eli olisi tarve ostaa uusi soitin autoon, mutta minkälainen ?
onko kokemuksia eri soittimista ihmisillä ? ehdottomasti täytyy olla 2 din, ei siis flippinäytöllistä
Ai sinne meni vai se mankka? No älä samanlaista osta, et katoppas noita uusia zenecin mankkoja... ovat hinnakkaampia mutta niissä kaikki valmiina ja pitäisi olla ihan aina auto mallikohtainen!
mulla on pioneerin 2din soitin navilla.. Hyvä peli ja monipuoliset säätö ja lisälaite ominaisuudet. Miinuksena on navigointi lontoon murteella ja kartat on levyllä eikä soittimessa
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
Joo ja en tiedä tosta sun foortistas mut ainakin ooppelissa kun ei ratti napit toimi ilman väli johtoa niin zenecillä toimii suoraan et ei mitään ongelmia! et siinäkin parempi tai sit jos ostat niin osta se pioneerin 9000 sarjan 2 din soitin;)
G.T.S kirjoitti:Joo ja en tiedä tosta sun foortistas mut ainakin ooppelissa kun ei ratti napit toimi ilman väli johtoa niin zenecillä toimii suoraan et ei mitään ongelmia! et siinäkin parempi tai sit jos ostat niin osta se pioneerin 9000 sarjan 2 din soitin;)
no fordissa ei ole rattinappuloita ollenkaan vaan semmonen vammanen radioviiksi joka käsittääkseni on vain sonyyn tarkoitettu ettei sais edes piuhoilla toimiin muissa, voin olla kyllä väärässäkin, mutta jokatapauksessa se on aika tyhmässä paikassa joten en sitä käyttäs vaikka se toimiskin, katotaa paljonko tulee vakuutuksista rahaa tai yleensä koska tulee
Audi A4 B8 3.0Tdi quattro -09, Peugeot 207 1,6 sport leather -07
Antti H kirjoitti:mulla on pioneerin 2din soitin navilla.. Hyvä peli ja monipuoliset säätö ja lisälaite ominaisuudet. Miinuksena on navigointi lontoon murteella ja kartat on levyllä eikä soittimessa
mikä malli ?
Audi A4 B8 3.0Tdi quattro -09, Peugeot 207 1,6 sport leather -07
Antti H kirjoitti:mulla on pioneerin 2din soitin navilla.. Hyvä peli ja monipuoliset säätö ja lisälaite ominaisuudet. Miinuksena on navigointi lontoon murteella ja kartat on levyllä eikä soittimessa
mikä malli ?
Pioneer avic-d3
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
mikä malli ?
Pioneer avic-d3
Eiks ole aika tyyris noihin muihin nähden?? muistaakseni maksaa jotain 1500€ vai olenkos väärässä?
mikä malli ?
Pioneer avic-d3
Eiks ole aika tyyris noihin muihin nähden?? muistaakseni maksaa jotain 1500€ vai olenkos väärässä?
Joo mutta käytettynä ei tarvii niin paljo maksaa
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
mikä malli ?
Pioneer avic-d3
Joo mutta käytettynä ei tarvii niin paljo maksaa
No joo jos saa käytettynä mut et kannattaakos käytetystä sit maksaa 1000€:tä jos tollaisen zenicin lähtö hinta jo on alle sen? ja käytetty on aina käytetty!
G.T.S kirjoitti:
No joo jos saa käytettynä mut et kannattaakos käytetystä sit maksaa 1000€:tä jos tollaisen zenicin lähtö hinta jo on alle sen? ja käytetty on aina käytetty!
Riippuu mitä ominaisuuksia hakee.. Soitin kun ei ole tuntemattomalta eikä hintakaan ole tonnia vaikka takuuta jäljellä niin minusta ei ole paha..
jos halvan haluaa niin Aquilasound navi/dvd laitteen alle 450€!
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
G.T.S kirjoitti:
Riippuu mitä ominaisuuksia hakee.. Soitin kun ei ole tuntemattomalta eikä hintakaan ole tonnia vaikka takuuta jäljellä niin minusta ei ole paha..
jos halvan haluaa niin Aquilasound navi/dvd laitteen alle 450€!
NO jos noi määritteet pitää paikkansa niin sitten miks ei et en mä mitän ihme halpistakaan ostais et toi zenec nyt pitäis olla todella hyvä, mut niin varmasti on toi pioneerin avic-D3 et ite oisin sen ostanut mut toi hinta oli aika suolainen niin päädyin tohon halvempaan