On 2003-08-06 08:52, -Petsku- wrote:
Olisko Treeltä Jurvaan n.200km tai jotain... Kolmos tietä saa päästää Koskenkorvalle asti ja sit kääntyä vasuriin (sama risteys jostä pääsis viinatehtaalle oikealle)Jurvaa kohden. Siitä eteen päin kunnes kyseinen tie loppuu ja sit taas vasuriin ja niin kauan kunnes Botniaring on vasemmalla puolella...
Nonni, eli kun mä asun ikaalisissa, niin mun matkahan lyheni heti 50km! Kai sitä sitte täytyy yrittää päästä paikalle, kun tonne ahvenistolle silloin 21.9 en pääse.
Kyllä kannattaa vaivautua paikalle jurvaan ja molempina päivinä tietysti! Lauantaina on kerhon jäsenille jotain mukavaa toimintaa radalla ja sunnuntai on sitten yleinen ratapäivä avoinna kaikille!
Mukana myös muut merkkikerhot, FFp ja Honda OCF:n lisäksi
Meikäläinen tuonne Kemoraan on menossa, Radalle.com:in staffiin kun kuulun...Toivotaan nyt vaan hyvää säätä, kurja seisoskella ulkona kaks päivää jos sataa vettä...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Nea on 2003-08-18 17:36 ]</font>
Jahas... sielä Kemorallahan on ainakin tämän keskustelun pohjalta kaks Opelia mun Omega/Vectra ja Nean Kadett lisäksi huhujen perusteella Peten Kadett. Eli ainakin kolme Opelia paikalle. Petsku sunkin täytyy vaihtaa kunnon merkkiin tai ainakin liisata joku Opel ens vkl:si
Kyllä tuo Jurva on kaksipäiväinen, tiedote tapahtumasta majoitusvaraustietoineen lähtenee toivottavasti vielä tänään. Koitan ehtiä sen laatimaan, majoituspaikkoja on sitten rajoitetusti (44h)joista n. 15 vähintään menee Ffp:n porukalle, joten nopeat syövät hitaat.
T: Max