Renkaanpaikkauspullo vs vararengas
Joo, toimiihan ne, jos vuoto on luokkaa pieni. Eli jos rengas sattuu vuotamaan yön yli seistessä tyhjäksi, niin silloin saattaa tulla hyvä. Muunlaisiin aika tehoton.
Anna vaan olla se vararengas siellä, ellet ole optimisti kuten minä
tv. nimimerkki "jo puolitoista vuotta ilman mitään vaahtoja, työkaluja tai vararenkaita ajellut"
Anna vaan olla se vararengas siellä, ellet ole optimisti kuten minä
tv. nimimerkki "jo puolitoista vuotta ilman mitään vaahtoja, työkaluja tai vararenkaita ajellut"
-
Corsa Hullu
- 'Admiral'

itse tein niin että pyöräytin vararenkaan 180 astetta ympäri ja rakensin levystä kannen joka on saranoitu taka penkin puolelta ja taka puskurin puolella on sellaiset pika lukot.sitten piti vaan sovittaa supparin magneetti varapyörän keskelle.
mazdan varapyörä vie vähemmän tilaa ja saattaa jopa käydä Opelin pulttijaolle.(mikä lie keskiöreijän koko masukassa)
mazdan varapyörä vie vähemmän tilaa ja saattaa jopa käydä Opelin pulttijaolle.(mikä lie keskiöreijän koko masukassa)
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Kerran on tullut tuo vaahtoa käytettyä kaverin kanssa yö aikaan. Se täytti samalla miltei tyhjän renkaan ajo kuntoon. Sitten hetken aikaa ravisteli kun vaahto tasoittui kumissa ja seuraavalla huoltiksella paineet vaan kuntoon. Toimi ihan ok. Mahtoi olla siivoamista vanteessa seuraavssa renkaanvaihdossa..
Itsellä on vararengas kontissa, mutta ei sitä ole viimeiseen 3 vuoteen tarvinnut..Mutta miten käy kun -30C talvipakkasilla tyhjenee kumi takahikiällä ja siitä paikkauspullosta kuuluu vain 'piih'... Optimistinen pessimisti?
Itsellä on vararengas kontissa, mutta ei sitä ole viimeiseen 3 vuoteen tarvinnut..Mutta miten käy kun -30C talvipakkasilla tyhjenee kumi takahikiällä ja siitä paikkauspullosta kuuluu vain 'piih'... Optimistinen pessimisti?