Opel vectra b caravan 99
Opel vectra b caravan 99
Ihan ekaksi anteeksi kaikille jos tämä viesti tulee väärään paikkaan. Ja sitten aisaan.olen kuin olenkin päätymässä ostamaan kyseisen farkun joten kysyn teiltä armoitetut foorumistit joilla on/ollut kyseinen malli niin minkäslainen on/oli ja suositteletko??
Re: Opel vectra b caravan 99
Jos kiikarissa on kolaroimaton/rutistelematon kappale niin korroosiovaivoja ei pitäisi vielä pahemmin olla. Kymmenvuotistarkastusta tässä juuri olen tehnyt (itse olen tuon omistanut yli 8 vuotta) niin reiät on kolhituissa paikoissa. Mittarissa on 474 tuhatta ei ole pumpulissa säilytetty muutenkaan. Kuskinpuolen etukulmasta kynnyskotelon pää puhki, kolhittu kämmenen kokoiselta alalta pari settiä sisään. Helmamuovian alukset muuten oikein hyvät, mutta muovien puoleisista kiinnikkeistä puolet rikki ja uusia ei saa! Niitä kynnykseen pultattavia on, mutta mitäpä niilläkään tekee. Oikealla takimmainen kylkipelti oli vaihdettu pyöränkaaren etukolmanneksesta taaksepäin kokonaan ja lahohan sekin oli kaarenreunasta ja puskurin sisältä alasaumasta. En tiedä kuka vaihtoi melko uutena, ei lie ihan tumpula ollut, kun on koritinat ja pistehitsit ollut käytössä, mutta tarvikepelti on huonoa.
no kyseinen tuli ostettua ja ihan hyvässä kunnossa.Ajettu 167 tuhatta ja pieni rupi takapyyhkijän tyvessä ja pari ihan pientä pistettä pinnassa.Näin kun olen ajanut sillä n.200km niin en ole pettynyt vaan tuntuu ihan hyvältä edelliseen opeliksiin verrattuna joka oli astra-F vm96. 1.8 sport. Tosin eihän tää veccu kiihdy niinkuin huomattavasti kevyempi astra.No anyway aika näytää mihin tuli sormet työnnettyä 
Ja jos ei ole eturoiskeläppiä, niin etuoven etureunan saumakitin alta puskee ruoste herkästi läpi.
Onkohan minulla jo kori muuttanut muotoa
kun etuoven reunat on ok ilman roiskeläppiä. Takapyörän kaaren alaosan ovikulmassa kyllä täytyy pitää kiveniskuteipit. Tuohon saattaisi röiskeläpät auttaa. Eilen jo unohtui, että kuskinpuolen takaoven lukon vastakappale sentään oli melkein murtunut irti. Tuo oli oikeastaan ainut kolhimattoman paikan vika, joka vaati hitsausta.
no ei minullakaan ole roiskeläppiä. Onkohan ne jotain itse asennettavia juttuja.Tosin jos sedan mallissa on vakiona mut ei ainakaan farkussa noita ole.Perhana et on paremman tuntunen auto kuin edellinen opel. Jotenkin musta vaan tuntuu et ooppeli on se mitä halusin vaikka vaimo olisi halunnut volvo 40:n