Opel Vectra 2.2i Sport '01
Re: Opel Vectra 2.2i Sport '01
eikse värivaha oo vähä sellanen tekohengitysaine millä yritetään jemmata niitä mahdollisia fiboja mitä siinä maalipinnassa on. Se ehkä toimii vanhempiin autoihin missä on pelkkä perusväri ilman lakkapintaa.. sellaista kun en ite ainakaan uskaltais lähtee hinkkaamaan millään ennenkun on mittarilla kattonu kuinka paljon sitä maalia edes on.
Diffu kannattaa pestä varovasti ja heittää joku glymin bumper care tai vastaava et ompi taasen musta.
Diffu kannattaa pestä varovasti ja heittää joku glymin bumper care tai vastaava et ompi taasen musta.
Ja osa värivahoista saattaa reagoida liuotinpeuaineen kanssa rajustikin, ei kovin hyvällä lopputuloksella. Luultavasti paremman pinnan olisit saanut ihan Glymin punainen+vaha yhdistelmällä.
Menee nyt ohi aiheesta, mutta ne värivahatut autot joita oon nähnyt, on olleet sellaisia jännän "sameita". Kiillosta on puuttunut se kirkkaus kokonaan. Unohtakaa nyt ihan oikeasti nuo värivahat
Itse autosta sen verran, että vaikka en tarvikevanteiden ystävä olekaan niin nuo passaa pirun hyvin. On tämä paljon hienompi kuin se edellinen
Menee nyt ohi aiheesta, mutta ne värivahatut autot joita oon nähnyt, on olleet sellaisia jännän "sameita". Kiillosta on puuttunut se kirkkaus kokonaan. Unohtakaa nyt ihan oikeasti nuo värivahat
Itse autosta sen verran, että vaikka en tarvikevanteiden ystävä olekaan niin nuo passaa pirun hyvin. On tämä paljon hienompi kuin se edellinen
G3 myllytystahnalla, jota löytyy motonetistä..Nilemma kirjoitti:Kiva väri.Mitä aineita käytit myllytykseen? En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta olen kuullut, että värivaha ei ole paras valinta myllytyksen jälkeen. Se antaa liian heikon suojan myllytyksessä täysin puhdistetulle/suojaamattomaksi muuttuneelle maalipinnalle.
Sori et kesti vastaaminen..
Minä kokeilin samaa ainetta punaiseen väriin hinkata käsin, mutta ei auttanut mitään. Koneella sitten Wûrthin aineilla alkoi tapahtumaan ihmeitä.Henskuli kirjoitti:G3 myllytystahnalla, jota löytyy motonetistä..Nilemma kirjoitti:Kiva väri.Mitä aineita käytit myllytykseen? En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta olen kuullut, että värivaha ei ole paras valinta myllytyksen jälkeen. Se antaa liian heikon suojan myllytyksessä täysin puhdistetulle/suojaamattomaksi muuttuneelle maalipinnalle.
Sori et kesti vastaaminen..![]()
Olikos tässä Weitecin 40/40 jouset kiinni? Onko millaset ollu, eli onko pintakova/herkkä ja pohjaako helpolla?
Jos en väärin muista nii samat jouset menee v6 koneella oleviin.
Jos en väärin muista nii samat jouset menee v6 koneella oleviin.
Jos tuo sportin puskuri tuosta keulilta joskus poistuu, niin voisin olla kiinnostunut ostamaan sen.
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
^^ Niin taitaa olla aikamoni muukin ..
Ostakkee koko auto.. On myynnissä ollu jo monta viikkoo Nettiauto.comis..
Ostakkee koko auto.. On myynnissä ollu jo monta viikkoo Nettiauto.comis..
mulla olis tollanen uusi,uudet orkkis sumarit ja verkot...Tubbe kirjoitti:Jos tuo sportin puskuri tuosta keulilta joskus poistuu, niin voisin olla kiinnostunut ostamaan sen.
Edit:Tää on sit myyty,pakko laittaa,sen verta tullu kyselyjä puhelimitse/privalla.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
^^
Pitänee sen verran päivitellä tätäkin projektii, et hilkulla oli ettei ajoaika loppunut kesken elokuussa pitkän vikalistan takia, jonka sain ku ekan kerran auton leimalle vein.. Noo, nyt on vekkulilla taas ajoaikaa ens vuoden loppupuolelle ja niinhän siinä sit kävi, etten kehtaakkaan autosta luopua
Tästä se lähtee siis taas..
Korjattu/vaihdettu on nyt tässä viimeaikoina mm. kuskinpuoleinen koiranluu, pakoputkisto, peruutusvalokatkasin sekä ilmastointikenno.
Seuraavana pitäis mm. ilmastointikompura vaihtaa sekä viedä sit puhdistukseen sekä täyttöön..
Uusi subikotelokin olis konttiin kohta valmiina, kunhan vaan jostain löytäs edullisesti 12" elementin sekä kunnon vahvistimen.
Pitänee sen verran päivitellä tätäkin projektii, et hilkulla oli ettei ajoaika loppunut kesken elokuussa pitkän vikalistan takia, jonka sain ku ekan kerran auton leimalle vein.. Noo, nyt on vekkulilla taas ajoaikaa ens vuoden loppupuolelle ja niinhän siinä sit kävi, etten kehtaakkaan autosta luopua
Tästä se lähtee siis taas..
Korjattu/vaihdettu on nyt tässä viimeaikoina mm. kuskinpuoleinen koiranluu, pakoputkisto, peruutusvalokatkasin sekä ilmastointikenno.
Seuraavana pitäis mm. ilmastointikompura vaihtaa sekä viedä sit puhdistukseen sekä täyttöön..
Uusi subikotelokin olis konttiin kohta valmiina, kunhan vaan jostain löytäs edullisesti 12" elementin sekä kunnon vahvistimen.
Tuli myytyä tämä auto poikkeen.. 
Jatkossa voipi Kouvolasta bongailla..
Jatkossa voipi Kouvolasta bongailla..