Kiitoksia!!_supra_ kirjoitti:RESPECT!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Touring Gastra
Re: Touring Gastra
Touring Gastra
Projekti: Ford Tuhnus -76
mitenkä tolla onnistuu itse ajaminen ku noin matala? ite pitäs tehä autosta "lowrider" täs talven aikana mut mietityttää vaan toi että mitenkä sillä sitten ajaa...kexa kirjoitti:Kiitoksia!!_supra_ kirjoitti:RESPECT!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
on se mukava että jokku tykkää!!
_supra_ kirjoitti:mitenkä tolla onnistuu itse ajaminen ku noin matala? ite pitäs tehä autosta "lowrider" täs talven aikana mut mietityttää vaan toi että mitenkä sillä sitten ajaa...kexa kirjoitti:Kiitoksia!!_supra_ kirjoitti:RESPECT!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
on se mukava että jokku tykkää!!
no joutuuhan sitä aikapaljon kahtoo mistä ajaa
Touring Gastra
Re: Touring Gastra"louraider"
Vaikka madaltaminen on mun "juttu" myös niin nyt täytyy kyllä arvella että ajonautinto on varmaan ihan hirvee
Ite oon kokeilla aikojen saatossa eri autoissa kaikenlaista ja nykyään pyrin vielä säilyttämään jonkinlaiset ajo-ominaisuudet ja siitä syystä nyk.autokaan ei kauheen matala VIELÄ ole
Ite oon kokeilla aikojen saatossa eri autoissa kaikenlaista ja nykyään pyrin vielä säilyttämään jonkinlaiset ajo-ominaisuudet ja siitä syystä nyk.autokaan ei kauheen matala VIELÄ ole
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Hitto että on kyllä komia. Kuvia katsoessa ei voi kuin kysyä itseltään, pitäiskö... Vielä ois tolpissa reilusti säätövaraa 
Varmaan mielenkiintoista ajella, jos sattuu olemaan hidasteita tms.. Ei kannata ainakaan lappeenrannassa käydä, omalla traktorillakin sai siellä vähän pohjakosketusta hidasteisiin.
Pistäs muuten vähän tietoa vanteista ja renkaista mitkä alla pyörii.. Leveys, ET jne.
Varmaan mielenkiintoista ajella, jos sattuu olemaan hidasteita tms.. Ei kannata ainakaan lappeenrannassa käydä, omalla traktorillakin sai siellä vähän pohjakosketusta hidasteisiin.
Pistäs muuten vähän tietoa vanteista ja renkaista mitkä alla pyörii.. Leveys, ET jne.
On tavallaan aika näppärän näköinen, mutta hermot menisi tuollaisella ajaessa.
Mites Astrassa käy pyöränkulmille kun on noin mahallaan?
Mites Astrassa käy pyöränkulmille kun on noin mahallaan?
Toyota Corolla 2006 1.6 A
Takana on jäykkä akseli, joten pyöränkulmat pysyy kohdallaan kutakuinkin. Säädettävissä alustoissa on edessä ylemmän olka-akselin pultin reikä soikea, joten saa myös edestä camber kulmat säädettyä. Itsellä ainakin on täysin ohjearvoissa kulmat ja maavara on hieman yli laillisen 8cm.Boah kirjoitti:Mites Astrassa käy pyöränkulmille kun on noin mahallaan?
Upea, toivottavasti ei vaan tuu isoja kuoppia kovempaa ajaessa kohalle. 
EX. Astra G 2.0 DTI 16V -00 http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=177513
Tää on tyly ilmestys. *Peukut ylös!* Vaatii jo asennetta jos maavaraa on muutama sentti. 
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
Mä oon nähny kun tällä ylitetään hidastetöyssy
Ei menny kyl ns.heittämällä ylitte
On pari kertaa tullu bongattua livenäkin
Onhan se matala..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
mannion kirjoitti:Mä oon nähny kun tällä ylitetään hidastetöyssyEi menny kyl ns.heittämällä ylitte
On pari kertaa tullu bongattua livenäkin
Onhan se matala..
missä oot moisen toimituksen nähnyt ? no joo kyllähän se kieltämättä rupee jo omastakin mielestä olee ehkä riittävän matala ???
Touring Gastra
tottahan se on että jostain on luovuttava ulkonäyn takia! mutta ei ne ajo-ominaisuudetaakaan mitään hirveät ole.. ohan se toki aikamoinen kivireki ajaa ja joutuuu tsiigaa kaikki möykyt tiestä! mutta kun täällä ajelllessa keskituntinopeus on noin 40km/h niin hyvin pärjääää! ja loppupeleissä on hienoa ajaa hissukseeen kylällä ja fiiilistellä 
Touring Gastra
Fouli kirjoitti:Hitto että on kyllä komia. Kuvia katsoessa ei voi kuin kysyä itseltään, pitäiskö... Vielä ois tolpissa reilusti säätövaraa
eiköhän noita speksejä pitäs olla tuolla alussa? eessä siiis 9*16/215/40R16 ET30 ja biiilmanin 3mm spaderi.
Takana 9*16/215/40R16 ET25 ja biilmanin 5mm spaderi
Touring Gastra
Vieläkö pääset Tiikkarin kaupalle?
Annoit pahasti vaikutteita..joutu tuossa taannoin ostamaan säädettävän alustan, mut ajattelin kyl laittaa alle vasta keväällä ja ajella traktorilla talven yli (etupuskurin maavara yli 12cm
). Sit jostain täytys vielä hankkia peitelistat kattokaiteiden tilalle. Oreniukselta kysyin, mut hurjan kallista (n.300€ kiinnikkeineen)! Löytysköhän jostain halvemmalla?
Nim. harmaa Steinmetz-Astra Tiikkarista.
Annoit pahasti vaikutteita..joutu tuossa taannoin ostamaan säädettävän alustan, mut ajattelin kyl laittaa alle vasta keväällä ja ajella traktorilla talven yli (etupuskurin maavara yli 12cm
Nim. harmaa Steinmetz-Astra Tiikkarista.
Hieno, mutta todella epäkäytännöllinen farkku.