Osaako joku neuvoa mitä kannattas testata, että sais taas toimimaan... Itse en ole kovinkaan hyvä autojen kanssa
Opel Vectra 1.6i-GL-A-87/2600 (vm-91) puhallin ongelma
Opel Vectra 1.6i-GL-A-87/2600 (vm-91) puhallin ongelma
Mikähän vois olla vikana kun auton sisätilan puhallin/lämmitin ei mene päälle.Viime viikolla puhallin hurisi jotenki oudosti. Lasit huurtuu välillä kun puhallin ei toimi. Tarkastin sulakkeet ja ne näytti olevan kunnossa.
Osaako joku neuvoa mitä kannattas testata, että sais taas toimimaan... Itse en ole kovinkaan hyvä autojen kanssa
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Re: Opel Vectra 1.6i-GL-A-87/2600 (vm-91) puhallin ongelma
Todennäköisesti tuulettimen moottori on menny sököks.
Pitikö vikinää aikaisemmin? Ainakin yleensä löytyy vänkärin puolen jalkatilasta, hanskalokeron takaa/alta, mutta en tiedä minne on ooppeleissa jemmattu.
Pitikö vikinää aikaisemmin? Ainakin yleensä löytyy vänkärin puolen jalkatilasta, hanskalokeron takaa/alta, mutta en tiedä minne on ooppeleissa jemmattu.
Re: Opel Vectra 1.6i-GL-A-87/2600 (vm-91) puhallin ongelma
Autolla sen verran ikää, että todennäköisesti hiilet loppu puhaltimen moottorista tai staattori kulunut. Kokeile lähteekö suuremmalla nopeudella vielä pyörimään. Voi olla myös se alempien nopeuksien vastuspaketti palanut poikki.
Itse puhallin löytyy sieltä moottoritilan puolelta, aika keskeltä sen tuulilasin alapuolisen muovin alta. Se pitkä kumitiiviste irti ja sitten suojamuovia varovasti ylös, niin siellä näkyy.
Itse puhallin löytyy sieltä moottoritilan puolelta, aika keskeltä sen tuulilasin alapuolisen muovin alta. Se pitkä kumitiiviste irti ja sitten suojamuovia varovasti ylös, niin siellä näkyy.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i