Kalajoki 2009 letka?
Re: Kalajoki 2009 letka?
^No tää ketju on kyllä jo niin täynnä OT:tä, että tää on vielä aika pientä 
Telwinin kaa olis tarkoitus johonki aikaa tarkotus lähtee, mut iha tarkkaa aikaa ei viel tiedos... Mut onha täs pari päivää viel aikaaKatomi kirjoitti:Jyväskylän paikallismiittissä jäi melko vähäiselle keskustelu tuosta jkl:n letkasta... oli vaan puhetta, että porukka olisi lähdössä siinä klo.18 nurkilla. Itse olisin lähdössä aikaisemmin siinä about klo.14.00(aika ei vielä lukkoon lyöty) Hirvaskankaan ABC:ltä, onko ketään muita kiinnostuneita lähtemään aikaisemmin kuin klo.18?
C Vectra 2.0t GTS
Tarvii sit ottaa napanderia jo aamusta.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Tuosta reittivalinnasta... Mites jos ajais tuota E12 tietä parkanon ohi seinäjoelle? Se on isompi tie kuin tuo 66. Ohituspaikkojakin on aika huonosti.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Totta, mut ota huomioon, et meitä on 6 autoa, joten ohittaminen on parempi jättää vähiin. Jos ohitellaan jatkuvasti, niin letka pitenee tosi pitkäksi!-JPA- kirjoitti:Tuosta reittivalinnasta... Mites jos ajais tuota E12 tietä parkanon ohi seinäjoelle? Se on isompi tie kuin tuo 66. Ohituspaikkojakin on aika huonosti.
Ja se taas saa viimeisinä ajavia nostaa vauhtia, et saa letkan kiinni, ja silloin voi käydä kortin päälle... Näin mulla kävi kerran ja se maksoi reilun 500€...
Ja tuolloin mut pysäyttäneen poliisin ekat sanat oli: "Mitäs täällä ajetaan kilpaa??? Meille soitettiin, että täällä ajaa kilpaa 5-6 Opelia ja ohittelee autoja?!"
Ei meillä kuitenkaan oo mikään kiire! Ja mä ainakin haluun säilyttää ajokorttini!
Rajoitusten mukaan suunnilleen ja ohituksia vain, jos se on todella tarpeen. Menee bensaakin vähemmän. Ja tuo reitti on hieman lyhyempi, kuin ajaa Seinäjoen kautta 3-tietä.
Ja näkee noita maakuntiakin!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Joo se olikin vaan mun aivopieru.
Mulle se on aivan sama mistä mennään kun en kuitenkaan aja. Nipe meinaa ajaa koko siivun. Viime puheista päätellen.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Nyt varmistu et mekin lähetään letkaan hämptonin ABC:ltä. Timonen on kyllä oikeassa siinä et useamman saman merkkisen auton letka kiinnittää siviilien ja virkavallan huomion varsinkin jos tehdään paljon ohituksia.
Voi, V6 soikoon!
Olisit Tebi vähän aikaisemmin kertonu noista palokunnan radiopuhelimista. Mä ehdin jo käydä ostaa itselleni yhden parin sellasii Cobran halpiksii
Ja en mä niitä ainoastaan tätä varten ostanu
Kyl niitä joskus muulloinkin saattaa innostua käyttämään, kuten töissä kuskin ja apukuskin välillä

Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Kattelin varmaan samaisia luureja tänään kaupassa, hintaa noin 50-60€ . Kuinkas pitkälle noilla kuuluu, kun en huomannu katsoa moista faktaa?Nalen kirjoitti: Mä ehdin jo käydä ostaa itselleni yhden parin sellasii Cobran halpiksii![]()
Voi, V6 soikoon!
Kyllähän noita tuolla paloasemalla ois ylimääräsenä että voisin ottaa vaikka 5 kpl mukaan. Eli mulle, ^^pr^^:lle sekä etu ja taka-autolle ja sitte yks ylimääränen johonki autoon. Ja hei Timonen, siihen letkaan on myöskin tulossa tuo pr:rän calibra että 7 autoa ois tulossa tällä hetkellä.Timonen kirjoitti:Jos vaan löytyy! Periaatteessa kai riittäs 2kpl, etu- ja taka-autolle.Tebi kirjoitti:Voidaan me ainaki YRITTÄÄ kestää teidän juttujamaritus kirjoitti:^TodellakinNe on ihan parasta viihdettä aina noille matkoille.. Voimme nen.nan kanssa luvata hervotonta juttua matkalle jos ne hommaatte
Eli kaikki heittää ne radipuhelimet ekan 100 km aikana pois, kun teillä menee hermot meihinMutta siis joo, mä voisin tiedustella meidän palokunnan ylimääräsiä vhf radiopuhelimia jos vaan tietäsin että montako tarvitaan?!
Ja 1 per aut.. korjaan ooppeli varmaan riittää?
Mut ei noi siis mitään välttämättömiä oo, et kenenkään tarttis niitä ostamaan lähteä!
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
^ Kettu kuittaa. Pirun hyvä juttu, jos saat ne lainattua. Mut jos saat 7, niin aina parempi!
Nalen; paljon noilla sun laitteilla on kantavuutta? Jos ne on tyyliin 200-300m, niin ei niillä tee hevon vattua.
Nalen; paljon noilla sun laitteilla on kantavuutta? Jos ne on tyyliin 200-300m, niin ei niillä tee hevon vattua.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Harri.P ja starbreaker vissiin tulee myös tohon letkaan. Ehkä.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Tuossako olis kaikki?Timonen kirjoitti:Eli Hml/Tampere letkaan tulis 7 autoa: meikäläinen, ama, Nalen, Nipe, Tebi, ^^PR^^ ja Zeroxy.
Annalla ja Janilla on jotain radipuhelimia ollut, käsittääkseni jotain halpiksia, ja ne on ainakin pelittänyt tosi hyvin. En kyl tie onko samaisia tapauksiaTimonen kirjoitti:Nalen; paljon noilla sun laitteilla on kantavuutta? Jos ne on tyyliin 200-300m, niin ei niillä tee hevon vattua.
Eikö kukaan ole yöpaikkaa vailla?OceanSoul kirjoitti:Onko Keski-Suomesta meniöitä perjantaina aamulla?
Jyväskylä - Laukaa alueelta olis yks ryhmä lähdössä jo aamupäivällä.
Onko muita, niin voi letkaa muodostaa!
Sit jos on Kalajoelle joku tulossa, mutta ei oo mökkipaikkaa vielä.
Niin meillä olis omassa yksityisesti varatussa mökissä vielä 2 paikka.
Ilmainen se ei ole... Mutta hinta on todella järkevä! =D
Oma sauna jne... Ottakaa yhteyttä jos olet / olette paikaa vailla.
Tomas - 0456333417 tai laita yv:eetä!
Olis nyt oikeastaan 3 paikkaa auki.
Varsin rasittavaa tällainen. Immeiset lupaa lähtee...
Ja sit viime tingassa peruu! Jää vaan turhaan paljon tilaa
mökkiin ja kalliiks käy kun 3 on 6+2 mökissä.
Eli 3 paikkaa olis mökissä vapaana. Jopa 5 jos tarvii!
Ilmoittekee jos olette lähdössä mukaan, niin osaa odottaa ihmiset letkaan.
Astra H 1.8 STW -07
X autoja on niin monta...
X autoja on niin monta...