ata kirjoitti:Näistä kommenteista kyllä taas käy ilmi miten nuorta porukkaa täällä kirjoittelee...
Nii'i! Onko nää edes kalanmaksaöljyä juoneet
Silloin kun minä kävin kansakoulua, maksapasteija oli säilykepurkissa, Viola-juusto myytiin juomalasissa ja maito muovipusseissa, lapset sai osta kaljaa kaupasta iästään riippumatta ja keräyspaperista sai rahaa. Niin ja huoltoasemalta sai 100 oktaanista, lyijyllistä bensaa, eikä tarvinut itse tankata.
ata kirjoitti:Näistä kommenteista kyllä taas käy ilmi miten nuorta porukkaa täällä kirjoittelee...
Silloin kun minä kävin kansakoulua, maksapasteija oli säilykepurkissa, Viola-juusto myytiin juomalasissa ja maito muovipusseissa, lapset sai osta kaljaa kaupasta iästään riippumatta ja keräyspaperista sai rahaa. Niin ja huoltoasemalta sai 100 oktaanista, lyijyllistä bensaa, eikä tarvinut itse tankata.
9 vuotta sitten kyyjärven essolla työntekijä tankkas meijän auton. Kouluissa taitaa vieläkin maito olla pussissa
EDIT:
Ja oliko tuosta kalanmaksa öljystä muka jotain hyötyäkin
9 vuotta sitten kyyjärven essolla työntekijä tankkas meijän auton. Kouluissa taitaa vieläkin maito olla pussissa
EDIT:
Ja oliko tuosta kalanmaksa öljystä muka jotain hyötyäkin
Baariin tule nykyään Cokistakin pussissa, mutta se on vähän eri juttu.
Kalanmaksaöljyn hyödyistä oli juuri muutama päivä sitten telkkarissa juttua. Väittivät, että sitä juomalla voi pärjätä urheilussa. Tai no, D-vitamiinin väitettiin parantavan suorituskykyä ja kestävyyttä ja sen saamisen takiahan sitä kalanmaksaöljyä tyrkytettiin/tään.
Mitä noihin palveluasemiin tulee, niin on niitä vielä Suomessakin ehkä joku puolisen tusinaa jäljellä, mutta silloin ennen wanhaan hywään aicaan ei itsepalvelu- saati kylmiä asemia ollut tuonkaan vertaa.
Mitenköhän iso tuo kaijutin tuossa pöydällä on, jonka nappasin fastran hattuhyllyltä?! Halkaisija lähinnä kiinnostaa. En jaksa mitata, kun mittakin on jossain murrin persiissä!
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Toimisko tuo? En tosin tiedä mones jakso nyt Suomessa ollut ja tuo linkki meni kai ensimmäiseen jaksoon, mutta alhaalla muutkin jaksot näytti olevan. Tai sitten torrenttia vaan kehiin
onko täällä olemassa jotain "hyviä kappaleita autossa kuunnella" -trediä tai jotain vastaavaa? etin hyviä biisejä autoon ja luulis autofoorumilta jotain löytyvän
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Jani_88 kirjoitti:onko täällä olemassa jotain "hyviä kappaleita autossa kuunnella" -trediä tai jotain vastaavaa? etin hyviä biisejä autoon ja luulis autofoorumilta jotain löytyvän
Ei taida olla, kun täällä on ihmisillä muutenkin niin huono musiikkimaku...
(sen voi itse valita kenellä se huono maku on)
Mutta pistä topicci pystyyn, kyllä sinne varmaan jotain tulee.
Jani_88 kirjoitti:onko täällä olemassa jotain "hyviä kappaleita autossa kuunnella" -trediä tai jotain vastaavaa? etin hyviä biisejä autoon ja luulis autofoorumilta jotain löytyvän
Jossakin päin foorumia oli teinujumputus musa topic, mutta musamakuja on joka lähtöön.