225 renkaalla ongelmana on liian lähelle tuleva etutolppa (KW:n coil). Matkaa renkaan ja jousen välissä on 3-4 milliä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2003-09-03 12:45 ]</font>
Ota Veku ennemmin ne Migliat, toi kasi taitaa olla aika rajoilla.
Edit: mullahan otti kiinni myös 7.5x17 et38 yhdistelmä silloin -35 madalluksella. Tuolloin oli 215 rengaskin. Ihme hommaa...
Lisäksi uutena ongelmana on se etten saa vietyä nyt rengasta tarpeeksi sisään. et43 ja 225 renkaalla ongelmana on liian lähelle tuleva etutolppa (KW:n coil). Matkaa renkaan ja jousen välissä on 3-4 milliä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2003-09-03 12:45 ]</font>
No mulla on tuo talvirengassarja tuon kokoinen ja et38:lla ei ainakaan suuria ongelmia ollut viime talvena.Nyt juuri pistin uudet renkaat alle, (215/45) saas nähdä miten se vaikuttaa.
Se riippuu paljon myös renkaan "olan" muodosta.

<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2003-09-03 12:49 ]</font>
Onhan se aika lähellä takana. Sillon jos on autossa enemmän porukkaa (3 ihmistä takana ja kontissa tavaraa) niin ottaa töyssyissä pikkasen kiinni kaariin. Edestä taas raapi sisäloksuihin kun oltiin ajelemassa Ahvenistolla, syynä oli kylläkin alustan löysyys
Varmaankin on parempi toi 7" leveä vaihtoehto!
Opel insignia 1,6T (170hv/260Nm) Sport OPC-Line 2015