G Astra valoautomatiikan rele..

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
sedan c18xe
'Senator'
'Senator'

G Astra valoautomatiikan rele..

Viesti Kirjoittaja sedan c18xe »

No nii, elikkä missäs hitossa kyseinen rele majailee?
Hävis automaattisesti syttyvät ajovalot ja pitäs toi rele
vaihtaa ku vaa löytäs sen autosta eka :D
Arthur
'Kadett'
'Kadett'

Re: G Astra valoautomatiikan rele..

Viesti Kirjoittaja Arthur »

http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=19&t=147603

Sieltä vaan kaivat sulakeboksin takaa, se on melko ylhäällä, tai ainakin minun Astrassani oli, ja oli kyllä melko vaikea kaivaa ulos sieltä. Itse korjaus helppoa.
sedan c18xe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sedan c18xe »

Kiitän ja kumarran :D
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Niin siis muuta ei tarvitse purkaa kuin se polkimien yläpuolella oleva 'pahvi' että saa käden sinne ylös. Rele on kiinni klipsulla poikittaisessa tolpassa kojelaudan takana. Eli laitat käden rohkeesti vaan kuskin jalkatilan vasemmasta reunasta ylöspäin ja alat etsimään. Muistaakseni sitä piti nostaa ylöspäin että irtoaa se klipsu.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Pok
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pok »

Itse tuli tehtyä tuo samainen valoautomatiikan releen korjaus vähän aikaa sitten.Helppo se oli ottaa irti mutta takaisin laittaminen sitten vaati pientä ponnistelelua.Pisin aika tais mennä koko operaatiossa sen takaisin laittoon :D
JanizPetke
'Agila'

Viesti Kirjoittaja JanizPetke »

Hei,

Itse löysin releen ja juotos näytti vähän heikkolaatuiselta, mutta ei se kyllä juottamalla lähtenyt kuntoon. Kysymys onkin, että kun releelle tulee johtosarja, niin itselläni siinä on 8 johtoa, joista kaksi menee samaan releen pinniin ja yksi jää kokonaan tyhjäksi, eli johtosarjassa ei ole ollenkaan johtoa ko. pinnille. Kuuluuko asian näin ollakin, vai onko se nyt kadonnut jonnekin kojetaulun sisään?¨

Kiitos
vihtorinlettu
'Agila'

Viesti Kirjoittaja vihtorinlettu »

Minun astrassa on se rele semmoisen johtokimpun takana,etten viitsi kaivaa sitä,joten muistutelkoot muut tielläliikkuja valoista.Menihän vuosi ennenkuin keksin miten sisävalo syttyy muuten kuin oven avaamalla. :lol:
Vastaa Viestiin