Astra 2.0i Sport 3d -99 *I low it*

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Juhash
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Re: Astra 2.0i Sport 3d -99

Viesti Kirjoittaja Juhash »

Me no like it...
Mutta sehän riittää jos omistaja tykkää ;)
If it ain't broken, don't fix it - tune it!
Exä: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=114265
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Pinohiiri kirjoitti:Elä vaan jätä mustaksi... Hirviän näköset.
No juu..
Ja nuo valoluomet taimitkälie näyttää aina vaan kamalilta :what:
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Ei tässä autossa ole yhtään asiaa, josta muut tykkäis ku minä. :lollis: Mutta mulle tuo auton laittaminen on vaan muutakin kuin isot vanteet ja tonttiin. Punaiseksi tulee vielä takavalojen kuoretkin. Keskiritilät ois kiva leikata pois tai jättää mustiksi...
Jaakko.H
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Jaakko.H »

Tää alkaa menemään jo tuuninkihommiksi :D
-JMV-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -JMV- »

älä mee pilaamaan autoa noilla härpäkkeillä, ei sovi silmään alkuunkaan :what:
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Nilemma kirjoitti: Mutta mulle tuo auton laittaminen on vaan muutakin kuin isot vanteet ja tonttiin.
Niin sen kuuluukin olla. :yes: Nuo valokuoret näyttää irtonaisilta, samaa sarjaa sen krominauhan kanssa joka ei sovi mihinkään. Tulee jotenkin amis fiilis näistä.
Mikset opettele kuituhommaa ja värkkää jotain projektorivaloja eteen tai hella settiä taakse? Ei se niin vaikeeta oo.. :peukku:
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

:o No johan tuli täystyrmäys keskeneräiselle työlle. Kun noita valoluomia on melkein joka autossa, niin suuresti kyllä ihmettelen, miten ne just tässä voi olla niin kamalat. Vissiin ekan sivun lähtökohtatilanne ois ollu sitten parasta vaan säilyttää. :lollis:
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

valoluomia on juu, mutta ei noita kuoria.. :-? kyllä munkin mielipide on että ei noi sovi sitten alkuunkaan.. näyttää niin irtonaisilta tms.. mut jokaisella on persereikä joka on kuin mielipide, vai miten se oli.. :lol:
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

samsa87 kirjoitti:
Nilemma kirjoitti: Mutta mulle tuo auton laittaminen on vaan muutakin kuin isot vanteet ja tonttiin.
Niin sen kuuluukin olla. :yes: Nuo valokuoret näyttää irtonaisilta, samaa sarjaa sen krominauhan kanssa joka ei sovi mihinkään. Tulee jotenkin amis fiilis näistä.
Mikset opettele kuituhommaa ja värkkää jotain projektorivaloja eteen tai hella settiä taakse? Ei se niin vaikeeta oo.. :peukku:
A) Mun mielestä noissa tummaoptiikoissa, jotka just värkkäsin tonne keulille, ei oo mitään vikaa
B) Tää on ensimmäinen auto, jonka ulkokuorelle oon jotain tehnyt, joten nyt pitää saada kokeilla kauheitakin juttuja :wink:
C) Rahatilanne rajoittaa tällä hetkellä aika paljon mm. vanne -ja alustapäivityksiä
D) Sopivien osien löytämisen kanssa on ollut ongelmia
E) Mulla ei ole aikaa, tiloja eikä halua opetella mitään kuituhommia
F) Mun sisäinen amishenkisyys ei oo vielä kunnolla hiipunut
G) Me naiset vaan ollaan tämmösiä vaikeita tapauksia :D
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

noi etuvalojen kuoret peittää aika pahasti noita juuri tekemisiä tummaoptiikka juttuja.. vois luulla normi kirkkaiks valoiks.. :wink: helpostihhan sie noista etu kuorista leikkaat pelkät luomet ja heti on paremman näkönen.. 8)
stiflat
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja stiflat »

Läväytä kiinni vaan jos siltä tuntuu ja tänne vaikka sitten kunnon kuvia projektista. Itsellesihän sä tätä teet.
Jos nyt jotain pitää sanoa, niin noi takakuoret on mielestäni hienommat (mustanakin) kuin etukuoret. Edessä ne tosiaan peittää hienot tummaoptiikat (siis kuvasta päätellen) hieman liikaa.
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

No niin, nostetaanpas nyt taas vähän kohua. :D Tänään muokkasin noita etukuoria leikkaamalla keskiosan pois.

http://i377.photobucket.com/albums/oo21 ... /test2.jpg

Toinen kuva:
http://i377.photobucket.com/albums/oo21 ... 6small.jpg Kännykamerassa ei näy nuo tummat valot ollenkaan. :-?

Takapään kuva epäonnistui, mutta sama idea sielläkin, eli ilman keskiosaa sovittelin paikoilleen. Homma jäi vaan kesken. Kyllä ois mukava edelleenkin löytää ne facelift -mallin takavalot.

http://i377.photobucket.com/albums/oo21 ... luomet.jpg
niklas89
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja niklas89 »

Hyvä että leikkasit sen keskiosan pois noista etukuorista, mun mielestä ei näytä ollenkaan pahalta tollasi noi etukuoret :yes: . Takakuorista ku sais vähän paremman kuvan...
Kuva
Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
Juhash
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juhash »

Nyt näyttää umpiot hyvältä :peukku:
Jos tarkoitat facelift-mallin takavaloilla niitä tummempia, niin senkun tummennat itse. Ei ne katsastuksessa mitään tajua jos tummennus on lievä ja onnistunut täydellisesti. Ite vedin tummennussprayllä kolmeen otteeseen ennen kuin tuli hyvää jälkeä. Piloille menneen kerroksen saa pois esim. sinolilla kunhan pinta on ensin kuivunut (noin 30min). Sprayn ostin Motonetistä, mutta varmaan Hessumobiilista ja vastaavista saa ihan samaa tavaraa. Sopivan tummuusasteen kävin vakoilemassa Automuovilta, jossa on muuten edelleenkin hyllyssä ne samat umpiot ;)
If it ain't broken, don't fix it - tune it!
Exä: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=114265
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

niklas89 kirjoitti:Hyvä että leikkasit sen keskiosan pois noista etukuorista, mun mielestä ei näytä ollenkaan pahalta tollasi noi etukuoret :yes: . Takakuorista ku sais vähän paremman kuvan...
Kiitos positiivisesta palautteesta! :hypocrite: Minun mielestä tuo keula vaati jotain tollasta, koska ilman mitään räpellyksiä nuo valot on niin törkeän suuret. Otan paremman kuvan sitten kun takakuoret on valmiit.
helpostihhan sie noista etu kuorista leikkaat pelkät luomet ja heti on paremman näkönen.. 8)
Tuo Riisikipon kommentti sai mut lähtemään tälle tielle. :D Toteutin siitä nyt n. 30%, oli hyvä idea. :peukku:

Takavalojen tummennusta oon harkinnut jo niin vahvasti, että kävin kerran pyörittelemässä Motonetissä sitä tummennuspurkkia käsissäni, mutta sinne hyllyyn se sitten jäi. Ajattelin, että pilalle menee kuitenkin. Kolme eri valovaihtoehtoa on ollut mielessä. Lexusvaloja en laita missään nimessä, mutta ne faceliftvalot, Motonetin mustat tuningvalot tai tämmöiset kelpais: http://www.scstyling.fi/verkkokauppa/op ... -2001.html
Noiden hinta on vaan aivan törkeä. Valmistajasta riippuen 194-314€.
Vastaa Viestiin