Opel Kadett C 1.2s sedan `79 MYYTY

Esittele Opel-projektisi tai autosi
one
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Re: Opel Kadett C 1.2s sedan `79 (Päivitetty 28.8)

Viesti Kirjoittaja one »

Hieno Kadetti! :thumbsup:
Ojaan ajo ei ollu kaukana, ku joku aika sitten ajelit vastaan kylän pinnassa. :D
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
Marko.L
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Marko.L »

Toivotaan ettei se ainakaan rumemmaksi muutu talven aikana. :lol:

Mä muuten huutelinkin one sun perään joku aika sitten, sulla vissiin on sellainen vaalea d kadetti?
one
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja one »

Marko.L kirjoitti:Mä muuten huutelinkin one sun perään joku aika sitten, sulla vissiin on sellainen vaalea d kadetti?
Ai missä?! :o
Juu, kullan värinen D Kadetti on mulla. Erottuu kyllä suht hyvin liikenteestä jos ei muuten niin "lievän" traktorimaisuuden ansiosta. :D
Marko.L
'Senator'
'Senator'

Niin siis "huutelin", korjataan sen verran. http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5#p1480075
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Eilisen perusteella ymmärsin, että ne massat on visiin sieltä pohjasta jo lähtenyt.. :ruoska:
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
one
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja one »

Marko.L kirjoitti:Niin siis "huutelin", korjataan sen verran. http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5#p1480075
Jotain tällästä ounastelinkin. Välillä käyn tsekkaamassa josko joku olis bongannu meikäläistä tai mun "hienoo ooppelia". Minä ja auto ollaan ilmeisen huomaamattomia, ku ei kukaan bongaa koskaan. Ehkä iha hyvä niin. :D
Mut siis joo, toi liikenneympyrä kohtaaminen oli just se mitä tossa aikasemmin tarkotin. :)
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Kyllä mie olen huomannut, se on vaan vähän koirankopin kokoikoinen auto sun kokoiselle :D
one
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja one »

Woody kirjoitti:Kyllä mie olen huomannut, se on vaan vähän koirankopin kokoikoinen auto sun kokoiselle :D
Jatketaan nyt vielä vähän OT huutelua...
No sää nyt ootki iha eri asia. Vaikka yhäkään mua ei haittaa vaikkei kukaan huomaakaan. :D
Nyt kaikki luulee, et oon joku jättiläinen vaikka oon tälläne kääpiö. Mitäs siitä jos leveyttä on yhtä paljon, ku pituutta. :whack:
Tähän pitäis nyt keksiä joku hauska lohkasu liittyen sun Mondeoon, mut ei nyt oikeen irtoo...
:wink:
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

^ Kysy Hanskilta, siltä löytyy aina jotain kommenteja mun autosta :D Ethän sä eis moikannut kun tulin viimeksi kaipolan välillä vastaan :) Tuun ensviikolla käymään, tartten yhden kortin :wink:
one
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja one »

Woody kirjoitti:^ Kysy Hanskilta, siltä löytyy aina jotain kommenteja mun autosta :D Ethän sä eis moikannut kun tulin viimeksi kaipolan välillä vastaan :) Tuun ensviikolla käymään, tartten yhden kortin :wink:
Jos joku vetää punasella farkku Mondeolla vastaan niin onko ihme jos ei huomaa?! :D
Hanskilta nyt löytyy kommentteja autosta, ku autosta. Yritän aina tasapuolisuuden nimissä "haukkua" sen traktoria. :love:
Tuu vaan käymään niin kahtellaan kortit kohilleen.

Nyt loppu meikäläiseltä tän topicin saastuttaminen. Sori vaan Marko. :)
Marko.L
'Senator'
'Senator'

Mitäs pienistä offtopiceista, nythän tämä alkaa näyttämään pikkuhiljaa samalta kuin valtaosa tämän alueen threadeista. Monta sivua saatu jauhettua beeässää ja vehkeelle ei ole tapahtunut mitään. :no:
mikkis kirjoitti:Eilisen perusteella ymmärsin, että ne massat on visiin sieltä pohjasta jo lähtenyt.. :ruoska:
Hold your horses! Ei se apuri nyt ihan niiiin tehokas ole ollut. Eräänlaista välineurheilua muuten tämäkin, ei niitä 100m me-aikojakaan kumisaappaat jalassa juosta.
Spikey
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Opel Kadett C 1.2s sedan `79 (Päivitetty 7.9)

Viesti Kirjoittaja Spikey »

Ohhoh...ompas nätissä kunnossa!
Itsellä ei ole ikinä ollut kyllä noin siistiä koppaa!
Kuva
V-R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja V-R »

Ei tarvi lohdun sanoja jaella tämän projektin tekijälle.. tuosta kun ei oikeen homma voi helpottua kun kuitenkin puhutaan tämän ikäsestä -(z)- . Oot osunu kultasuoneen.. :peukku:
Teen aina tinkimättä SST laatustandardin mukaisesti!!
(SilmäSuteenTottuu)
Marko.L
'Senator'
'Senator'

Kyllähän tämä tosiaan tuntuisi ihan hyvältä aihiolta visioille. 8)

No mutta on sitä jotain koitettu tehdäkkin. Alkuun näkymä hytin puolella oli tällainen. Seuraavaksi hieman laikkaa, että laatikko mahtuu paikalleen. Kone/laatikko pakettia kohdalleen mallatessa meni tovi jos toinenkin -> laatikon häntää peränjatkeeseen linjatessa meinasi jo usko loppua, mutta alkaa se olemaan sinnepäin. Ihan suoraan tuota pakettia ei tuonne saa, jää aavistuksen keulimaan. Seuraavaksi pari kumityynyä laatikon kupeeseen ja kannaketta väsäämään. Ja siellä se laatikko nyt sitten möllöttää. Koneen korvia tuli tietysti myös veisteltyä ja heppailtua läjään. Josko sitten seuraavaksi suunnittelisi vaihdevivustoa tuonne lootan perään.
Vastaa Viestiin