Opel Summer Party 2009 1/4 mile kiihdytysajo 11.7 klo 12.00-
- temenstein
- 'Admiral'

Re: Opel Summer Party 2009 1/4 mile kiihdytysajo 11.7 klo 12.00-
Jepso koska näyttää siltä että täällä aletaan ottamaan henkilökohtaisesti näitä kirjotuksia niin lisään omaan kantaan sen verran että järjestelyissä ei ollut minusta mitään häikkää ja sillä en ole parkkitilasta täällä "valittanut" Todellakin talkoovoimillahan nuo järjestetään, ja se on jo iso asia että niitä todellakin järjestetään. Oma palautteeni tarkoitus on vain olla rakentavaa ja oman mielipiteeni sanominen sitä, miten minä ajattelen asian. Hienostihan tuota parkkitilaa nytkin järjestyi, mutta olen samaa mieltä että liidulla tmv merkki sinne mistä lähdetään kiihdyttään ja aina omalle paikalle takasi, kaikilla tavallaan oma "varikko". Mutta edelleenkin olen sitä mieltä että sinne portin viereen auton jättämistä en kannata. Kyllä ne jollakin saa mahtumaan perille, vaikka sitten hiekalle.
Opel on Pop
Se, että kerhon tapahtumat järjestetään talkoovoimin, on ollut kyllä tiedossa jo paljon ennen kerhoon liittymistäkin mutta talkoovoimin järjestäminen ei ainakaan omasta mielestä saa olla este sille etteikö saa antaa risuja ja/tai ruusuja tapahtumien järjestelyistä. Itse annoin molempia. Eikö se palaute juuri ole se mikä auttaa suunnittelemaan seuraavia tapahtumia?Tuo uusi parkkijärjestely tuskin ainakaan vähensi talkooväen tarvetta?
Muutenkaan tuo uusi järjestely ei toimi tapahtumassa missä tarkoituksena on enemminkin saada samanhenkisten kalusto ja harrastajat kerättyä yhteen. Tuollainen on kyllä oikea systeemi jos mennään johonkin tapahtumiin yleisöksi tai esiintyjäksi mutta tuollahan kerhon tapahtumissa yleisö on myös esiintyjä...jokainen omalla tavallaan joten ehkä se esiintymisaluekin olis hyvä kuitenkin olla kaikilla samalla tontilla.
Itteeni ainakin kiinnostaa enempi nuo "kilpuri" kuin hifi tai korisarjoilla yms. rakennetut autot. Joillakin taas päinvastoin. Jos nuo siis erotellaan samassa tapahtumassa eri alueille, ainakin noin isolla sektorilla, niin jompikumpi jää väkisin suurimmalle osalle porukasta näkemättä ja tutkimatta, ehkä jopa kokonaan. Jos ne taas ovat samalla tontilla niin ainakin itse kierrän riviä/aluetta niin pitkälle kuin sitä riittää ja siinä jätän sitten ne itseäni vähemmän kiinnostavat laitteet vain vähemmälle huomiolle. Tuolla tapaa kuitenkin kaikki tulee silti nähtyä.
Se on ihan oikein että kokeillaan uusia juttuja ja miettiä sitten palautteen mukaan miten toimia jatkossa. Se että asioista tulee palautetta on kai kuitenkin parempi kuin se ettei sitä tulisi ollenkaan, oli se sitten positiivista tai negatiivista.
Muutenkaan tuo uusi järjestely ei toimi tapahtumassa missä tarkoituksena on enemminkin saada samanhenkisten kalusto ja harrastajat kerättyä yhteen. Tuollainen on kyllä oikea systeemi jos mennään johonkin tapahtumiin yleisöksi tai esiintyjäksi mutta tuollahan kerhon tapahtumissa yleisö on myös esiintyjä...jokainen omalla tavallaan joten ehkä se esiintymisaluekin olis hyvä kuitenkin olla kaikilla samalla tontilla.
Itteeni ainakin kiinnostaa enempi nuo "kilpuri" kuin hifi tai korisarjoilla yms. rakennetut autot. Joillakin taas päinvastoin. Jos nuo siis erotellaan samassa tapahtumassa eri alueille, ainakin noin isolla sektorilla, niin jompikumpi jää väkisin suurimmalle osalle porukasta näkemättä ja tutkimatta, ehkä jopa kokonaan. Jos ne taas ovat samalla tontilla niin ainakin itse kierrän riviä/aluetta niin pitkälle kuin sitä riittää ja siinä jätän sitten ne itseäni vähemmän kiinnostavat laitteet vain vähemmälle huomiolle. Tuolla tapaa kuitenkin kaikki tulee silti nähtyä.
Se on ihan oikein että kokeillaan uusia juttuja ja miettiä sitten palautteen mukaan miten toimia jatkossa. Se että asioista tulee palautetta on kai kuitenkin parempi kuin se ettei sitä tulisi ollenkaan, oli se sitten positiivista tai negatiivista.
Todennäköisesti väärässä.
Ei kukaan varmasti ole näitä risuja/ruusuja ottanut henkilökohtaisesti.. Halusin vain OMALLA mielipiteelläni korostaa sitä että kaikki tapahtuu talkootyönä ja ihan harrastepohjalta joten aina ei kaikki vaan yksinkertaisesti voi mennä kuten on käsikirjoitettu.
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Heh...risuja ei pidäkään ottaa henk.koht. koska ei nuo kenenkään yksin suunnittelemia tai hoitamia tapahtumia ole mutta ruusut kyllä pitääkin ottaa henk. koht. jokaisen osallistuneen jotta saa edes vähän sitä talkootöiden palkkaa eli hyvää mieltä hyvin tehdyista hommista
.
Todennäköisesti väärässä.
- temenstein
- 'Admiral'

Ei tietysti voikkaan mennä kuten on käsikirjoitettu. Ja parempi onkin jos kaikkea ei niin JUST ole käsikirjoitettu. Koska asiat muuttuu aina sitten paikanpäällä ja päivän edetessä. Mutta tiivistän oman mielipiteen; kaikki autot, kiihdytti tai ei, oli hifi tuninki vehe tai radalle rakennettu auto niin samaan paikkaan. Kiihdyttäjille oma "parkkialue".O.P.A kirjoitti:Ei kukaan varmasti ole näitä risuja/ruusuja ottanut henkilökohtaisesti.. Halusin vain OMALLA mielipiteelläni korostaa sitä että kaikki tapahtuu talkootyönä ja ihan harrastepohjalta joten aina ei kaikki vaan yksinkertaisesti voi mennä kuten on käsikirjoitettu.
Opel on Pop
Olempas minä ollut taas sokea. Olen kokoajan luullut, että en päässyt alla 15s aikoihin, mutta jopas jotakin papereiden mukaan paras aika loppunopeudella 154,06km/h 14,865 (aikakorttia ei kyllä tuosta vedosta ole). Olin jo niin saatanan pettynyt, että auton laitoin myyntiin, mutta jos se nyt olikin alle 15s niin kyllähän tuolla vielä kaupassa käy. Vetoja ei kyllä ollut tänä vuonna yhtään niin hyvin kuin viime vuonna. Loppunopeus on selkeästi huonompi (3km/h), mutta 60ft oli tänä vuonna yleisesti jotain 2,5s luokkaa, viime vuonna 2,6s. Tosin lähdöt tuntu menevän sutien aika pitkälti. Kiitos kaikille rinnalla olleille. Etenkin Keijolle eliminaattorissa ja |Niksulle|. Ja anteeksi, kun vein varmastikin jonkun paikan muutamankin kerran, kun autojen paikat tuntu vaihtuvan joka kerta kun kävi ajelee.
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi