Masa V kirjoitti: Turboki puskee öljyä pakopesään vaikka ois ihan ehyt pitäny olla , tuossa se ois 3 osana pöyvällä jos jaksas tutkailla. Nii ja öljynpaine mittaristaki rupes tuleen öljyä vaikka hyvin on tähän asti pitäny
Onko turbon öljynpaluupuoli riittävä?
Jos on, niin vika on suurella todenäköisyydellä akselin öljyrenkaassa.
sen vaihtamalla tulee soiva peli...tosin siiven irroituksessa ja merkkaamisessa saa olla melko tarkkana.
ja sitten se tasapainoitus tietysti maksaa...jos ei ota riskillä.
On, sisämitta paluuputkella 25 mm. Ja kiitti vinkistä! kahtoo nyt mitä ton kanssa tekee
Edit: Voiskohan tuo johtua siitä että mulla on tulo putki sisämitaltaan 8 mm jos vaihtais sen pienempään?
Hiomisella ja pakkeloinnilla jatkuu, oli muuten melko lommolla tuo perä niinku ois perunasäkki ollu. Kaarien sisäpokkaukset rullasin ylös, eilen tarttu kans dumppi backwood cruisingin myynti kojusta matkaan.
Ku sais uuteen maaliin tuon ja koneen tehtyä loppuuun. Pääsis sitte ajamaan. Alustaaki pitäs kyllä saaha vähä jäykemmäksi, totesin kun piti vähä takarenkaita lämmitellä tossa tallin eessä
Opel Ascona B 2,4 tic `79
Dodge Ram 2500 Laramie SLT 4x4 Cummins 1996
Harley Davidson Sportster IronHead 77`
Chevrolet El Camino 5,7 `80 Myyty...
tuliko paksulti pakkelia tuohon kylen vakio painaumaan oikastessa? ite oon miettiny että miten helevetissä sen sais oikastuu, mut epäilen ettei pageliitti tule kestämään.
Themazgu kirjoitti:tuliko paksulti pakkelia tuohon kylen vakio painaumaan oikastessa? ite oon miettiny että miten helevetissä sen sais oikastuu, mut epäilen ettei pageliitti tule kestämään.
Aluksi meinasin hitsata sisäpuolelle lattaraudan pätkät tueksi, kun sehän painauma ei pysy muuten ylhäällä jos yrittää oikoo kun lumpsahtaa aina takasi. Mutta eipä sinne sitte oikein mahtunu hitsaamaan Eikä kyllä pakkelikaan kovin kauaa kestä tossa, onko kellään hyviä vinkkejä miten sais oikastua?
Opel Ascona B 2,4 tic `79
Dodge Ram 2500 Laramie SLT 4x4 Cummins 1996
Harley Davidson Sportster IronHead 77`
Chevrolet El Camino 5,7 `80 Myyty...
Themazgu kirjoitti:tuliko paksulti pakkelia tuohon kylen vakio painaumaan oikastessa? ite oon miettiny että miten helevetissä sen sais oikastuu, mut epäilen ettei pageliitti tule kestämään.
Aluksi meinasin hitsata sisäpuolelle lattaraudan pätkät tueksi, kun sehän painauma ei pysy muuten ylhäällä jos yrittää oikoo kun lumpsahtaa aina takasi. Mutta eipä sinne sitte oikein mahtunu hitsaamaan Eikä kyllä pakkelikaan kovin kauaa kestä tossa, onko kellään hyviä vinkkejä miten sais oikastua?
painaa ylös ja mikillä oikeeseen kohtaa isoilla virroilla heppi.. tulee muuten jännitykset takas
Tuo painauma johtuu noista ämyreitä varten kairatuista rei'istä. Ei tuo pelkällä pakkelilla korjattuna kauaa kestä, ei pakkelilla voi tehdä pellistä jäykkää. Pellin pitää olla sellainen että se ei elä, sen päälle sitten pakkelia/tinaa jolla suoristetaan vain pinta.
vaikuttaako muka hattuhyllyn reijät noin paljon?
IhennkaZ: turha sitä migillä on lämmittää, tollanen propaanipoltin on riitävän tehokas lämmittämään pellin punahehkuun ja sit se ei oo enää punanen ni märällä rätillä pyyhkäsee muutamankerran ni jännitys palautuu kyl ihmeesti mut lämmityspaikka on tosiaan aika tarkka, eli se painauman syvin kohta...
ascona77 kirjoitti:Kylläpä se hyllyn sämppääminen voi tommosta aiheuttaa, ei sitä turhaan oo pellista tehty eikä jäykiste pokkauksia ole koristeeksi siihen tehty
Joo en sitä meinannukkaa ettäkö pokkaukset olis siinä vaan näön vuoksi mut ihmetytti se et ku kuitenki hattuhylly on aika hepposesti kiinni alunperin ni se voi kuitenki olla noin kantava rakenne...
JS kirjoitti:Tuo painauma johtuu noista ämyreitä varten kairatuista rei'istä. Ei tuo pelkällä pakkelilla korjattuna kauaa kestä, ei pakkelilla voi tehdä pellistä jäykkää. Pellin pitää olla sellainen että se ei elä, sen päälle sitten pakkelia/tinaa jolla suoristetaan vain pinta.
ei johu.
mulla on täysin ehjä hattuhylly eikä koskaan hitsattu takakylkiä ja silti on molemmin puolin nuo.
ja kaikissa asconoissa melkein mitä oon nähny on tuommoset.