häh ? kerroppas lisääVestane kirjoitti:Ei oikein kadetin laatikko kestäny
just kotiuduin kalajoelta.. olin hoitaas bimmerpartyillä yhdistyksen puolesta äänenpaine kisoja.. osaa ne bemari miehetki jopa vähän viinaa ottaa
häh ? kerroppas lisääVestane kirjoitti:Ei oikein kadetin laatikko kestäny
Hahaa!!! Ne on pannu per%#¤een tollasta pikku ooppelipojua siellädaemon_ kirjoitti:häh ? kerroppas lisääVestane kirjoitti:Ei oikein kadetin laatikko kestäny
just kotiuduin kalajoelta.. olin hoitaas bimmerpartyillä yhdistyksen puolesta äänenpaine kisoja.. osaa ne bemari miehetki jopa vähän viinaa ottaa

Nip-4 kirjoitti:Hahaa!!! Ne on pannu per%#¤een tollasta pikku ooppelipojua siellädaemon_ kirjoitti:häh ? kerroppas lisääVestane kirjoitti:Ei oikein kadetin laatikko kestäny
just kotiuduin kalajoelta.. olin hoitaas bimmerpartyillä yhdistyksen puolesta äänenpaine kisoja.. osaa ne bemari miehetki jopa vähän viinaa ottaa*VINK VINK*
mites ois tonne lahteen lauantaina ?TEROtin kirjoitti:Kuuma on ja vettäki välil satelee..
Jokos jannut o kesälomat viettäny vai vielläkö niitä on edessä?
Jos jotain miittiä sais johkii jemeliin.Ittellä rekku nyt siinä kunnos et sil uskaltaa kruisailla vähä enemmän.
tietty renkaat ny vähä tuppaa oleen jo sileet..
no ei muuta ku uutta matoa koukkuun..Vestane kirjoitti:mitä siellä olis :O ? nyt meni vähä ohi.. eikä tainnu astra tulla pihaa btw.. :<
olosta päätellen oli kivaa siellä..Vestane kirjoitti:niijoo tollasta.. oisha se kiva ollu lähtee mut ei taida enää jaksaa.. :<
hieno klubi maalaus :=)Vestane kirjoitti:http://irc-galleria.net/view.php?nick=V ... =107311283