Vectra B V6 -96 -Uudet kuvat
Re: Vectra B V6 -96 -esittely
Keskikonsolissa, eli siinä missä on tuulettimen säädöt niin on t5 kannat, ajotietokoneessa T5+B8.5D ja itse mittaristossa t10. Tuolta vinkit osiosta löytyy todella hyvät ohjeet mittariston purkuun. Ledit tilannu xenonled.comista, suosittelen. Ovissa ja kattovaloissa on ihan kolvaamalla tehdyt 5mm ledit.
Kuinka monta polttimoa menee mittaristoo, keskikonsoliin ja ajotietokoneeseen? Entä keskikonsolissa olevat TC, penkinlämmitin yms. nappien taustavalot, mitä ledejä niihin menee?N1kko kirjoitti:Keskikonsolissa, eli siinä missä on tuulettimen säädöt niin on t5 kannat, ajotietokoneessa T5+B8.5D ja itse mittaristossa t10. Tuolta vinkit osiosta löytyy todella hyvät ohjeet mittariston purkuun. Ledit tilannu xenonled.comista, suosittelen. Ovissa ja kattovaloissa on ihan kolvaamalla tehdyt 5mm ledit.
Opel Omega 3.0 executive manual -00
ex Opel Vectra B CD Sport 2.0 -97
Keskikonsoli 3kpl, mittaristo 2kpl ja ajotietokone 3kpl. Niihin penkinlämmitin, tc jne nappuloihin en oo koskenu, en edes avannu niin en tiedä. Niistä on polttimot menny nii ovat kaikki pimeinä, sopii mulle. Joku viisaampi nouvokoot jos niille haluaa jotain tehdä.
Penkinlämppärien, ilmastoinnin, jne. napeissa polttimot on tinattu paikoilleen. Kannatta irrottaa yks sellainen nappi, lähtee ihan vetämällä irti, niin helpoiten näkee mitä sisältä löytyy. Itse en ole noita vaihtanut, juotoksia on vain tullut paranneltua.
Toyota Corolla 2006 1.6 A
Pakko lisätä
. Automaattisella ilmastoinnilla varustetussa on keskikonsolissa 5 polttimoa, eikä ihan niin helposti vaihdettavissa 
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Kiitoksia paljon, itelläkin kaikki muut paitti luistoneston napin poltin palanu, olkoon pimeinä.
E: Meneekö mittaristoon T5 polttimoita? Mitä polttimoita keskikonsoliin ja ajotietokoneeseen meni?
E: Meneekö mittaristoon T5 polttimoita? Mitä polttimoita keskikonsoliin ja ajotietokoneeseen meni?
Lukee tossa sivun ylälaidassa.pomppa kirjoitti:E: Meneekö mittaristoon T5 polttimoita? Mitä polttimoita keskikonsoliin ja ajotietokoneeseen meni?
Kyllä sitä voiki olla sokea... Pikku väsyksissä kirjottelin tuon.N1kko kirjoitti:Lukee tossa sivun ylälaidassa.pomppa kirjoitti:E: Meneekö mittaristoon T5 polttimoita? Mitä polttimoita keskikonsoliin ja ajotietokoneeseen meni?
Pienipäinen tinakolvi ja kärsivällisyytä niin vaihto onnistuu. omasta olen kahteen nappiin vaihtanut polttimot. Siellä on kaksi polttimoa sisällä, ja jos oikein muistan toinen olisi vain painamalla? mutta toinen on tinattuBoah kirjoitti:Penkinlämppärien, ilmastoinnin, jne. napeissa polttimot on tinattu paikoilleen. Kannatta irrottaa yks sellainen nappi, lähtee ihan vetämällä irti, niin helpoiten näkee mitä sisältä löytyy. Itse en ole noita vaihtanut, juotoksia on vain tullut paranneltua.
Toi sininen osa lähtee nostamalla irti ja sen alapuolelta vain lämmittää tinaukset irti ja polttimon voi nostaa pois ja uusi tilalle.

Ford Mondeo 2011
Ex Chevrolet Cruze 2010, Volvo S60 2005, Ford Mondeo 2002, Opel Vectra 1998, Nissan primera 1991
Ex Chevrolet Cruze 2010, Volvo S60 2005, Ford Mondeo 2002, Opel Vectra 1998, Nissan primera 1991
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Pääsee huomattavasti helpommalla kun tilaa noita valo"mokkuloita" ebaysta ja vaihtaa vaan paikalleen. Itse sain jopa kaksi ilmaiseksi kaupanpäälle.Slx kirjoitti:Pienipäinen tinakolvi ja kärsivällisyytä niin vaihto onnistuu. omasta olen kahteen nappiin vaihtanut polttimot. Siellä on kaksi polttimoa sisällä, ja jos oikein muistan toinen olisi vain painamalla? mutta toinen on tinattuBoah kirjoitti:Penkinlämppärien, ilmastoinnin, jne. napeissa polttimot on tinattu paikoilleen. Kannatta irrottaa yks sellainen nappi, lähtee ihan vetämällä irti, niin helpoiten näkee mitä sisältä löytyy. Itse en ole noita vaihtanut, juotoksia on vain tullut paranneltua.
Toi sininen osa lähtee nostamalla irti ja sen alapuolelta vain lämmittää tinaukset irti ja polttimon voi nostaa pois ja uusi tilalle.
Eikös tätä autojen "rakentelua" tehdä koska se on mukavaa ja että rakennetaan/korjataan, eikä vain tilata valmiita osia jotka painetaan paikalleen
Itsekin olisin varmaan ostanut uudet napit mutta paikallisesta opel liikkeestä ei löytynyt silloin kun olisin tarvinnut...
Itsekin olisin varmaan ostanut uudet napit mutta paikallisesta opel liikkeestä ei löytynyt silloin kun olisin tarvinnut...
Ford Mondeo 2011
Komea vectra!

EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Yllättävän tyylikäs kokonaisuus, eikä mikään karmea teiniviritys ollenkaan.
Tuollaiseksi voisin itsekin tuunata jahka on varaa vaihtaa nykyinen A malli tuohon Beehen. V6 en taida ottaa kun syöpi vähän runsaanpuoleisesti. 2- litranen sportti vois olla sopiva hylsy.
Ooppeli ei ruostu!
Vectra 2,0 CD Sport '97
Vectra 2,0 CD Sport '97
2639 kirjoitti:Yllättävän tyylikäs kokonaisuus, eikä mikään karmea teiniviritys ollenkaan.Tuollaiseksi voisin itsekin tuunata jahka on varaa vaihtaa nykyinen A malli tuohon Beehen. V6 en taida ottaa kun syöpi vähän runsaanpuoleisesti. 2- litranen sportti vois olla sopiva hylsy.
Ei tuo v6 kyllä ihmeitä syö.Motarilla menee yllättävän pienellä kun ei tarvi paljoa kaasua painaa ku on sen verran vääntöä.
Unoha noi 2litraset kampi/nokka anturivikaset sportit