Siis mä heitän ne pois jo ennenh ku pääsen Hämeenlinnaan asti...maritus kirjoitti:Eli kaikki heittää ne radipuhelimet ekan 100 km aikana pois, kun teillä menee hermot meihin
Edit: Ja sori et meni vähän OT:ks
Siis mä heitän ne pois jo ennenh ku pääsen Hämeenlinnaan asti...maritus kirjoitti:Eli kaikki heittää ne radipuhelimet ekan 100 km aikana pois, kun teillä menee hermot meihin
No kerroppas mökkinne numero niin osaan varautua isolla alkoholimäärällä jos samaan joutuu-JPA- kirjoitti:Kun tuun nipen ja tepin mukana. Kuulemma sääliks käy sitä onnekasta joka meidän mökkiin joutuu.
Tarkotus oli et haen sut ennen abc:lle menoa jo kyytiin..-JPA- kirjoitti:Voisin koittaa kanssa päästä tonne abc:lle ettei koko letkan tarvi koukkia länsi-tampereen betonilähiössä. Vaikka olis se nähtävyys jollekkin hullulle...
G.T.S kirjoitti:No kerroppas mökkinne numero niin osaan varautua isolla alkoholimäärällä jos samaan joutuu-JPA- kirjoitti:Kun tuun nipen ja tepin mukana. Kuulemma sääliks käy sitä onnekasta joka meidän mökkiin joutuu.
Voidaan me ainaki YRITTÄÄ kestää teidän juttujamaritus kirjoitti:^TodellakinNe on ihan parasta viihdettä aina noille matkoille.. Voimme nen.nan kanssa luvata hervotonta juttua matkalle jos ne hommaatte
Eli kaikki heittää ne radipuhelimet ekan 100 km aikana pois, kun teillä menee hermot meihin
Jos vaan löytyy! Periaatteessa kai riittäs 2kpl, etu- ja taka-autolle.Tebi kirjoitti:Voidaan me ainaki YRITTÄÄ kestää teidän juttujamaritus kirjoitti:^TodellakinNe on ihan parasta viihdettä aina noille matkoille.. Voimme nen.nan kanssa luvata hervotonta juttua matkalle jos ne hommaatte
Eli kaikki heittää ne radipuhelimet ekan 100 km aikana pois, kun teillä menee hermot meihinMutta siis joo, mä voisin tiedustella meidän palokunnan ylimääräsiä vhf radiopuhelimia jos vaan tietäsin että montako tarvitaan?!
Ja 1 per aut.. korjaan ooppeli varmaan riittää?