Hopeinen b-vectra NET-***, jollain yllättävän hyvännäköisellä helmasetillä kurvasi torin editse klo 16:30. Joku pioneerin tms verho tais olla takaikkunalla jos näin oikein..? Harvinaisen siisti vehje
Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
Re: Pohjois-Karjalan miitit kuun 1:n sunnuntai marjalan ABC
Tunnustaako kukaan?
Hopeinen b-vectra NET-***, jollain yllättävän hyvännäköisellä helmasetillä kurvasi torin editse klo 16:30. Joku pioneerin tms verho tais olla takaikkunalla jos näin oikein..? Harvinaisen siisti vehje
Ostakkee mun calibra pois. http://www.nettiauto.com/opel/calibra/2618146

Astra opc-line
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
varmaan saman auton näin, oliko mustilla peltivanteilla??temevee kirjoitti:Tunnustaako kukaan?
Kyllä myös tässä jossain vaiheessa emännyksen kanssa tullaan kaupoilla käymäänKAtiko kirjoitti:apusähis kirjoitti:Ilmaiseksi
Olisi tarjolla ruokapöytä sekä 4kpl tuoleja, materiaali on kumipuu. Ilmaiseksi saa jos hakee. Kuvia saa jos ken tahtoo. Pöytää pystyy jatkamaan jotain 30-40cm.
/Ilmaiseksi
Me otetaan toi ehottomasti jos ei oo menny muille, voin sulle sähis pari kymppii vaik antaa jos tuot sen
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Omasta mielestä oli alut alla, koska mikään ei tökänny silmään.. Meni vaan niin nopeasti ohi, et ei kerinny hirmusen tarkkaa analyysiä tekemään.Riisikippo kirjoitti:varmaan saman auton näin, oliko mustilla peltivanteilla??temevee kirjoitti:Tunnustaako kukaan?
Ostaisin "isolohko" ohc laturin, ehjä ja edullinen saisi olla. Ilmoitelkaa jos löytyy.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

osta multa... samalla saat asconan
Ei vaineskaan, kokonaisena tuo myydään
Ei vaineskaan, kokonaisena tuo myydään
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Varmaankin minä olin, eilen oli pellit alla nyt on jo alut.Riisikippo kirjoitti:varmaan saman auton näin, oliko mustilla peltivanteilla??temevee kirjoitti:Tunnustaako kukaan?
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Sit taisit tulla muakin vastaan tänään. En kyllä muista millään missä kohin, mutta kuitenkin tossa viiden aikoihin ?Sportive kirjoitti:Varmaankin minä olin, eilen oli pellit alla nyt on jo alut.
En ainakaan astraa huomannu. Miulla on hopeinen B2-vectra Steinmetzin härpäkkeillä.Fouli kirjoitti:Sit taisit tulla muakin vastaan tänään. En kyllä muista millään missä kohin, mutta kuitenkin tossa viiden aikoihin ?Sportive kirjoitti:Varmaankin minä olin, eilen oli pellit alla nyt on jo alut.
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Hei ukot ja neidit!
Nyt ois taas aika pistää autot kiiltämään ja minä teen sen sulle erikoishinnalla!
Käsivahaus LAADUKKAALLA nilsen vahalla alkaen 30 euroa!
Pesu ja vahaus alkaen 40 euroa!
Pesu, vahaus ja imurointi alkaen 70 euroa!
Pesu, vahaus, imurointi ja sisustan fixaus 90 euroa!
Toki jos haluatte tehdä jonkunlaisen porukkadiilin niin hinta katsotaan määrän mukaisesti edullisempaan suuntaan, esimerkiksi kolmen auton pesu + vahaus 100 euroa!
Soitelkaa, kirjotelkaa, ottakaa yhteyttä keinolla millä haluatte.
Numero on 0452305922.
Aikataulut menee niin, että arkisin pääsen aloittamaan 17.15 ja viikonloppuisin vaikka viideltä aamulla jos niin haluat.
Voin tulla myös hallillesi tai tontillesi tai saunasi taakse tekemään vahauksen.
Ottakee yhteyttä!
Nyt ois taas aika pistää autot kiiltämään ja minä teen sen sulle erikoishinnalla!
Käsivahaus LAADUKKAALLA nilsen vahalla alkaen 30 euroa!
Pesu ja vahaus alkaen 40 euroa!
Pesu, vahaus ja imurointi alkaen 70 euroa!
Pesu, vahaus, imurointi ja sisustan fixaus 90 euroa!
Toki jos haluatte tehdä jonkunlaisen porukkadiilin niin hinta katsotaan määrän mukaisesti edullisempaan suuntaan, esimerkiksi kolmen auton pesu + vahaus 100 euroa!
Soitelkaa, kirjotelkaa, ottakaa yhteyttä keinolla millä haluatte.
Numero on 0452305922.
Aikataulut menee niin, että arkisin pääsen aloittamaan 17.15 ja viikonloppuisin vaikka viideltä aamulla jos niin haluat.
Voin tulla myös hallillesi tai tontillesi tai saunasi taakse tekemään vahauksen.
Ottakee yhteyttä!
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Matsku bongattu lankkutiellä 
veskun vectra löydetty äänten perusteella lankkutieltäSexu kirjoitti:Matsku bongattu lankkutiellä
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Kuka ajaa punaisella avokadettilla (e-malli), tulit kajaanin suunnasta vastaan 14 aikoja. Motonetin pihasta löytyi uudelleen sama auto.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Kertokaapa joensuun alueelta edullinen autopeltikorjaamo? Tuli manta hommattua mutta ruostevaurioista jäi kiinni katsastuksesta, auttaakaa uutta opelistia hädässä. Kiitos.