ELikkäs aloitan tälläisen alueen kun en löytänyt foorumilta mistään kyseistä ahetta, Kuten BTCF:än sivulta löytyy topiccina Tuning&varaosa puljut.
Eli itsellä olisi kymysys et, Mistä olette yleensä tilanneet Opelin Varaosia? ( Lisätkää Mielellään Linkki ) Ja perään esim. mitä kyseisestä paikasta saa.
Ja itsellä olisi myös tarvetta:
OMEGA B 2.5TD vm:95 Kiertokangen asentotunnistimen anturille, Ja ABS-Anturille.
Mutta ei ole oikein löytynyt paikkaa mistä saisi molemmat samalla kerralla.
Opeleiden Varaosat
Re: Opeleiden Varaosat
Nokka-akselin asentotunnistimesta ja kampiakselin asentotunnistimesta olen kyllä kuullut, mutta kiertokangen asentotunnistin on uus tuttavuus. Voi olla ettei sitä mistään löydäkkään, eihän tuollaista osaa ole olemassakaan.. (tai sitten mulla on norsun mentävä aukko sivistyksessä..)Styroxi kirjoitti: OMEGA B 2.5TD vm:95 Kiertokangen asentotunnistimen anturille, Ja ABS-Anturille.
Mutta ei ole oikein löytynyt paikkaa mistä saisi molemmat samalla kerralla.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
jooh tarttis olla kyllä melko tarkka asennoistaan moottori jos kiertokangillekkin tarvis tunnistinta.. varmaan kampiakselin haistelijaa meinaa?
Pakko täällä foorumilla kyllä jossain on olla moisesta puhetta, mutta siis jos Opel-liike ei tule kysymykseen, eikä paikkakuntasi autovaraosaliikkeet kiinnostaa niin http://www.automuovikem.fi on varmaan aika passeli
Pakko täällä foorumilla kyllä jossain on olla moisesta puhetta, mutta siis jos Opel-liike ei tule kysymykseen, eikä paikkakuntasi autovaraosaliikkeet kiinnostaa niin http://www.automuovikem.fi on varmaan aika passeli
NAURAAA!!!!

juurikin sitä tarkoitin mut oli kaksi asiaa samaan aikaan mielessä... SORI...kampiakselin asentotunnistimesta olen kyllä kuullut
Erikoisrengas Ekegreniltä ja AutoMuovista kannatta kysellä, tietty myös marmoritiskillä voi käydä, jos rahaa riittää 
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
jepjep automuovi
hyvä palvelu.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.