Olen mielenkiinnolla seurannut pari vuotta kaikenlaisia keskusteluja OCF sivustoilla ja olen monta hyvää vinkkiä löytänytkin. Nyt tuli mieleen liittyä klubin jäseneksi., olen 62 vuotias nyt juuri eläköitymässä oleva autonasentaja jolla on myöskin muuta konetekniikkaan liittyvää ammatti ja elämänkokemusta. Sivujen keskustelu on minun miellestäni ollut pääasiassa asiallista ja hyviä vinkkejä ja neuvoja antavaa, joskus on joiltakin nimimerkeiltä tullut jonkin verran ylilyöntejä ja epäasiallisisia kommentaja. Myöskin joskus jotkut yrittävät työntää sisään kaupallista paskaa. Olen omien entisten kulkuneuvojeni takia katsellut myös merkkien sivustoja jonka vuoksi pidän OPELIN sivustoja kaikkein parhaina.
Koitan vaihtaa uudeksi nimimerkikseni eko.
Jäseneksi liittyminen
Re: Jäseneksi liittyminen
Tervetuloa vaan, ei kai tässä muuta voi sanoa...
Tervetuloa! Lisää asiantuntemusta foorumille
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
- iso.kunkku
- OCF Member

Muutako jäsenhakemus vaan vetämään !
ja tosta nikin vaihosta pitää varmaan ylläpidolle lähettää toivetta
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Ei muuta, kuin tervetuloa joukkoon sekavaa eli moneen mahtuu monenlaista kulkijaa ja auton rakentajaa.
Sitä vartenhan tälläkin foorumilla on moderaattoreita, jotka valvovat ettei keskusteluissa mentäisi asiattomuuksiin ja muutenkin keskustelut pysyisivät kontrollissa ja OCF pystyisi edistämään mahdollisimman paljon auto harrastusta Suomessa...
Mikäli haluatte vaihtaa nimimerkkiänne niin teidän tulee sopia / keskustella asiasta Tammisen Arin kanssa (ATA). Hän pystyy vaikuttamaan em. asiaan.
Sitä vartenhan tälläkin foorumilla on moderaattoreita, jotka valvovat ettei keskusteluissa mentäisi asiattomuuksiin ja muutenkin keskustelut pysyisivät kontrollissa ja OCF pystyisi edistämään mahdollisimman paljon auto harrastusta Suomessa...
Mikäli haluatte vaihtaa nimimerkkiänne niin teidän tulee sopia / keskustella asiasta Tammisen Arin kanssa (ATA). Hän pystyy vaikuttamaan em. asiaan.
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
Tervetulua vaan mukaan joukkoomme tummaan... Hyvin saa vastinetta kyllä jäsenmaksulle, melkeinpä jo pelkän kerholehden vuoksi kannattaa liittyä jäseneksi, lisäksi sitten monia hyviä yhteistyökumppaneita eikä sovi unohtaa tapahtumiakaan. Ihan mielenkiinnosta, milläs autolla ajelet? Jäi jotenkin sellainen vaikutelma ettei kuitenkaan (ainakaan vielä) ole Opeli...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.