Mantassa on nyt alla on nää ylemmän kuvat TSW Evot.
Yhdessä Calibrassa mikä mulla on myynnissä on alla nää alemmassa kuvassa olevat OZ Superleggerat ja oon pähkäillyt et jos vaihtais ne Mantaan alle ja laittais TSW:t meneen calikan mukana, mielipiteitä kummat näyttää paremmalta
<font size=-1>[ This Message was edited by: Manta-A on 2003-08-21 22:26 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Manta-A on 2003-08-21 22:27 ]</font>
Ai niin ja siksikin ehkä kandeis vaihtaa et OZeis on päällä hyvät Bridgestone Potenzat ja noi TSW:den kumit on siinä kunnossa kun ne kesän jälkeen (ja tän esityksen http://www.radalle.com/galleria_video/2 ... ADALLE_COM_[19.2MB]_FIXED_DrivingDriftingBurning.wmv )
superleggerat on munkin mielestä yhet parhaimman näkösistä vanteista mitä on koskaan tehty (ja pitäs olla myös kevyimmästä päästä, mitä tsw:t ei välttämättä ole -en tiedä), mutta silti ero-ärrät sopii mun mielestä paremmin a-malliin harvemman kuvionsa puolesta
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
On 2003-08-21 23:12, kumimuumi wrote:
no jo on päänvaivat teilläkin
superleggerat on munkin mielestä yhet parhaimman näkösistä vanteista mitä on koskaan tehty (ja pitäs olla myös kevyimmästä päästä, mitä tsw:t ei välttämättä ole -en tiedä), mutta silti ero-ärrät sopii mun mielestä paremmin a-malliin harvemman kuvionsa puolesta
No siinäpäs ympäripyöree mielipide:):):)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Manta-A on 2003-08-21 23:48 ]</font>
Calibran ex omistaja oli maksanut noista vanteista 970e ja renkaista 740e eli yhteensä 1810e!!! ..en kyllä käsitä mistä oli noin kallit löytänytkin muttei noita varmaan mistään hirveen halvalla saa