Käyttohjekirjat
Käyttohjekirjat
Oliskos kenelläkään tietoa mistä saisi -98 Omegan suomenkielisen käyttöohjekirjan?
Re: Käyttohjekirjat
osto ilmoituksella tämän fooruminkautta
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
kysäseppä kettusilta eli timok tai teemuk. Niiltä saattais löytyykkin.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Mahtaakohan Opelilla vaihtaa noita erikielisiin? Saabilta ainakin sai sähköpostitse tilaamalla suomenkieliset käyttöohjeet, kun äitille ostettiin saksasta tuotu 9-5 pari vuotta sitten, en tosin muista pitikö sitten laittaa takasin nuo saksankieliset sitten vastineeksi. Marmoritiskillä meinasivat että olis pitänyt maksaa 40€, mutta kun maahantuojalle laitoin s-postia niin ihan ilman edestä postittivat. En tosin tiedä tuosta Omegan tapauksesta, voi olla niinkin että kun mallia ei olla enää aikoihin valmistettu niin ei välttämättä enää ole maahantuojallakaan käyttöohjekirjoja hyllyt pullollaan...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Jos ei uusi tarvii olla, niin kysele vaikka autohajottamoilta.
Niin riippuu ihan Opel-liikeestä, mä sain omaan omegaani -03 huoltokirjan Hyvinkään opelilta kun joku oli sen autoliikkeestä pöllinyt omaan "suomiautoonsa". Ystävällinen henkilökunta vielä kysyi oliko minulla käyttöohjekirjaa tallessa, kaipa olisivat senkin antaneet. Huoltokirjasta eivät veloittaneet mitään.
Omega B2 2.6 executive
Mä sain kans omaan autooni huoltokirjan ilmatteeks, mutta käyttöohjekirjasta olis joutunu 60 euroo pulittamaan. Tosin, aika hyvin sitä on pärjänny ilmankin..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Monia noita ohjekirjoja ei maahantuojalla enää ole. Loppuvarastot annettiin joskus aikaa sitten kerholle ja ainakin minun muistaakseni esimerkiksi nuo Omegan kirjat ovat kaikki jo loppu ja jaettu kerhon jäsenille jotka ovat niitä tarvinneet, eikä niitä ole enää kerhollakaan. Joihinkin malleihin kirjoja on OCF:llä, mutta en muista mihin malleihin, lähinnä joihinkin joita on tuotu vähemmän käytettyinä maahan (ei siis Omegaan eikä Calibraan esimerkiksi).
Sinänsä tuo J_J72:n neuvo saattoi olla hyvä, koska kerhon kirjaston mukana nuo kerhon manuaalit ovat joko heillä tai Vilenin Kekellä käsittääkseni.
Sinänsä tuo J_J72:n neuvo saattoi olla hyvä, koska kerhon kirjaston mukana nuo kerhon manuaalit ovat joko heillä tai Vilenin Kekellä käsittääkseni.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Kerhon kirjasto on Kettusilla Uuraisilla ja vielä inventoimatta. Yritetään saada aikaseks... Yllättäen ainaki Movanoa, Vivaroa, Zafiraa löytyy mut se pakka pitää levittää ennenku tietää mitä kaikkea viel on.
http://www.mickeyspages.info/Manuaali%2 ... ga%20B.rar siitä latailet koneelles ja eikun tulostamaan.. 
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Ex:Opel Omega Stw MV6