Eihän se nyt niin vaikeeta ollu
Sillon viimeks heilautin sulle kättäkin, mutta taisit just kääntyä kattomaan muualle.
Näin saman samassa paikassa parkissa, mutta saatto olla toissapäivänä.Nalen kirjoitti:Tänään Helsingin Uudenmaankadulla viininpunainen B1 Omega farmari, jossa tuplaputket ja konttiin väkerretty 3.5 V6
Tuo A veccu tulee bongailtua aika usein kanssa. Juurikin samasta parkista.Jarno kirjoitti:Ei ole mun.Tebi kirjoitti:Ja tänään tuo tuli muakin vastaan saviolla. Kenes viininpunanen a-vectra seisoo savion m-markettia vastapäätä olevalla parkkiksella. Jarno?Jarno kirjoitti:Tämä sama taisi tulla mua vastaan Saviolla.retro kirjoitti:Keravalla kaverin kertsin parkkiksella seisoo komee oisko ollu ruskea Bascona, on lisämittaria ja kuppipenkkiä ja komeet huulivanteet. Kukaan täältä? Se olin minä, kun tulin Omegalla pihaan ja kävin ihailemassa Asconaa.
samaisen a ompun olen itsekki monesti nähny, ja huhuillu foorumilla mutta ei oo vielä omistajaa löytynyIrmscher1 kirjoitti:S-joella monena iltana vihree a-omega on kyllä härskin näkönen ku on pitkä(farmari)/tosi matala/ ja jokku pikku pyörylät alla oisko jokku 15". omistaja ei varmaankaa oo kukaa foorumilta..??
Taas se tossa pörisi kun keittiössä söin. Tie menee ikkunan alta. Ja harmaa GSi kadetti seisoo tossa ikkunan alla.-JPA- kirjoitti:Pirun hieno musta B-ascona kalkussa just kun kotiin tulin.
Isot vanteet ja pieni spoikka. Pörisi vähän. Tais tossa meidän metropolmarketissa käydä.
Asuukin täällä kalkussa.