omega b aaltoilu
-
jtormanen1
- 'Kapitän'

omega b aaltoilu
elikkäs laitoin tuohon meidän farmari omegaan nyt popit,10" sony ja joku spl vahvistin,niin tuli sellainen ilmiö että nyt kun kuuntelee hiukan isommalla niin katto pelti alkaa rämistä ja aaltoilla.
vähän kun painaa kattoa niin tuo loppuu sitten.joten onko muilla ollu samaa ongelmaa?ja jos ollut niin miten tuon saanut loppumaan?ajattelin että sikafleksillä/koriliimalla laittais jotain 2mm pelti suikaleita jäykisteeksi tuohon tai jotain vastaavaa...?!? 
Re: omega b aaltoilu
Kokeiles vaimentaa katto kokonaan vaikka vibroplastilla.
Miks Ford on keksitty? Ettei Opel olis maailman paskin auto!
Ja kiinnittää kattopelti niihin tukirautoihin vaikka sialla. Ne on joskus tehtaalla liimattu kii, mut mulla varisi liimat hileinä pois.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
ei oo sen väärti, itellä kans b omega caravan ja 12" subi upotettu vararengaskoteloon
. basson lyödessä taustapeilistä näkee autot moninkertasena, mutta se kuuluu asiaan...varsinkin kun on pakko pitää bassoo niin kovalla että kuuluu kemijärvellä asti 
Kyl se on. Mulla myös 12" eikä kattopelti aaltoile yhtään, hieman väräjää vaan. Tehoa kuitenki menee subille melkein 2Kw. Ja autossa viel kattoluukku.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Ei mullakaan rämise farkku b-omegassa mikään vaikka kontissa potkii pioneerin 12"
, mitä nyt takapenkkiläiset sanovat että värisee mukavasti selkänoja kun luukuttaa