taas myynnissä. oli samaan aikaan konttorilla kun minä. sillon vielä joensuussa. ja oli vielä elokuuta
tai oikeestaan kun lukasin läpi niin ei näyttänykkään olevan muuta samaa kun nuoilmanpoistoaukot kojelaudan reunoissa.
Toi olis aika lähellä, oon monesti kattellu tuota ku menny ohi. Hieno on ja muuten hakisin varmaan pois mutta ei oikeen nää etuvetoset nappaa. Hintakaan ei ole kyllä huipussaan..
Joo.. Hakekaa se ny pois
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
Toi olis aika lähellä (5km) Oon monesti kattellu tuota ku menny ohi. Hieno on ja muuten hakisin varmaan pois mutta ei oikeen nää etuvetoset nappaa. Hintakaan ei ole kyllä huipussaan..
Joo.. Hakekaa se ny pois
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
Morjens, Jartsa. Ajattelin että eikö tosiaan ole muita Etelä-Pohjanmaalta foorumilla ku mä