Kalajoki 2009 letka?
Re: Kalajoki 2009 letka?
Mä tarvisin vaan sen biisin.. 
Hephepmaritus kirjoitti:Mä tarvisin vaan sen biisin..
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
No nyt heti tietenkin!
Lähde heti ajamaan tänne sen levyn kanssa 
7 autoa taidettiin laskea, että letkassa on. Mutta katsotaan torstaina vielä jos väkeä tulee lisää mukaan.
7 autoa taidettiin laskea, että letkassa on. Mutta katsotaan torstaina vielä jos väkeä tulee lisää mukaan.
Joo eli mä voisin liittyä mukaan letkaan pirkkalan abc:ltä. Ja kyllähän aina yks puhelin olis mukava autoon saada, ni kuulis vähän mitä suunnitelmia olis stoppien suhteen.
Entinen rakas Astra F -97 1.8 16v sportive
Nykyinen rakas Vectra C -04 2.0T STW
Nykyinen rakas Vectra C -04 2.0T STW
jusa_^ kirjoitti:Telwinin kaa olis tarkoitus johonki aikaa tarkotus lähtee, mut iha tarkkaa aikaa ei viel tiedos... Mut onha täs pari päivää viel aikaaKatomi kirjoitti:Jyväskylän paikallismiittissä jäi melko vähäiselle keskustelu tuosta jkl:n letkasta... oli vaan puhetta, että porukka olisi lähdössä siinä klo.18 nurkilla. Itse olisin lähdössä aikaisemmin siinä about klo.14.00(aika ei vielä lukkoon lyöty) Hirvaskankaan ABC:ltä, onko ketään muita kiinnostuneita lähtemään aikaisemmin kuin klo.18?
Ootteko jo päättäny milloinka lähdette?
Meidän muutaman auton letka on lähdössä siis klo:12.00 Hirvaskankaan ABC:ltä
Astra K ST Innovation CNG (12/2018->)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Timo olikin sut jo nähtävästi laskenut letkaan mukaan.. Eli 7 autoa edelleenZeroxy kirjoitti:Joo eli mä voisin liittyä mukaan letkaan pirkkalan abc:ltä. Ja kyllähän aina yks puhelin olis mukava autoon saada, ni kuulis vähän mitä suunnitelmia olis stoppien suhteen.
Ei pysty, autossa on tankki melkeen tyhjä enkä jaksa ajaa shellin kauttamaritus kirjoitti:No nyt heti tietenkin!Lähde heti ajamaan tänne sen levyn kanssa
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Ikinähän mitään ohittelua oo letkassa tapahtunuTimonen kirjoitti:Totta, mut ota huomioon, et meitä on 6 autoa, joten ohittaminen on parempi jättää vähiin. Jos ohitellaan jatkuvasti, niin letka pitenee tosi pitkäksi!
Ja se taas saa viimeisinä ajavia nostaa vauhtia, et saa letkan kiinni, ja silloin voi käydä kortin päälle... Näin mulla kävi kerran ja se maksoi reilun 500€...![]()
Ja tuolloin mut pysäyttäneen poliisin ekat sanat oli: "Mitäs täällä ajetaan kilpaa??? Meille soitettiin, että täällä ajaa kilpaa 5-6 Opelia ja ohittelee autoja?!"
Vai miten se meni viime vuonna Iisalmelta kohti Kalajokea? Hauskan näköistä kateltavaa se ainakin oli kun muutama obeliksi peräkkäin ohittajien kaistalla ja vauhtiahan oli...?
Ei viel tietoo... Toi 12 olis varmaa iha hyvä.Katomi kirjoitti:jusa_^ kirjoitti:Telwinin kaa olis tarkoitus johonki aikaa tarkotus lähtee, mut iha tarkkaa aikaa ei viel tiedos... Mut onha täs pari päivää viel aikaaKatomi kirjoitti:Jyväskylän paikallismiittissä jäi melko vähäiselle keskustelu tuosta jkl:n letkasta... oli vaan puhetta, että porukka olisi lähdössä siinä klo.18 nurkilla. Itse olisin lähdössä aikaisemmin siinä about klo.14.00(aika ei vielä lukkoon lyöty) Hirvaskankaan ABC:ltä, onko ketään muita kiinnostuneita lähtemään aikaisemmin kuin klo.18?
C Vectra 2.0t GTS
Jeps! No me ainakin ollaan siel ABC:llä hiukan ennen klo 12:00.jusa_^ kirjoitti:Ei viel tietoo... Toi 12 olis varmaa iha hyvä.Katomi kirjoitti:jusa_^ kirjoitti:Telwinin kaa olis tarkoitus johonki aikaa tarkotus lähtee, mut iha tarkkaa aikaa ei viel tiedos... Mut onha täs pari päivää viel aikaaKatomi kirjoitti:Jyväskylän paikallismiittissä jäi melko vähäiselle keskustelu tuosta jkl:n letkasta... oli vaan puhetta, että porukka olisi lähdössä siinä klo.18 nurkilla. Itse olisin lähdössä aikaisemmin siinä about klo.14.00(aika ei vielä lukkoon lyöty) Hirvaskankaan ABC:ltä, onko ketään muita kiinnostuneita lähtemään aikaisemmin kuin klo.18?
Ja siitä lähdetään. Soitella saa! =D
Tomas : 045-6333417
Astra H 1.8 STW -07
X autoja on niin monta...
X autoja on niin monta...
No höh, hankin sitten ihan turhaan ne mun hupelimetTebi kirjoitti:Hephepmaritus kirjoitti:Mä tarvisin vaan sen biisin..Multa löytyy toi biisi autosta ainakin kolmelta levyltä että haluutko sen nyt vai heti?
Noniin, ollaanpas taas. Niin noista vpk:n vhf puhelimista vielä sen verran että ne on ohjelmoitu aivan omalla taajuudellensa ja sitä ei pysty muilta kapuloilta kuuntelemaan. Mutta jos torstai-iltaan mennessä tiedän montako tarvitaan niin otan niitä auton vahaus/puunausreissulta mukaan tuolta paloasemalta.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Noniin, 7 kpl radiopuhelimia on tuossa latautumassa mutta saan tarvittaessa lisääkin. 
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Kyllä niille varmasti löytyy käyttöäNalen kirjoitti:No höh, hankin sitten ihan turhaan ne mun hupelimetToivotaan et niillekin tulee sit jotain käyttöä vaik leirintäalueella tai siel lentokentällä
tämä lähdössä perjantaina Tampereelta suoraan töistä 14-15.00 välillä ? ketään samoihin aikoihin liikkeellä?vai joutuuko vetään hetken "vähän" lujempaa että saa Nipen ja kumppanit kiinni 
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Mutta älä ny ittees telo. Tai ettei tarvi sanoo että tossa kurun tiellä otin 300zoomer kirjoitti:tämä lähdössä perjantaina Tampereelta suoraan töistä 14-15.00 välillä ? ketään samoihin aikoihin liikkeellä?vai joutuuko vetään hetken "vähän" lujempaa että saa Nipen ja kumppanit kiinni
euroo sakkoja.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi