ata kirjoitti:
No tämä nyt menee ihan tähän samaan taas. Mikä nyt on harvinainen ja mikä ei ole. Ja missä.
Minulla ei ole mitään käsitystä tuollaisten avo-Silvioiden valmistusmääristä, mutta kyllä sellainen Euroopassa aika erikoinen taitaa olla. Hintapyynti kyllä vaikuttaa tosiaan aika korkealta, mutta ainahan sitä pyytää voi, jos joku vaikka haluaa maksaa siitä sen verran. Ja verot päälle...
Niin, onhan tuo äärettömän harvinainen, kun ei ikinä tuollaisena ole Nissanin tehtaalta tullut. Tuo on tekniikanvaihto ja kaiken lisäksi keula vaihdettu.
Valmistusmäärä on pyöreä 0 Nissanin tehtaalta, kaikki nuo on jälkikäteen tehty. Pieni määrä on mennyt Nissanilta pikkupajalle (Kids Heart), mikä noita teki, mutta noita on tehty paljon myös omin pikku kätösin. Hyvin yleinen faceliftaus rapakon takana. Eli vaikka tuo olisi tämän viripajan tekemä (mihin ei vuosimalli todellakaan viittaa, eli ei taida olla), ei tuota voi silti arvostaa. Koska on tekniikanvaihto, korisarjahirviö jne. eli ei orggis.
Jos jollain on parempaa tietoa että noita on Nissanilta tullut, niin sivistäkää minua ja näyttäkää faktaa. Tai, jos olen muuten jossakin väittämässäni väärässä, niin kertokaa ihmeessä, on hienoa oppia uutta.
Jos mä teen teille avo-gsi kadettiin vectran keulan, kuka ostaa 20k€? Sehän on äärimmäinen harvinaisuus, ikinä en ole nähnyt.
Onhan se harvinainen Euroopassa tietenkin, kun ei Silviaa ole Eurooppaan tuotu. Vauxhall (ihan mikä tahansa niistä) on harvinainen täällä samalla periaatteella, yhden tai kaksi olen Suomessa nähnyt.
Meinasin Peipon Jonille laittaa kysymyksen tarkemmin tuosta, mutta eipä näytä Minunauto.comin mukaan hänelläkään olevan faktat hallussa.