Mistä noita saaNilemma kirjoitti:Tähän sopis tämmönen tarra niinku nenä päähän.http://www.meanbugs.com/wp/wp-content/u ... -crime.jpg
Tulevan talven vielä lahotan tätä, mutta sitten tarvii alkaa ehostamaan.
Mistä noita saaNilemma kirjoitti:Tähän sopis tämmönen tarra niinku nenä päähän.http://www.meanbugs.com/wp/wp-content/u ... -crime.jpg

Hyvä juttu että tuli lataamalla kuntoonsamsa87 kirjoitti:Jesh! Kaks päivää akkua pidin laturissa, ni jo hörähti käyntiin![]()
Olinkin jo unohtanut mitä rallatusta ja kolinaa tuo ecotykki pitää

samsa87 kirjoitti:Luin tuossa aiemmin tänään JoGo:n projektia.. Kun sekin niin minäkinH1 xenonit tuli tilattua kun halvalla saa.

Joo ei kannata mennä kokeileen noilla lampuilla katsastusta... tulee turha uusinta käynti vain!samsa87 kirjoitti:Nonnih. Lauantaina sain xeenonit paikoilleen ja tänään tuli heitettyä talvipyörät alle. Ei talvi pääse yllättämään niinkuin vuosi sitten, kun joutui pitämään pekkasen töistä sen takia![]()
Prkl kun noita pöyränpultteja on autoon sen seittemää sorttia... RH:lla ihan omat. Talvialuille omat ja sit vielä 10kpl millisti pidempiä kun joskus ollut 5mm spacerit takana. Ni tietysti nää erimittaiset menny sekaisin ja 10 vielä hukassakin![]()
Nyt on sit toisessa takapyörässä 4kpl niitä 5mm spacereille tarkoitettuja pultteja ja yks "normaali". Eipä nuo vissiin mihinkään kiinni ota vaikka vähän syvemmälle menevätkin..
Mitenkäs tuo xenonien laillisuus? Umpiot on depot joissa kaikennäköistä e ja dc merkintää... Lampunpesureita mulla ei ole.
Eli kannattaako katsastukseen suosiolla laittaa normilamput paikalleen?

Mulla on itellä kanssa tummat depon projektorit ja löytyy dc-merkintä. Mutta kun lampunpesureita ei tuossa Saksan mallissa ole niin eipä ole ole ilmeisesti asiaa katsastukseen xenoneilla..samsa87 kirjoitti: Mitenkäs tuo xenonien laillisuus? Umpiot on depot joissa kaikennäköistä e ja dc merkintää... Lampunpesureita mulla ei ole.

ei varmaan siltikään mene läpi vaikka oiskin noi persurit....JoGo kirjoitti:Mulla on itellä kanssa tummat depon projektorit ja löytyy dc-merkintä. Mutta kun lampunpesureita ei tuossa Saksan mallissa ole niin eipä ole ole ilmeisesti asiaa katsastukseen xenoneilla..samsa87 kirjoitti: Mitenkäs tuo xenonien laillisuus? Umpiot on depot joissa kaikennäköistä e ja dc merkintää... Lampunpesureita mulla ei ole.
No yhteen akseliinkin kun sais niin ois hyvä et taitaa noi normit riittää noihin 5mm spacereihin....mut noihin 10mm spacereihin pitäis kyl sada noita.... vieläkös käyt helsingissä töissä??samsa87 kirjoitti:Kyllähän nuo pitkät oikeastaan ylimääräiset on kun ei mulla niitä spacereitäkään enää ole.. Pitäis vaan löytää ne loput jostain