Mitä nuo takavalot muuten maksoi? millainen maksu/ toimitustapa ja kuinka kauan lopulta kesti tulla ja mistä tilasit?On 2002-06-19 23:07, BeQ wrote:
Joo takavaloista puheenollen sain tänään jo kauan himoitsemani takavalot omaan G astraan... Piti vai malttaa odottaa niiden saapumista saksanmaalta...
Pari siistiä astra f:ää (3 ovinen ja farkku)
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Eli valot ovat Irmscherin valmistetta, ensimmäiset kuvat niistä näin jo muutama kuukausi sitten, ja laitoinkin silloin jo jotain juttua tänne.. Mutta niiden hommaaminen olikin ihan toinen juttu... koska tilaus suoraan Irmscheriltä ei niin vaan onnistunutkaan. Joten tilasin ne suomen Opelin kautta, kone ei edes vielä tuntenut valojen koodia ja jouduin odottamaan niiden hinnoittelua suomeen. Saksan hinta oli 156 € ja suomen hinnaksi muodostui 250 €. Tosin itsehän en maksanut läheskään tuollaista hintaa... Itse valojen saapumisessa kesti reilut pari viikkoa. Valot sopivat vain 3/5 oviseen. Sedanille ja coupelle ei valoja vielä ole. Myöskään mitään muita väri vaihtoehtoja ei ole tulossa, näin ainakin suurimmat valmistajat ovat ilmoittaneet. Ja saahan näitä valoja nyt jo lähes jokaisesta saksalaisesta tuninki liikkeestä.
Audi TTR 165kw quattroPitää pistää muistiin. Taidan ostaa nuo valot uuteen coupeen jos niitä on vain syksyllä saksan maassa, kun menen sinne käymäänOn 2002-06-20 08:38, BeQ wrote:
Eli valot ovat Irmscherin valmistetta, ensimmäiset kuvat niistä näin jo muutama kuukausi sitten, ja laitoinkin silloin jo jotain juttua tänne.. Mutta niiden hommaaminen olikin ihan toinen juttu... koska tilaus suoraan Irmscheriltä ei niin vaan onnistunutkaan. Joten tilasin ne suomen Opelin kautta, kone ei edes vielä tuntenut valojen koodia ja jouduin odottamaan niiden hinnoittelua suomeen. Saksan hinta oli 156 € ja suomen hinnaksi muodostui 250 €. Tosin itsehän en maksanut läheskään tuollaista hintaa... Itse valojen saapumisessa kesti reilut pari viikkoa. Valot sopivat vain 3/5 oviseen. Sedanille ja coupelle ei valoja vielä ole. Myöskään mitään muita väri vaihtoehtoja ei ole tulossa, näin ainakin suurimmat valmistajat ovat ilmoittaneet. Ja saahan näitä valoja nyt jo lähes jokaisesta saksalaisesta tuninki liikkeestä.
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Sivuissa on 50 kalvot ja takana 20. Koitan pitää auton "kliininä" eli turhia kilkkeitä on vältelty, mutta olisi siihen vielä kaikkea tarkoitus rakennella...On 2002-06-23 14:13, Kulmala wrote:
tuo keltanen astra on kyllä aika jupin näköinen, ei tuo farkkukaan hullumpi ole.
Beq:
onko sulla muuten sävylasit/kalvot tuossa astrassa, on kyllä fiksu. ei ole "liikaa" laitettu kaikkea roinaa.
Mikko K.
Audi TTR 165kw quattroTarkoititko mun farkkua.. mä laitoin linkin omalle sivulle... eli tässä linkki http://www.geocities.com/opelastracaravan/
En kuitenkaan asu porissa, vaan espoossa. Mulla on kyllä yks tuttu siellä porissa ja sekin sekoitti mun auton siihen porissa liikkuvaan.. Onks sulla muuten kuvia siitä ois kiva nähdä se !
En kuitenkaan asu porissa, vaan espoossa. Mulla on kyllä yks tuttu siellä porissa ja sekin sekoitti mun auton siihen porissa liikkuvaan.. Onks sulla muuten kuvia siitä ois kiva nähdä se !
On 2002-06-23 16:46, ass-cona wrote:
todella nätin näkösiä astroja.onkos toi valkonen astra caravan porista?täälä vaan liikkuu aika lailla saman näköne astra mutta nokassa vaan lukee sport.porissa on todella vähän opel harrastajia...ei näy katukuvassa!ne muutama mikä täälä on niin todella makeita pirssejä![]()