mimmix kirjoitti:no kun siellä etelässä on ne pääkallokelit ja siellä kaikki ajaa kitkoilla
(sun kanssa on aivan helkkarin hankalaa väitellä kun jokainen asia pitää selittää sulle miljoonaan kertaan, etkä itse argumentoi omia väitteitäsi, keskityt vaan pilkkaamaan toisen logiikkaa tms.)
Just

Tuo naisen logiikkavertaus johtuu lähinnä siitä, että ensimmäisenä tuosta tuli mieleen kuuluisa "mihin me tarvitaan ydinvoimaloita, sähköhän tulee pistorasiasta"
Kirjoituksistasi sain sen kuvan, että mielestäsi etelässä ei tarvitse olla niin hyvät talvikumit kuin pohjoisessa ja minä olen asiasta eri mieltä.
Otetaanpa pohjoisen talvesta pari viikkoa molemmista päistä pois, niin onko se väliin jäävä aika sitten helpompi huonommilla renkailla kuin ennen?
Missä vaiheessa olen muuten edes väittänyt, että kaikki ajaa etelässä kitkoilla?
Ja minkä takia sun pitää edes väkisin yrittää vääntää jotain väittelyä ja lukea kaikkea kirjoittamaani kuin piru raamattua?
Ja mitä väitettäni en ole argumentoinut kunnolla? Tai ainakaan yhtä hyvin/huonosti kuin sinäkään?
Otetaas vähän takapakkia sinne mistä tämä alkoi:
Itse heitin huumoripohjaisen heiton liikenteen määrästä toisessa kaupungissa, johon sinä älähdit seuraavaa:
Tuo on sitten rasittava narina joka vitun syksy, etelän pojat valittaa kun pohjosessa ajetaan nastoilla...
Ensimmäinen kerta muuten kun kuulen,että tuollaisestakin joku olisi valittanut(eikä kyllä liity kirjoittamaani herjaankaan millään tavalla).
Samassa viestissä sitten kuitenkin itse yleistät:
Kyllähän sitä pärjäis jos ajelis vaan neljän ruuhkassa motaria kotiin tuolla etelän suolassa, mutta kun se ihan oikeesti ei ole ihan koko Suomessa sellasta.
Pikkaisen haiskahtaa, että sun piti vaan päästä väittämällä väittelemään, vaikka mitään aihettakaan ei olisi ollut...
Ehkä meikäläisenkin pitäisi jättää sarkastiset viestit kokonaan pois, kun jotkut ihmiset eivät tunnu sarkasmia ymmärtävän vaikka se löisi päi naamaa.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri