joo.. mut kyl siihen aikaa tulee menemään.. mut koitetaan rajallisen ajan puitteessa tehdä mahd.nopeesti... mutta hyvää...mikkis kirjoitti:No se lähti sit lapasesta niin kuin nämä tuppaa lähtemään![]()
Mutta joka tapauksessa tämä on yksi niistä joiden loppu tulosta kannattaa ihan oikeasti odottaa! Mä ainaski!
![]()
![]()
b-ascona.. pari uutta kuvaa taas..
Re: b-ascona.. pari uutta kuvaa taas..
- käyttis bmw e36 320 touring
-projekti/kesälelu B-ascona vm.81
saako asconaan enää mistään uutta lattiaa...??? tai koko pohjaa..??
toi on NIIN reikäjuustoa et kai menee paalaimeen...
uus koppa alle.. on nuita hitsattu
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
Onhan tuo koppa päälle päin ihan siisti ettei oo mitään pakkeli yllätyksiä. Eli hitsiä vaan lattiaan. Voit kyllä löytää paremman lattioiltaan, mutta tuskin muuten koriltaan, kun nämähän on yleensä maalattu jo sata kertaa niin maalin alta saattaa paljastua vaikka mitä yllätyksiä. Peltiä saa kaupasta eli hitsaamaan vaan 
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
saksanmaalta taitaa löytyä korjauspaloja..
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
tos ois pari mieltä ylentävää fotoa...

että sellaista.. koko pohja ja kotelot sm. on samanlaista skeidaa.....

että sellaista.. koko pohja ja kotelot sm. on samanlaista skeidaa.....
no ohan tossa vähän tekemistä 
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
tutun näköstä.. ei muutaku mikki laulaan 
Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
No eipä toi just kovin iloselta näytä mut noi lattiat on se kaikkein helpoin osa vaihtaa ku tekee sen oman maun mukaan eikä edes yritä alkuperäsiä muotoja saada...
Palkit on helppo käydä vaikka paikallisessa amiksessa kanttaamassa...
Sit jää enää toi takapää mikä tulee aiheuttamaan kiroiluu mut maltilla etenee ja tilaa saksasta varallisuuden mukaa korjauspeltejä ni ei toi todellakaan vielä paalattavaks sovi, tai jos meinaat et ei into riitä itte tehdä ni mä ostan ton pois ihan mielelläni...
Palkit on helppo käydä vaikka paikallisessa amiksessa kanttaamassa...
Sit jää enää toi takapää mikä tulee aiheuttamaan kiroiluu mut maltilla etenee ja tilaa saksasta varallisuuden mukaa korjauspeltejä ni ei toi todellakaan vielä paalattavaks sovi, tai jos meinaat et ei into riitä itte tehdä ni mä ostan ton pois ihan mielelläni...
On se kova...
Ilmeisesti aikanaan näillä korjausosilla ollut sama valmistaja: http://kotisivu.dnainternet.net/dnaansh ... %20pt3.jpg
Älä masennu
joo näyttäis olevan saman valmistajan tekeleitä...
hitto ku livenä toi vaan näyttää vielä toivottomalta ku nois kuvissa... mistäs noita korjaus peltejä voi sitten ettiä..??? pistäkää linkkejä tänne vaan ni katotaan mitä tehdään..
ps.. ja saa laittaa kuvia ja linkkejä jos on lattian paikkailusta/teosta hyvää materiaalia..
ps.. ja saa laittaa kuvia ja linkkejä jos on lattian paikkailusta/teosta hyvää materiaalia..
Tuota, tuota. Jos laittaisin kuvia tuosta allekirjoituksen mantasta niin saattaisi sullakin muuttua käsitys siitä mitä meinaa sana "mätä". Ei muuta kuin pikkuhiljaa kohta kohdalta kuntoon. Aikataulut saa mun mielestä heittää romukoppaan tällaisien aihioiden kohdalta, tekee sitä mukaa kun(jos) siltä tuntuu. 
- Jaccez
- 'Diplomat'

Laitanko kuvia mun Asconasta?
Pohja menee kokonaan vaihtoon, myöskin takakaaret, etulokarit, takahiekkapelti.. ja vielä jää näperreltävää..
Pohja menee kokonaan vaihtoon, myöskin takakaaret, etulokarit, takahiekkapelti.. ja vielä jää näperreltävää..
Osta japsi ja opit hitsaamaan

laittakaa vaan niitä kuvia.. mut voi olla et jos ettis paremman aihion... ku totakaan ei kerkee täl hetkel tekee ku 2-3 päivää/kk ni kai toi ois joskus 10v. päästä valmis...
Leuka rintaan vaan ja kohti uusia pettymyksiä. Toihan näyttää ihan näkkäriltä
Ostat jostai ehjemmän katiskan tai teet tohon kaikki ne tarvittavat muutokset mitä oot suunnitellu...
Niistä ei jää paljoo opelin omaa lattiaa jäljelle
(tai ostat mun been pois)
-vesku
Ostat jostai ehjemmän katiskan tai teet tohon kaikki ne tarvittavat muutokset mitä oot suunnitellu...
Niistä ei jää paljoo opelin omaa lattiaa jäljelle
(tai ostat mun been pois)
-vesku