25e kallista
Ja kaikki alennus paikat on etälässä hyvä ettein kehä 3 sisällä kaikki.
EDIT: säästetään viestejä
<font size=-1>[ This Message was edited by: realsanta on 2003-08-28 10:30 ]</font>
Täytyyhän munkin laittaa tänne yksi turha viestiOn 2003-08-27 18:15, Realsanta wrote:
En tuu liittymään clubiin. Koska clubin maksulla voin kaikkea kivaa esim ostaa bensaa![]()
25e kallista
Ja kaikki alennus paikat on etälässä hyvä ettein kehä 3 sisällä kaikki.
EDIT: säästetään viestejäKatos kun ei pääse launtaina niin voi voi
On 2003-08-29 08:45, MAX wrote:
Kysymykseen tulevat esimerkiksi; rengasliikkeet, koneistamot/asentamot, varaosaliikkeet, maalaamot/maalarit, oikeastaan kaikki mitkä auton rakentamiseen liittyvät.
T: Max
Ps. Lauantaina ja sunnuntaina nähdään, toivottavasti myös sinut Santa

No huh huh! Ei sulta ainakaan mielikuvitusta puutu. Tämä foorumi ei ole minulle niin tärkeä, että minun tarvitsisi moiseen alentua. Te kolme voitte minun puolesta jauhaa täällä paskaa vaikka maailman tappiin asti! On vaan sen verran naurettavaa touhua, että en malttanut olla kommentoimatta.On 2003-08-29 14:31, Realsanta wrote:
On tainut trigger finger itse tuon laittaa kun aika erokaan ole kuin n.27min

Ja taas ylimielinen/kaikki tietävä Realsanta käy kuumana. Mitä se sulle kuuluu missä minä asun? Meinasitko tulla kyläilemään? Minä en moisen umpiluupään kanssa jaksa väitellä. Kyllä elämä nyt sinua koittelee kun isot pojat kiusaa foorumissa ja pakoputkeenkin tuli jälki.Katsokaa nyt isän kanssa sitä putkea yhdessä ja miettikää mitä sille putkelle voisi tehdä. Koita nyt kestää niin kyllä se vielä iloksi muuttuu.Muuten jos tulee nälkä niin kaiva nenääsi ja pääset varmaan hernekeitolle.On 2003-09-01 12:08, Realsanta wrote:
Taas vaihteeksi triggerfinger(lapsi/teini)
häiriköi jolla ei ole edes mxxxx pistää paikka kuntaansa julki vähäb niikuin Linne alias TDC vai mikä lie.