corsasta pakettiauto??!
corsasta pakettiauto??!
Eli saako vm2001 corsa 1,7D:n muutoskatsastettua nykyään pakettiautoksi??
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Re: corsasta pakettiauto??!
Katsastuskonttoriltahan tuo selviää nopeimmiten ja varmimmiten, mutta en näe mitään erityistä syytä miksei saisi. Liekkö silläkään mitään väliä onko 3 vai 5-ovinen, ymmärtääkseni kuitenkin vain 3-ovisesta saa. Omat kokemukset ovat farmariautoista.
Kyllä kai mistä vaan saa pakettiauton rekisteröityä, mutta nykypäivänä ei liene enää moisella muutoksella verohelpotuksia tiedossa.
E: eipäs kun en menisikään vannomaan...
E: eipäs kun en menisikään vannomaan...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Kyllä verohelpotus on voimassa edelleen. Joku painorajoitus noissa pakuksi muutoissa on, mutta myydäänhän uusikoppaisia ('05->?) Fiestojakin jo maahantuojan pakuksi muuttamina.. Eikä tuolla ovien lukumäärällä ole merkitystä. Joka viitsii aken sivuilta tarkan tiedon onkia voipi linkitää tänne..
Portugalissa noita corsa-pakuja ainakin oli todella paljon.
Edit: Tosiaan jos on autosta rinnakkais malli pakuna, niin onnistuu. Ja kun kerran nähnyt olen, niin mikäpä enää olis esteenä?
Portugalissa noita corsa-pakuja ainakin oli todella paljon.
Edit: Tosiaan jos on autosta rinnakkais malli pakuna, niin onnistuu. Ja kun kerran nähnyt olen, niin mikäpä enää olis esteenä?
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Ainakin uusia Corsia tehdään pakettiautoiksi niin että ne tuodaan maahan henkilöautoina takapenkeillä ja täällä otetaan penkit pois ja muutoskatsastetaan pakuiksi. Tällöin tulee pikkuveroinen pakettiauto. Pakettiautoksi ei varmaankaan saa kuin takapenkit pois ottamalla. Tällöin se on muutettavissa myös henkilöautoksi kun laittaa penkit ja muutoskatsastaa. Lieneekö se siten mahdotonta myös vanhempaankaan corsaan.
nettiautossa aikasta monta vm. -09 corsaa, mitkä ovat pakuja. Onko näitä tehty maahantuojan toimesta? Onko varusteista karsittu, kuten nähtävästi on corsa van:issa tehty? Turvavarusteet jne....
Moottorit näytti järjestään olevan "mopompaa" mallia noissa 09 mallisissa pakuissa ja värinä punainen.
Moottorit näytti järjestään olevan "mopompaa" mallia noissa 09 mallisissa pakuissa ja värinä punainen.
Onko tuo vielä B-mallin sorsa vai jo C-koppanen?
Mulla on B-mallin rakenteluun tarvittavat paperit, jos kiinnostaa.
Mulla on B-mallin rakenteluun tarvittavat paperit, jos kiinnostaa.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.