Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Vastaa Viestiin
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Hopeinen Calibra jollain muhkealla tuning-etupuskurilla. Takaspoileri sama kuin atan Calibrassa. Ja Kontiontiellä n. 17 aikoihin.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
retro
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja retro »

Jari79 kirjoitti:
retro kirjoitti:Lahdentiellä pohjoisesta etelään Korso-Koivukylä -välillä n. klo 20.40 Evo Omega, nopeuseroa oli varmaan 280km/h, kun ajoin vastaan, joten tarkempia tuntomerkkejä en pysty sanomaan. :bonk:
joo tunnustan.. :oops:

vanhakin innostuu välillä...
Ei kai se väärin oo.. Molemmat taidettiin kuluttaa sitä vasenta kaistaa kohdatessa. :bonk:
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Ile84
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ile84 »

Taisi olla eilen kun näin Palokassa beigen Calibran, vähän saman sävyinen kun vanhat saksan taksit. Ja Lohikoskentiellä ajoi vastaan oranssi-musta A-Omega farmari.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010

+Suzuki GSX750F 1999
Jani_88
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jani_88 »

jumankauta mitä -(z)- tuli tänään bongattua, heti ku töistä lähin niin kuormaajantiellä tuli musta OPC-corsa jonka perässä helvetin tyylikkäästi laitettu farkku OPC-vectra :lovin:.

sitten ku ite tulin seppälästä päin ja olin kääntymässä vaajakosken tielle niin liikennevaloissa oli todella nätti harmaa b-veccu :thumbsup:

Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Ile84 kirjoitti:Taisi olla eilen kun näin Palokassa beigen Calibran, vähän saman sävyinen kun vanhat saksan taksit. Ja Lohikoskentiellä ajoi vastaan oranssi-musta A-Omega farmari.
Itekin bongasin tuo beigen Calibran Palokassa päivänä muuanna. Ajeli mun perässä melkein koko matkan kun kotoa lähdin ja Bilteman valoihin asti. Ihan näppärän näköinen laitos. Kirjoitteleekohan kyseisen auton omistaja täällä?
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

retro kirjoitti:Keravalla kaverin kertsin parkkiksella seisoo komee oisko ollu ruskea Bascona, on lisämittaria ja kuppipenkkiä ja komeet huulivanteet. Kukaan täältä? Se olin minä, kun tulin Omegalla pihaan ja kävin ihailemassa Asconaa. :yes:
Tämä sama taisi tulla mua vastaan Saviolla.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja Wlle »

Magee e kadetti seedani tuli vastaa äske nivavaaran kupeessä täällä rollossa. Oli alpinen tarra tuulilasissa ja hemmetin iso lintulauta :lol:
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
jugi_1985
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja jugi_1985 »

Wlle kirjoitti:Magee e kadetti seedani tuli vastaa äske nivavaaran kupeessä täällä rollossa. Oli alpinen tarra tuulilasissa ja hemmetin iso lintulauta :lol:

Tais olla se viininpunanen ja WRC-siivellä? :lol: Mieki näin sen eilen kaupungilla, vittu että oli rajun näkönen rassi :lovin: :bonk: :lol:

Wllen muutes näin tänään joskus viiden-kuuden välilä, nelostietä porhalsi etelään päin Angstralla, ite päivystin teebeellä..
MB 190E 2,0 -90
-(z)- Vectra B1 Voyage CD X18XE -97 (ex)
Volvo 855 2,5 aut -94 (ex)
-(z)- Vectra 20XE (ex)
+ 10 muuta ex-autoa...
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja Wlle »

jugi_1985 kirjoitti:
Wlle kirjoitti:Magee e kadetti seedani tuli vastaa äske nivavaaran kupeessä täällä rollossa. Oli alpinen tarra tuulilasissa ja hemmetin iso lintulauta :lol:

Tais olla se viininpunanen ja WRC-siivellä? :lol: Mieki näin sen eilen kaupungilla, vittu että oli rajun näkönen rassi :lovin: :bonk: :lol:

Wllen muutes näin tänään joskus viiden-kuuden välilä, nelostietä porhalsi etelään päin Angstralla, ite päivystin teebeellä..
Joo just se :lollis: Jep taisin mie ajeleskellaki sinne päi, sinua en nähny mutta tuosa äske näin yläteebeellä risteyksesä, olin kaverin sinisen b-vecun kyyisä..
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Tebi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tebi »

Jarno kirjoitti:
retro kirjoitti:Keravalla kaverin kertsin parkkiksella seisoo komee oisko ollu ruskea Bascona, on lisämittaria ja kuppipenkkiä ja komeet huulivanteet. Kukaan täältä? Se olin minä, kun tulin Omegalla pihaan ja kävin ihailemassa Asconaa. :yes:
Ja tänään tuo tuli muakin vastaan saviolla. Kenes viininpunanen a-vectra seisoo savion m-markettia vastapäätä olevalla parkkiksella. Jarno?
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Tebi kirjoitti:
Jarno kirjoitti:
Ja tänään tuo tuli muakin vastaan saviolla. Kenes viininpunanen a-vectra seisoo savion m-markettia vastapäätä olevalla parkkiksella. Jarno?
Ei ole mun.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
JukeN
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Tänään bongattu sininen Astra coupe turbo TBO-1 kilvillä Lappeen keskustassa. Eilen hopeinen coupe Sammonlahdessa. Eilen bongattu Kouvolassa keltamusta Kadett C coupe ja lauantaina oranssi A Manta Tunnelikadun valoissa. Molemmat erittäin tyylikkäitä. :thumbsup:
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Tänään Helsingin Uudenmaankadulla viininpunainen B1 Omega farmari, jossa tuplaputket ja konttiin väkerretty 3.5 V6 :peukku:
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Jani_88 kirjoitti:kuormaajantiellä tuli musta OPC-corsa jonka perässä helvetin tyylikkäästi laitettu farkku OPC-vectra :lovin:.
Minkä värinen vekra?

Kohtasivatkohan katseemme tänään Laukaantien alapäässä? Olit valoissa ja tulin vastaan? Katoin että tää on se astra mutta ei ehtiny kättä nostaa...
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Jani_88
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jani_88 »

kyllä kohtasivat :D :D

haha :lol:

veccu oli sininen/turkoosi tai jotain tolta väliltä

Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14