Tuomas kirjoitti:myrkky kirjoitti:totaalista idioottia.
No, jos en fiksumpaakaan keksi, niin minun ei sentään tarvitse henkilökohtaisuuksiin mennä.
No nyt kävi näin.. pahoitteluni. En vaan jaksa ymmärtää miksi ihmeessä vänkäät koko ajan vastaan vaikka olemme periaatteessa samaa mieltä, ulkomaiset rikolliset helvettiin täältä(kotimaisetkin joutaisi, mut niistä on hankalampi päästä eroon).
Minun sanomisianihan ei täällä kukaan vääntele ja ymmärrä tarkoituksellisen väärin...
Kerrotko milloin viimeksi olen moiseen sortunut?
En tiedä paljonko se rikollinen maksaa, eikä suuresti kiinnosta. Liikaa joka tapauksessa. Yhtäkään rikollista en ole puolustanut eikä tule ikävä jos saavat paluulennon kotiin.
Minua saattaa kiinnostaa ja totta, maksaa liikaa. Lisäksi minua vituttaa suuresti jos saavat sen lentolipun, kävelkööt, liftatkoot, uikoot tai menkööt halvimmalla rahtilaivalla, eivät todellakaan ansaitse kallista lentolippua! Kun asiaan lisätään suomen tapa toimia, eli selkeitäkään tapauksia ei palauteta sopimusten mukaisesti eu-maihin joista he ovat saapuneet, niin kustannukset nousevat entisestään.
Vaikka jokainen rikollinen on liikaa, niin jopa ulkomaalaisista suurin osa on rehellistä väkeä.
Olen samaa mieltä enkä väitä vastaan, olenko joskus väittänyt? Edelleenkin, ihonväri, synnyinmaa, uskontokunta, sukupuoli jne. eivät merkitse minulle juurikaan, se sensijaan merkitsee paljonkin, että osataanko olla maassa maan tavalla.
Ja nyt jäi pahasti kesken tämän vastauksen muotoilu lopulliseen muotoonsa, kun joutuu lähtemään koneelta perhesyiden takia. Lisättäköön puuttuvat ja korjattakoon virheelliset asiat myöhemmin.