Antti-89 kirjoitti:komee on!!! pikku muutoksilla saa ihmeitä. mistä toi vakaaja on sivulla2?? mistä saa ja hintaa?? laita vaik yv:tä jos viittit, nii ei tule turhia "jorinoita" projektiin..?? ja onko valmiit kiinnitykset tolle vakaajalle?
edit: taisit mulle niitä xenoneja kaupata, mut kerkesin jo ostaa tehokkaammat ja valkoiset polttimot..
Vakaajia saa suomesta Speedimports Ky:ltä ja ulkomailta esim. courtenaysport. Speedimportsin kautta hinta 219e/kpl.
On kyllä ehdottomasti rahan arvoinen ostos! Vakaajan mukana tulee kaikki kiinnitysraudat, etummaiset kiinnikkeet tulee taka-akselin runkoon kiinnittäviin pultteihin kiinni ja taaemmat tulee jousilautasen luo kiinni, täytyy poralla pikkusen isontaa reikiä. Selkeät asennusohjeet tulee kyllä mukana. Ensikertalaiselta pihamaalla asennus kesti n. 1,5h. Helppo homma, kun saa auton takaosan sen verran ilmaan, että mahtuu itse alle.
Antti-89 kirjoitti:komee on!!! pikku muutoksilla saa ihmeitä. mistä toi vakaaja on sivulla2?? mistä saa ja hintaa?? laita vaik yv:tä jos viittit, nii ei tule turhia "jorinoita" projektiin..?? ja onko valmiit kiinnitykset tolle vakaajalle?
edit: taisit mulle niitä xenoneja kaupata, mut kerkesin jo ostaa tehokkaammat ja valkoiset polttimot..
Vakaajia saa suomesta Speedimports Ky:ltä ja ulkomailta esim. courtenaysport. Speedimportsin kautta hinta 219e/kpl.
On kyllä ehdottomasti rahan arvoinen ostos! Vakaajan mukana tulee kaikki kiinnitysraudat, etummaiset kiinnikkeet tulee taka-akselin runkoon kiinnittäviin pultteihin kiinni ja taaemmat tulee jousilautasen luo kiinni, täytyy poralla pikkusen isontaa reikiä. Selkeät asennusohjeet tulee kyllä mukana. Ensikertalaiselta pihamaalla asennus kesti n. 1,5h. Helppo homma, kun saa auton takaosan sen verran ilmaan, että mahtuu itse alle.
Kyllä ois tarkotus coupen puskurikin tai opc2 astran. Katsellaan.
Akun kengän irtikäytön jälkeen hetken toimii vanhalla boksilla, heti kun kone lämpeää niin tiputtaa pytyn pelistä. Kyllähän tuo uusilla nokilla vetää suupielet hymyyn yläkierroksilla. Sitten taas paluu arkeen, kun rupesi kolmella käymään
Fouli kirjoitti:Akun kengän irtikäytön jälkeen hetken toimii vanhalla boksilla, heti kun kone lämpeää niin tiputtaa pytyn pelistä. Kyllähän tuo uusilla nokilla vetää suupielet hymyyn yläkierroksilla. Sitten taas paluu arkeen, kun rupesi kolmella käymään
Boksi korjaukseen ja sit penkistä dynolaput. Oliko tätä penkitetty ennen muutoksia? Mielenkiintoista nähdä millaista käyrää antaa.
Ei ole penkitetty, boksihan siitä oli paskana. Perjantaina tilattu uusi ecu lentorahtina ruotsista ja tänään tuli yli 150km ajeltua nokkia jo sisään. Vanha boksi menee korjaukseen ja talven aikana lähtee saksaan eds:lle ohjelmoitavaksi. Phase 1 ohjelmalla lupaavat täysin vakiosta autosta 140hp. Varovasti tuli jo kokeiltua miten se kulkee ja kulkeehan se Ihan kuin eri auto 4tonnin jälkeen..
Voisihan sitä myös dbilakseltakin kysyä. Maililla viestittelin aiemmin sinne suuntaan nokista ja ohjelmoinnista, niin vastauksena tuli vain, että ei tarvitse ohjelmointia. Jokatapauksessa ensin pitää tuo vanha boksi korjauttaa.