Kyllä ton madalluksen jälkeen voi laittaa melkein mitkä vaan.Riippuu tietty kumien profiilista:esim.jos 17"vanteet ni kumien profiili voi olla 45 tai 50,18" vanteet profiili 40 ja 19" profiili 35.Mut esim. 215/45/17 on ihan mukavat ajaa,kohtuuhintaset ja mahtuu varmasti pyöriin täydelläkin lastilla,eikä ota kiinni montuissa.
Mulla on omas vecarassa 40mm madaltava alustasarja ja 17 vanteet oikealla et:llä renkaina toimivat 225/45. Ovat syöneet etulokareihin käden mentävät aukot, mutta onpahan kurveissa niin pirun hauska päästellä!!
Omassa 5-ovisessa on -20mm Opelin "sportti"alusta ja hyvin mahtuu 225/45/17" pyörimään, ja eipä hinkkaa kiinni. Edellisessä farkussa oli -40mm G&M alusta ja jos takana oli reilut 100kg tavaraa niin silloin raapas tiukoissa pompuissa kyllä kuuluvasti kiinni - ei hyvä.
Tästähän ei muuten ole puhuttu aikaisemmin yhtään... Search on kova sana! Sanon nyt tähän omat kokemukseni uudestaan: minulla on 225/45 17" renkaat, ja vanteet 7.5" ET35 ja lokasuojan kaaret piti leikata pois että mahtui pyörimään. Siltikin ottaa vielä takapuskuriin kun tulee iso monttu. Madallusta on 35 mm.
Mulla alla Alession SanRemo 7x17 ET40 ja madallus 35mm. Kiinni ei ota kummastakaan päästä ja vanteetkin on asiallisen näköiset ja järkihintaiset. Ihan järkevä kokonaisuus ainakin mun mielestä.