Kadett D 1.2 -82 -> A Vectran C20NE tekniikka
Re: Kadett D 1.2 -82 -> A Vectran C20NE tekniikka
jo kaiken helpoin olis ehkä laitaa e kadetti jousilautaset yläpuolella
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Toi tankki homma ehkä käy mut ne tankausputket ja ne tulevat e kadetissa tankin yläpuolella ja d kadetissa alapuolella. Saat TDC lainata sun miggi sit kun tulee se aika että auto täytyy saada alas
Tehdään niin että leikataan pois se keskinuppi ja pistetään pienempi vectralta/e kadetista niin ei tarvitsee sen enempää miettiä.
Eilen sain jarruputket taakse vedätty ja taka-akseli paikalle. Tänään olis sit etutolpat, ja akselit. Aijuu nippeli meni poikki eilen takajarrusta

Eilen sain jarruputket taakse vedätty ja taka-akseli paikalle. Tänään olis sit etutolpat, ja akselit. Aijuu nippeli meni poikki eilen takajarrusta

Tässä olis siistit penkit:
http://www.jom.de/products/de/Fahrzeugt ... hwarz.html
Oikea puolen etutolppa on paikalla mutta epäilen että tuli liian matalaksi, vectran vakiojousilla olis varmaan sopiva..
http://www.jom.de/products/de/Fahrzeugt ... hwarz.html
Oikea puolen etutolppa on paikalla mutta epäilen että tuli liian matalaksi, vectran vakiojousilla olis varmaan sopiva..
oishan tuo iha mukavannäkönen ja sopis auton väriin, vieläpä halpa.
no mulla on omassa toistaseks vielä kadetin vakiojouset, ne jotka ei oikeen meinaa istua jousilautaseen. onhan nuo paikoillaan pysyneet ja korkeuden näkee TUOLTA
no mulla on omassa toistaseks vielä kadetin vakiojouset, ne jotka ei oikeen meinaa istua jousilautaseen. onhan nuo paikoillaan pysyneet ja korkeuden näkee TUOLTA
Nyt on akselit ja tolpat paikalla, ja edessä uudet jarruputket, oli pitkä päivä. Vielä vähän matalampi sais olla
Nyt on enää bensapumppu ja putket niin voin aloittaa sähköhommat! GSI E Kadetin etujouset ja iskarit kävi sinne. Kallistuksen vakaajakin GSI:ltä sopii mutta mun täytyy ostaa ne kiinniikkeet jostain..

Themazgu kirjoitti:oishan tuo iha mukavannäkönen ja sopis auton väriin, vieläpä halpa.]
Ja vieläkin kamat tulee nopeasti kun tilaa jomilta, samalla viikolla tulee UPS kautta ja postimaksut oli ne jotain 14€, madallusjouset maksaa sieltä jotain 60-70€ sarja ja coilovers 200-400€.
Olis hyvä jo nyt saada aluvanteita alla. 17x7,5-8 tuumaiset 205/40 gummilla olis ihan jees. En jaksais ostaa uudet kun just ostin uudet astralle..
Projekti käy vähän hitaasti arkipäivänä, otin pari päivää "off". TDC haki kaasarikone pois ja siivonsin talli vähän romuista ja kaljapurkista, tänään pistin jarrutehostin paikalle mut putket jäi tekemättä. Olis hyvä saada auto käynnistymään viikonlopun jälkeen. Suurin ongelma on bensajärjestelmän kanssa, metalli-putket ovat jo hommattu. Epäilen että teen pieni lisätankki mihin tulee bensat ja paluu..
Olen puhunut vähän maalarin kanssa, väri tulee nyt varmaan se orkkis punainen Opel 535 väri, kysyn vielä paljonko hinta noisee candy punaisella mut epäilen että menee yli budgetti, sekä se että on sit hankala maalata jälkeenpäin jos jotain tulee..
Käytettyjä 17 tuumaiset aluvanteet on tulossa 205/40 gummilla. Vanteet hiekkapuhaltetaan ja pistetään väri uusiksi, magnesium-valkoinen sopis tähän projektiin mun mielestä.

Olen puhunut vähän maalarin kanssa, väri tulee nyt varmaan se orkkis punainen Opel 535 väri, kysyn vielä paljonko hinta noisee candy punaisella mut epäilen että menee yli budgetti, sekä se että on sit hankala maalata jälkeenpäin jos jotain tulee..
Käytettyjä 17 tuumaiset aluvanteet on tulossa 205/40 gummilla. Vanteet hiekkapuhaltetaan ja pistetään väri uusiksi, magnesium-valkoinen sopis tähän projektiin mun mielestä.

Vielä käy hitaasti..
Bensapumppu on paikalla ja kaveri hitsasi "surge tank" mulle että sain paluu putki kiinni, tämä on kiinnitetty takapenkin ja tankin välillä. Koneen johtosarja on laitettu paloseinän läpi ja vähän sisusta on otettu ulos. On enää pakoputki, akut ja sähköhommat jäljeellä. Ehkä ens viikonloppu sitten..

Bensapumppu on paikalla ja kaveri hitsasi "surge tank" mulle että sain paluu putki kiinni, tämä on kiinnitetty takapenkin ja tankin välillä. Koneen johtosarja on laitettu paloseinän läpi ja vähän sisusta on otettu ulos. On enää pakoputki, akut ja sähköhommat jäljeellä. Ehkä ens viikonloppu sitten..

Onko nuo mustat vanteet tulossa alle? Muuten komiat, mutta väri sais olla ihan jotain muuta. Onko umpiot tullu perille?
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
jos luet pari juttua ylöspäin niin näet tätäWlle kirjoitti:Onko nuo mustat vanteet tulossa alle? Muuten komiat, mutta väri sais olla ihan jotain muuta. Onko umpiot tullu perille?
pirus kirjoitti:Projekti käy vähän hitaasti arkipäivänä, otin pari päivää "off". TDC haki kaasarikone pois ja siivonsin talli vähän romuista ja kaljapurkista, tänään pistin jarrutehostin paikalle mut putket jäi tekemättä. Olis hyvä saada auto käynnistymään viikonlopun jälkeen. Suurin ongelma on bensajärjestelmän kanssa, metalli-putket ovat jo hommattu. Epäilen että teen pieni lisätankki mihin tulee bensat ja paluu..
http://www.r-tech.fi
Wlle kirjoitti:Onko nuo mustat vanteet tulossa alle? Muuten komiat, mutta väri sais olla ihan jotain muuta. Onko umpiot tullu perille?
Umpiot tuli postiin tänään kyllä, menen huomenna duunin jälkeen hakemaan. Vaalea harmaaksi/valkoiseksi ajattelin vanteille väri. Se on pieni homma autonmaalauksen verrattuna
Yritin tänään asentaa vectran käsijarruvaijeri mutta huomasin että täytyy kyllä käyttää kadetin orkkisvaijeri joten tilasin uusi kun se vanha oli huono.. Huomenna tilaan pakoputkin osia niin toivottavasti saapuu ennen viikonloppu..
Aijaa, noni kuulostaa tuo väri paljon paremmalta vanteisiin
Hyvä että on tulleet perille 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Onko projekti edistynyt yhtään vai onko jäissä ? 
Ei riemulla rajaa kun paska tien varressa palaa