Talonrakentamisprokkis menee edellen. Ens keväänä saa maalata omassa autotallissa helmat
Vectra C *MYYTY*
Re: Vectra C farkku -05 "Family edition" Neuvoja kaivataan!
Täälläkään ei tapahdu mitään auton suhteen. Ajellaan ja huolletaan.
Talonrakentamisprokkis menee edellen. Ens keväänä saa maalata omassa autotallissa helmat
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Moottorin kiinnikkeet(kumet) ehjät?
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Täytyy katella. Näkeekö niitten kunnon parhaiten ylhäältä vai auton alta?Jumitzu kirjoitti:Moottorin kiinnikkeet(kumet) ehjät?
Mitäs tälle autolle kuuluu?
Ei kuulu mitään.G.T.S kirjoitti:Mitäs tälle autolle kuuluu?
Aika menee ton talon ja tallin valmistumiseen. Ja kun se talli on valmis niin sitten aletaan viilaamaan noi helmat väriin ja kiinni.
Täytyis käydä tarkistamassa ohjauskulmat ja välystäkin löytyi edestä. Sitten katsastukseen ja merkinnät katsastukseen.
Re: Vectra C farkku -05 "Family edition"
Niin kuuluuhan sitä, peilin kilinää kun tippuu betonilattialle
Kävin sitten pesemässä auton hallissa ja lopetin pesun, pakkasin kamat autoon ja laitoin oven kiinni: Kilin-räks!
Meinasin et katosta tuli jotain alas.
Avasin oven ja astun rikkinäiseen peiliin, jes.
Tänään kävin kysymässä marmoritiskiltä ja hinta pelkälle lasille oli 95€!! Ei voi olla mahdollista.
Eli kyselyssä on ja saa tarjota, kiitos.
Tuleeko se jollain nipistimillä kiinni vai onko takana ollut liimaakin??
p.s. Saa meinaan päätä käännellä kuin autokoulussa aikoinaan kun peili puuttuu.
Kävin sitten pesemässä auton hallissa ja lopetin pesun, pakkasin kamat autoon ja laitoin oven kiinni: Kilin-räks!
Avasin oven ja astun rikkinäiseen peiliin, jes.
Tänään kävin kysymässä marmoritiskiltä ja hinta pelkälle lasille oli 95€!! Ei voi olla mahdollista.
Eli kyselyssä on ja saa tarjota, kiitos.
Tuleeko se jollain nipistimillä kiinni vai onko takana ollut liimaakin??
p.s. Saa meinaan päätä käännellä kuin autokoulussa aikoinaan kun peili puuttuu.
miten ihmeessä peili voi tippua osumatta mihinkään??? 
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Sen kun tietäisi. Tuli se vain mieleen että lämmönvaihtelu on vaikuttanu kiinnityksiin, kovasta pakkasesta lämpimään halliin vesipesuun. Ei tuu muuta mieleen.Jani_88 kirjoitti:miten ihmeessä peili voi tippua osumatta mihinkään???
Jani_88 kirjoitti:miten ihmeessä peili voi tippua osumatta mihinkään???
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
Melkoisissa hinnoissa pieni peilinpalanen
Marmoritiskillä ilmoittivat 93€!!
purkaamoilla ja AVK:lla ei ole, joten Automuovin kautta tämäkin lähdetään tilaamaan, jollei joku äkkiä ilmoittaudu myymään omaansa mulle
purkaamoilla ja AVK:lla ei ole, joten Automuovin kautta tämäkin lähdetään tilaamaan, jollei joku äkkiä ilmoittaudu myymään omaansa mulle
-
S.Tiensuu
- 'Senator'

- Viesti:
Jos on noin kallis niin kyllä kannattaa vielä yrittää joiltain muilta purkaamoilta. Mä voin tänään käydä koulun jälkeen vilkasemas tän paikallisen purkaamon tilanteen jos sattuis löytymään vaikka muoveinensa. Jollei niitä oo kaikkia särjettymarqus kirjoitti:Melkoisissa hinnoissa pieni peilinpalanen![]()
Oletko kysynyt ihan lasiliikkeestä? Mulla hajosi aikoinaan Astrasta peili. Uuden sain ihan lasiliikkeestä muotoon leikattuna, eikä ollut kallis alle 15e. En tiedä millainen kiinnitys on C Vectrassa, mutta mulla F Astraan onnistui. Lämmitys ja säädöt toimivat ihan normaalisti uudella peililasilla.marqus kirjoitti:Melkoisissa hinnoissa pieni peilinpalanen![]()
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
Peili kuulemma kiinnitetään pienillä "kynsillä" jotka on peilissä kiinni. Näin ymmärsin.JukeN kirjoitti:Oletko kysynyt ihan lasiliikkeestä? Mulla hajosi aikoinaan Astrasta peili. Uuden sain ihan lasiliikkeestä muotoon leikattuna, eikä ollut kallis alle 15e. En tiedä millainen kiinnitys on C Vectrassa, mutta mulla F Astraan onnistui. Lämmitys ja säädöt toimivat ihan normaalisti uudella peililasilla.marqus kirjoitti:Melkoisissa hinnoissa pieni peilinpalanen![]()
Soitin kaikkki paikalliset läpi. Tuolla oli just vas puoli kolaroituna peili kuorineen paskana.
-
S.Tiensuu
- 'Senator'

- Viesti:
Joo eipä löytyny, ovat kuulema aika haluttua tavaraaS.Tiensuu kirjoitti:Jos on noin kallis niin kyllä kannattaa vielä yrittää joiltain muilta purkaamoilta. Mä voin tänään käydä koulun jälkeen vilkasemas tän paikallisen purkaamon tilanteen jos sattuis löytymään vaikka muoveinensa. Jollei niitä oo kaikkia särjettymarqus kirjoitti:Melkoisissa hinnoissa pieni peilinpalanen![]()