Mikä opeli kannattais ostaa
Re: Mikä opeli kannattais ostaa
Topikin aloittajalle oikea Opel

No minä en kyllä ole saanut tuollaista käsitystä, mutta kerro nyt ihmeessä mistä moinen asia käy ilmi niin voin vaihtaa tarvittaessa mielipidettäni.Riisikippo kirjoitti:topicin aloittajasta on kaikki saanut sen käsityksen että se on opelin vika, että autot on levinny..
edit:
Oletko itse kuullut niiden käytöstä? Saati sitten isojen alkukirjaimien?Riisikippo kirjoitti:ookko nää koskaan kuullu edes välimerkeistä? kyl on sitten karseeta luvettavaa...
"Pata kattilaa soimaa"
Hieno ketju
Luulkaa vähemmän ja lukekaa enemmän. 
Ehkä vielä joskus....
nyt repesinMiksu. kirjoitti:http://hikipedia.info/wiki/Opel
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Pitkästä aikaa sai kunnon naurut, vedet silmissä täällä lukee tätä topiccia. Onneks täällä on "johtoportaassa" huumoria, niin ei heti lannisteta topicin aloittajaa.
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Tätähän valmistettiin Suomessakin. Se ei silti nosta auton arvoa. Turha muka-urheiluauto, jonka huippunopeus on keskimäärin 130 kilometriä tunnissa."
Ehkä vielä joskus....
En löytäny mitää muutakaan topiccii niin ajattelin tänne laittaa et ei tarvis uutta tehdä. Joten oon täs kaks vuotta haaveillu jo opel vectra b:stä vuosimalli 1996-1999.Tarkotuksena olis sellanen keväällä ostaa ja laittaa, kun saan kortin kesällä. Oon täs melki joka viikko kattellu nettiautosta autoja, ja olis mieles ostaa sellanen 2000-3000€ auto. Onko 300000km paljo ajettu näin ooppelille? 
- Motocoyote
- 'Diplomat'

Millä koneella?Flowe kirjoitti:En löytäny mitää muutakaan topiccii niin ajattelin tänne laittaa et ei tarvis uutta tehdä. Joten oon täs kaks vuotta haaveillu jo opel vectra b:stä vuosimalli 1996-1999.Tarkotuksena olis sellanen keväällä ostaa ja laittaa, kun saan kortin kesällä. Oon täs melki joka viikko kattellu nettiautosta autoja, ja olis mieles ostaa sellanen 2000-3000€ auto. Onko 300000km paljo ajettu näin ooppelille?
Mikäli se on huollettu ja ajettu asiallisesti niin no problemo.
Nimim. "tallin takana yksi 820tkm ajettu A-omega"
Toivottavasti tässä autossa ei rupee kampiakseli pomppimaanFlowe kirjoitti:En löytäny mitää muutakaan topiccii niin ajattelin tänne laittaa et ei tarvis uutta tehdä. Joten oon täs kaks vuotta haaveillu jo opel vectra b:stä vuosimalli 1996-1999.Tarkotuksena olis sellanen keväällä ostaa ja laittaa, kun saan kortin kesällä. Oon täs melki joka viikko kattellu nettiautosta autoja, ja olis mieles ostaa sellanen 2000-3000€ auto. Onko 300000km paljo ajettu näin ooppelille?
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Vi**u mikä topicci!
Joutaa kyllä
Joutaa kyllä
VECTRA C1 CARAVAN 2.0T "Stage 1" -05
Täähän on fiksu äijä, mäkin oon välillä, jos sataa, menny kolmen/neljän aikaan yöllä pimeessä fairyämpärin kanssa pesee auton(t) parkkipaikalle, kun kaikki kerrostalokyttääjät nukkuu tai on sammunu....TJT kirjoitti: Mitä itse vierestä seurannut, niin ei nuo vanhukset ole välttämättä niitä parhaita pitämään huolta autostaan.
Hyvänä esimerkkinä naapurin patu, jonka auton pesu tarkoittaa sitä, että käy pihalla sienimässä auton fairyvedellä ja jää odottamaan sadetta![]()
olis perkele edes ladalowcali kirjoitti:Otti pakit eli levesi. Onnettoman pojan ensi lelu. Osta pyörä eläkä leiki. On parempi ettet laita. Ovat pilalla, ehdottomasti lahoja. Ovet paukkuu eikä liiku. On pelkästään erittäin laiska. Ostin perunoita enkä lanttuja.
Heh heh.rules.
- Astra J 1.4 turbo -11
- Astra GTC Cosmo -05
- Vectra GTS 2.0 turbo -04
- Astra 2.2 Sport -00
- Astra GTC Cosmo -05
- Vectra GTS 2.0 turbo -04
- Astra 2.2 Sport -00
- AP-race/lake
- 'Senator'

kandee laittaa "isolohko-opel" ja eikö ympyrä ja nuoli ole VOLVO. 
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.