Mitä eroa 20SE ja 20SEH:ssa
-
Eikka88
- 'Admiral'

- Viestit: 161
- Liittynyt: 31 Loka 2008, 19:00
- Paikkakunta: Kempele
Mitä eroa 20SE ja 20SEH:ssa
Elikkäs mitä muuta eroa on 20SE ja 20SEH koneissa kuin ohjelma???
Corsa B 1.7D
-
_Jape_
- 'Diplomat'

- Viestit: 4738
- Liittynyt: 10 Touko 2007, 01:17
- Paikkakunta: Lahti
Re: Mitä eroa 20SE ja 20SEH:ssa
SEH korkeampi puristussuhde.
NE 115hp
SEH 130hp ja ei katti mallia ole olemassa.
NE 115hp
SEH 130hp ja ei katti mallia ole olemassa.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
-
-TTT-
- 'Admiral'

- Viestit: 181
- Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:48
- Paikkakunta: Timola
Re: Mitä eroa 20SE ja 20SEH:ssa
Eroa ohjelmassa ja nokassa.
-
Eikka88
- 'Admiral'

- Viestit: 161
- Liittynyt: 31 Loka 2008, 19:00
- Paikkakunta: Kempele
Re: Mitä eroa 20SE ja 20SEH:ssa
ok...Mutta NE ja SE koneessa ei vissiin ole muuta eroa kuin puristukset?
Corsa B 1.7D
-
Juho M-P
- OCF Member

- Viestit: 16151
- Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
- Paikkakunta: Kannus
Re: Mitä eroa 20SE ja 20SEH:ssa
Kyllä. Juuri näin.Eikka88 kirjoitti:ok...Mutta NE ja SE koneessa ei vissiin ole muuta eroa kuin puristukset?
NE 9,2:1
SE/SEH 10,0:1
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
-
ata
- OCF Yhteyshenkilö

- Viestit: 15937
- Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mitä eroa 20SE ja 20SEH:ssa
Mutta eihän tässä mitään NE:stä kysytty, vaan SE:n ja SEH:n erosta._Jape_ kirjoitti:SEH korkeampi puristussuhde.
NE 115hp
SEH 130hp ja ei katti mallia ole olemassa.
20SE:ssä on 122 hv / 175 nm ja sitä on käytetty Omega A:ssa, jossa se sittemmin korvautui C20NE:llä (115 hv/170 Nm). 130 hv 20SEH taas oli GT Asconan ja GT Vectran sekä GSi 8V E-Kadetinkin pellin alla ennen katalysaattoreiden aikaa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
_Jape_
- 'Diplomat'

- Viestit: 4738
- Liittynyt: 10 Touko 2007, 01:17
- Paikkakunta: Lahti
Re: Mitä eroa 20SE ja 20SEH:ssa
oho mitähää omia olen lukenu. 
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
-
EKIJII
- 'Agila'
- Viestit: 5
- Liittynyt: 04 Huhti 2026, 17:17
Re: Mitä eroa 20SE ja 20SEH:ssa
Noniin Siis SE on se parempi A ompun koneista jossa mm. Wössner takomännät. Parempi teho ja vääntö. Pienempi kulutus vaikka on ei -vähäpäästöinen... Eli viripotentiaaliaaliakin on paremmin
-
Keme
- 'Diplomat'

- Viestit: 2879
- Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
- Paikkakunta: Rannikko
Re: Mitä eroa 20SE ja 20SEH:ssa
Mitäköhän tekoälypaskaa toi on?EKIJII kirjoitti: 04 Kesä 2026, 20:19 Noniin Siis SE on se parempi A ompun koneista jossa mm. Wössner takomännät. Parempi teho ja vääntö. Pienempi kulutus vaikka on ei -vähäpäästöinen... Eli viripotentiaaliaaliakin on paremmin
- Tasan yhdessäkään Opelin moottorissa ei ole tehtaalta lähtiessään Wössnerin mäntiä
- Lukuarvoina määritettynä 20SE moottorin teho ja vääntö ovat pienempiä kuin 20SEH
- "viripotentiaali" on molemmissa aivan sama, ku ne on samalla raudalla.
Vaikka tänne forumille näkyy olevan kaikenmailman bottiestoja, ja sitä myöten käytettävyys on entistäkin kömpelömpi, ni näkyy ne sit pääsevän läpi. Ei sinällään hullumpi topicin nosto liki 17 vuoden takaa.