astra f sedan "germanlook" myyty...

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Nuudeli
'Kadett'
'Kadett'

Re: astra f sedan "germanlook" myyty...

Viesti Kirjoittaja Nuudeli »

3 kertaa minulla ollessani tuota autoa yritettiin paikka maalata. kun kukaan ei tiennyt todellisuudessa mikä väri siinä oli ja mikä pohjaväri.. joku henkkazin oma mixi niin yhtä hukassa mitä äijäkin ite :D :D niin lopuksi sitten vedettiin ppg:n candylime päälle.
iHenkkaZ
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

Nuudeli kirjoitti:3 kertaa minulla ollessani tuota autoa yritettiin paikka maalata. kun kukaan ei tiennyt todellisuudessa mikä väri siinä oli ja mikä pohjaväri.. joku henkkazin oma mixi niin yhtä hukassa mitä äijäkin ite :D :D niin lopuksi sitten vedettiin ppg:n candylime päälle.
ppg:n vanhasta erikoishelmiäis kartasta tuo vihree.. hävittivät ne vanhat ku tuli vesivärit! ei saanu kawanvihreetäkään sillon enää ku olis tarvinu oli vaa helmiäisiä mut ei puhtaan vihreenä! hopeenpäälle oli vedetty se vihree. sama kartta mistä riston astra:n kupari väri ja sitte ne sivu"liekit" oli geminillä joka oli vedetty tuon vihreenpäälle

no eipä tuolla enää nii väliä... ja eihän nuita helmiäisiä oikeen paikkamaalata voi :(
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Nuudeli
'Kadett'
'Kadett'

niinmpä niimpä..
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

iHenkkaZ kirjoitti:
Nuudeli kirjoitti:3 kertaa minulla ollessani tuota autoa yritettiin paikka maalata. kun kukaan ei tiennyt todellisuudessa mikä väri siinä oli ja mikä pohjaväri.. joku henkkazin oma mixi niin yhtä hukassa mitä äijäkin ite :D :D niin lopuksi sitten vedettiin ppg:n candylime päälle.
ppg:n vanhasta erikoishelmiäis kartasta tuo vihree.. hävittivät ne vanhat ku tuli vesivärit! ei saanu kawanvihreetäkään sillon enää ku olis tarvinu oli vaa helmiäisiä mut ei puhtaan vihreenä! hopeenpäälle oli vedetty se vihree. sama kartta mistä riston astra:n kupari väri ja sitte ne sivu"liekit" oli geminillä joka oli vedetty tuon vihreenpäälle

no eipä tuolla enää nii väliä... ja eihän nuita helmiäisiä oikeen paikkamaalata voi :(

Perus hopeahan se oli tuo pohjaväri, ja ehkä siksi jouduitte maalaamaan noin monta kertaa kun ostit ekalla kerralla vesivärinä tuon maalin..
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
jami83
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jami83 »

Tässä Astrassa oli dtm-pyyhin?!?!? oliko itse toteutettu vaiko ostettu,jos niin mistä? Tai jos itse tehty niin löytyskö jonkinmoista ohjetta jostain? Kiitos jo etukäteen... :worship:
iHenkkaZ
OCF Member 2021

jami83 kirjoitti:Tässä Astrassa oli dtm-pyyhin?!?!? oliko itse toteutettu vaiko ostettu,jos niin mistä? Tai jos itse tehty niin löytyskö jonkinmoista ohjetta jostain? Kiitos jo etukäteen... :worship:
ite tein ja toimiva tuli. otat vivuston irti nii kyllä sen hoksaa :) helppo tehdä ku keskellä toi pyyhin jo valmiiksi.
Bmw e61 msport

jami83
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jami83 »

ite tein ja toimiva tuli. otat vivuston irti nii kyllä sen hoksaa :) helppo tehdä ku keskellä toi pyyhin jo valmiiksi.
Sitä mietin että millä sitä liikerataa saa pidennettyä? En tosin oo viel tutkinu vivustoo vielä mut päässäni koitan pähkäillä et millälailla se toteutetaan.
Löysin tälläisen kuvan,eikö tämä ole astrasta? Eli ihan noin simppeli juttuko???????
Kuva
Nuudeli
'Kadett'
'Kadett'

36cm spaceri :D :D :D :D :D
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

Laitetaan pari kuvaa nykytilasta >>
HIC-146.jpg
HIC2.jpg
Tuossa linkki kuviin >> http://s728.photobucket.com/albums/ww282/telwin/Astra/

Autohan ei siis ole minulla vaan kaverillani,laitoin vain kuvat näkyviin...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Astvec
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astvec »

Komea väri! :thumbsup: Joissain Volvoissa oon nähny saman tyylistä sävyä. Ei vaan ota selvää, että onko tuo nyt sitten musta, vihreä, vai jotain siltä väliltä?
-Onnellisen Pojan Emäntä Lähti-
iHenkkaZ
OCF Member 2021

tuommonenhan se mulla oli.. ja kuulin kyllä et seuraavat omistajat oli ajanu kaikki paskaksi, ois pitäny sitteki jättää ikuisuus projektiksi nyt ois ollu v6 koneet ja kaikki tallissa. :banghead:

tuon kuvan jälkee tein vielä sen dtm pyyhkimen

http://www.facebook.com/photo.php?pid=3 ... 1059111168

eka ja viimenen tuunaus auto, paljon virheitä tuli tehtyä mitä nyt ei..
Bmw e61 msport

Jaakko.H
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Jaakko.H »

Oho, tämäki näyttää taas ihan hyvältä' nykyään :D
Astrax Sport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astrax Sport »

Oma mielipide, siistimmän näköinen vihreänä, tumma peittää liikaa muotoja. Älkää käsittäkö väärin onhan tuokin hyvän näköinen...
*Astra H Sedan -08*
Nuudeli
'Kadett'
'Kadett'

iHenkkaZ kirjoitti:tuommonenhan se mulla oli.. ja kuulin kyllä et seuraavat omistajat oli ajanu kaikki paskaksi, ois pitäny sitteki jättää ikuisuus projektiksi nyt ois ollu v6 koneet ja kaikki tallissa. :banghead:
anteeksi mutta en minä ainakaan hajottanut yhtään puskureita tai helmoja tuosta autosta. seuraavalla omistajalla ne meni rikki. jolle tuon auton myin.
iHenkkaZ
OCF Member 2021

Nuudeli kirjoitti:
iHenkkaZ kirjoitti:tuommonenhan se mulla oli.. ja kuulin kyllä et seuraavat omistajat oli ajanu kaikki paskaksi, ois pitäny sitteki jättää ikuisuus projektiksi nyt ois ollu v6 koneet ja kaikki tallissa. :banghead:
anteeksi mutta en minä ainakaan hajottanut yhtään puskureita tai helmoja tuosta autosta. seuraavalla omistajalla ne meni rikki. jolle tuon auton myin.
i now
Bmw e61 msport

Vastaa Viestiin